Szoktam nézni de ma elfelejtettem a fenébe
Az előbbi autók nagyon jók és szépek,nagyon szeretem őket.
nah ezé fogok venni Toyota Landcruiser HDJ 80 ast 4.2 sörhatos turbódízellel az az utolsó (kis malőr az a sofőr hibája -,-) no meg persze h elnyűhetetlen és ezt még arra feljesztették ki h tonna számra húzza a homokba a segély szállítmányokat v Brazillia őserdeiben szaladgáljanak vele a kutatók v Afganisztánban járőrözzenek vel és persze h a hülye gazdag európai a legnagyobb kényelemben eljusson MINDENHOVÁ és vissza és az autó pályán se valjon szégyent (1990 es feljesztéső 2.2 tonnás TEREPJÁRÓtól a 180 km/h és a 12 mp es 0-100 as(sok mai autó nem tudja még ) sprint és a 4.2 es söröshatos turbó dízel motortól a 11 lityó tökéletes sőtt én még ma is és jópár év mulva is ki mernék állni bárki ellen egy ijen terepjárval vadmalackodni nah páá mentem gyűjteni a moneit erre a kis varacskosdisznóra
Le Mans !!!!!!!! itt lehet lesni élőba (csak szaggat néha -,-) első 10helyezet közül 8 dízel egyellőre a Peugeot vezet mögötte az audi és szépen sorban de persze még nagyon sok van hátra szal még bárki nyerhet akár még Chuck Norris is betolhatja a Proto Trabiját a célba lealázva mindenkit XD HÁJRÁ DÍZEL HAJRÁ AUDI !!
ez igen nem semmi a csaj hmm még h egy dízel kisteherautó lassú .... és végre a csajok is büszkék lehetnek valakire Respect hölgyeim bár csak annak aki megérdemli apropó h ha vkinek van infója arról h ennek a Sabine- nak van egy 16 év körüli (inkább fiatalabb egy két évvel ) huga aki dettó így néz ki és így vezet meg minden akkor szóljon nekem !!!
Ez igen még igy nézve videón keresztül is halálos és levegőt is csak egy percenként vettem nem semmi az öreg igazán megtaníthatna igy vezetni
Térdre ,Imára!!
A másik meg ez mind hölgyeknek mind pdig uraknak szól persze ez mind NORMÁLIS emberkékre vonatkozik szerintem nem árt elolvasni éselmélkedni ralyta mind női mind férfi részről
Jó a Winkleres cikk.
A videót már láttam párszor, de újra megnéztem. Elképesztő, ahogy megy. Együtt él az autóval. A nagy sebességű részeken 200 fölé menne a pulzusom, ha mellette ülnék.
Egy fele ilyen erős autóval is remekül ellennék napokig.
Az egyik kommentelő ezt linkelte be. Nem rossz, vizes pályán. :o
Ha már benéztem ebbe az autós részlegbe, gondoltam, megosztok veletek pár, talán nem mindenki számára ismert információt:
A világ leggyorsabb, közúti közlekedésre tervezett autója a Shelby Supercar részleg által készített SSC Ultimate Aero. A benne lévő 6,2 literes, V8-as Ford motor 1287 LE leadására képes, köszönhetően az ikerturbónak. Jelenleg 434,5 km/h-val tartja a csúcsot, de már kijött az új modell, amitől a megdöntést várják.
Ami a Bugattit illeti, a 16/4 Veyron soha nem birtokolta ezt a címet, ugyanis hivatalos tesztpályán "csak" 383,2 km/h-ra volt képes, ami pontosan 2-vel kevesebb volt az akkori csúcstartó, a Koenigsegg CC tempójától. Majd újra a svéd alakulaté volt a csúcs (CCR), később a Salenn S7 Twin Turbo (418,7 km/h) volt a leggyorsabb. Ezután jött az SSC.
Suzuki: Tény, hogy nem tömör acél - főleg a régebbi Swiftek - kasztnija, de mit is kellene várnunk annyi pénzért? És abban is biztos vagyok, hogy fenntartásuk a mai napig a legolcsóbb. Nincs is értelme ezen vitatkozni, mert aki mást mond, az hazudik.
Ónos eső: Talán a legcsúnyább időjárási jelenség. Nekem is volt szerencsém kipróbálni - autóval, és mit mondjak, nem szakadtam meg a röhögéstől. Lawrence: Inkább ne próbáld ki, de ónos esőben már az autó úton tartása is művészet 140-nél, a megállás pedig lehetetlen.
nem kötözködés képpen mondom, de 140-nél az úton tartás is lehetetlen.
a suzuki olcsósága vitatható. akkor olcsó a fenntartása, ha bemész a boltba, kifizeted és teszel garanciára. egyébként egyáltalán nem olcsó. a magyar valóságra pedig inkább az a jellemző, hogy megveszik 0 indulóra, 10 éves hitelre, ahol még a garanciától sem tekinthet el a boldog tulajdonos, így fizetheti a kamatokat és a kötelező szerviz számláit is. ezt nem nevezném olcsónak. ráadásul a garanciára sem kapsz semmi garanciát, mert amint van egy kis probléma, azt jó eséllyel kizárják a garanciakörből és fizetheted(ismeretségi körben nem egyszer fordult elő ilyen). ez pedig ugyanúgy jellemző a suzukira, mint bármi másra.
szerintem ha valaki suzukit vesz, akkor ne azért vegye mert olcsó, hanem mert olyant akar. ha mindenki így tenne, egyrészt azért nem lenne annyi az utakon, másrészt kevesebb idióta lenne aki az utakon akarja kompenzálni azt, amit a szalonban nem tudott. sajnos ez a megfontolás a vasárnapi mazsolálat még nem zárná ki
Kiestek Darázsiék nicsen Szalayéknak kisérő kamionja de igy is nyomja a gázt minden tisztelet az övé már 2x is volt Szalay a nemzetközi ösze foglalóban ojan jó érzés volt csak így tovább jelenleg legjobb egyszem motorosunk 35helyen áll (a több mint 200ból grat )a legjobb autós jelenleg Palik ők 16ok és hát mivel h Szalayék hiába jobbak mint Palikék tecnikai hiba miatt rontottak ezért visza csúsztak aszem az 51 hejre most értesültem h meghalt egy motoros nyugodjon békében
HAJRÁ MAGYAROK!!!!
ELKEZ DŐDÖTT AZ IDEI DAKAR !!!!!!!
röviden a magyarokról több mint 100 autósból 15 helyen zárt az első nap Szalay Balázs megelőzve például Robby Gordont
HAJRÁ MAGYAROK !!!
lehet h te nem msz húszal de bittos lesz ojan idióta aki akár 140el is fog menni mert "hejj de qva jól csúszik az út és különben is ralli technika meg öszkerékes autó van a seggem alatt nem de ?!" a másik meg ha olyan lesz a helyzet akkor még azért is hálát fogsz adni h 50 m belül meg tudod állítani a 20 km/h gyorsaságu Buzukidat egy szerpentine
jeges úton hússzal vánszorogva még egy suzukiban se nagyon lehet halálos balesetet szenvedni, egy böhöm dögben ücsörögve meg pláne.
egy autó nem csak a töréstesztekről szól. sőt nem is csak a megbízhatóságról és töréstesztekről.
persze nem árt, ha képes benne túlélni az ember.
amúgy mondtam már, nem az autóval van bajom, hanem számos olyan egyeddel, amelyik vezetni próbálja.
Nem vagyok egy öngyilkos típus, a bringám ott figyel az irodafolyosón... Reggel még el tudtam menni vele, haza már nem mertem, ezért volt a balettozás. Holnap reggel szintén gyalog(vagy négykézláb, síkosság függvényében) megyek. Buszozni utálok, végülis olyan 2,5 km az egész, nem olyan vészes. Az utóbbi pár évben estem annyit az ónos eső miatt(is), hogy elment a bátorságom. Ha gyalog esek, az talán nem fáj annyira...
Buszon sem sok baja eshet az embernek.
Tavaly történt, hogy kicsit sportosabban akartam (igen, mindig ebből van gond ) egy éles kanyart bevenni (közben
derült ki, hogy elég jeges), megindult az autó hátulja, éreztem, hogy
necces lesz a kanyar. Sikerült az eredeti útvonalon maradni, de majdnem bekanyarodtam egy olyan utcába
menekülésképpen, ahova a kanyar elején nem akartam.
Juckó: Ma egész jól megúsztam az ónosesőt, hazafelé is épphogy csúszott néhol. A holnapi reggel cudar lesz, attól tartok. Milyen lehet ilyenkor bringával...
Valamelyik köztéri kamera nem vett véletlenül?
Én mindössze be akartam kanyarodni az egyik mellékutcába, de az autó úgy döntött, hogy továbbcsúszik. Én meg nem ellenkeztem, mentem, amerre vitt.
Akkor itt hibáztam... Gyalogval jöttem haza, és ugyan nem estem el (szokásomtól eltérően), de végigbalettoztam az utat. Olyan piruetteket vágtam le, hogy ihajj...
Viszonylag olcsó autó, a törésteszteken is gyengébben szerepel, mint sok más márka. Az új modell drágább és gondolom, a törésteszteken is jobb lett. Nem tank, csak fürge városi autó, ami törékenyebb, mint márkatársai.
Megbízhatók általában a Suzukik. Egy oktatói autó sokat kap ám, az nem átlagos igénybevétel.
Hivatalosan egy komoly 1 literes Corsával tanultam vezetni, annál jobb lehetett a WagonR+. Bár annyi időre nem volt nehéz kibírni.
a Suzukival semmi bajom....amíg nem kell beleülnöm...inkább azokkal szokott gondom lenni, akik benne ülnek és kormány van a kezükben.
Nem kedveled a Su-zukikat?
Én azzal tanultam vezetni anno, nekem tetszett.Bár a tulaj szerint csak két-három évig jó autó, utána a szerelőhöz járt vele sűrűn.
Biztos, hogy tartós a Suzuki, csak baleset ne szenvedjél vele, mert jó esetben csak az autó megy ripityára... de nagy az esély, hogy vele együtt a tulaja is. Egyedül az Ignist kedvelem a Suzukikból. Azt még úgy tartom, hogy van némi köze az autókhoz. És s rallyváltozata is nagyon pofás...
Az.Sírnék a röhögéstől biztos ha egy pali ilyennel jönne értem,ha.....elérne vele és nem kapna csuklási rohamot
nekem az a nissan csak és kizárólag a bukólámpa miatt tetszik najó a hátsókerék meghajtás se egy utolsó dolog
Ugye? A hátsókerék meghajtás fontos szempont volt nálam is. Naná, hogy szeretem a Hachit is. Mikor először megláttam NFSU2-ben bevallom, nagyon unszimpatikus volt. Aztán valahogy elvoltam vele. És mikor megnéztem az Initial D-t, egyszerűen a szívembe zártam. Szabályosan drukkoltam nekik a nagyságrendekkel erősebb kocsik ellen.