ezzel menyetek parkolni!!! nah ez 1 olyan akocsi amit imádok és szeretnék is venni majd(de nem ilyen ratyi állapotban lévőt) és ótómata amm de azok a váltók is amiket f1be meg rallykban használnak inkább közelebb vannak a kézihez mint az autómatához
merkantil lizing honlap kérlek tegyetek már fel ti is linket ha tuttok vannak azért jó fogások is csak résen kell leni és akár az autó eredeti árának a fele is lehet !!!! újj téma ha az előzzőekhez nicsen semi akkor genfi autó szalon vélemények de lehet más is
ja és a verseny autók jelentős része is kézi váltós
nos h holy lehet olyan helyzet ahol hátrány az hogy kézi váltó pl vagy 1 meredek havas hegyoldalon nem tudod kitenni kézi üzemmódba nyomod nyood eléri a fordulat számot vált eddig ugyebár men megy nem bírjaa cuccost akkor visza vált akkor megint felpörgeted stb stb és végül nem mész fel kézit pedig beteszed 2be padló és meg sem álsz hazáig a másik bibi hogy az autómata ugyebár többrészből áll és ezáltal nagyobb az esélye hogy elromlik sok autó szerelő mondta hogy roszabbb, romlékonyabb, és drágább a szereltetése mint a kézié és sokesetben úgy ahogy van ki kell vágni az egszet mert nem éri meg tokolni az adott részel de persze h mikor romlik el az sokmindentől függ mert ha valaki nem a rendeltetésnek megfelelően használja akkor persze hogy szét megy a kézi is és az autómata is ugyan akkor a kézinek is vannak hibályi régi öreg vasaknál volt jellemző hogy hoszú a váltókar nehézkesen veszi be a sebességet öreg papi köcsit be van b*szva meg tolja erősebben s hoppá mári kiugrasztotta vagy valaki roszul kuplungol azzal pedig a fogas kerekeket lehet haza vágni ilyenek az autómatánál nincsen lehet h csak most vagyok ilyen elvetemült kéziváltó fan és ha megismerek 1 jó autómata váltós gépet akkor változni fog a véleményem de addig amig nem addig nem fog vagyis kézi azt te irányítod és senki más, jobban húz ,jobban tucc hülyülni, talán hoszabb az élet tartama ,nem olyan romlékony ,olcsóbb,olcsóbb a szereltetése, kevesebbet eszik , hátránya ha valaki nem ért hozzá kiugrasztja ,eltöri a fogas kerekeket ,leégeti a kuplungot az autómataáról pedig kényelmesebb,mára már elég kicsi a külömbség a menet teljesítményben ( gyorsulás ) ezek is meg tudnak ugrani ,számtalan programok segítségégével szinte akármilyen terepen elboldogulsz velük hátránya nagyobb az elromlás esélye, drágább, még mindig lassabbak és tohonyábbak mint a kézi (kivétel a DSG) többet esznek még mindig ,talán rövidebb az élet tartamuk ,nem lehet őket anyira terhelni , nem lehet velük anyira hülyülni nem tudod teljesen a kezelésed alá venni a gépet a kuplungot ugyan is nem adja visza és még valami de ez az én lehet h csak egyéni dolgom de mindenesetre leírom nagyon hülye hangot ad ki amikor vált szerintem csúnya ha valamit ki hagytam akkor sry
ez egy egész kicsi szerkezet és nem indul el vele az autó. ez csak arra jó, hogy ha kicsit fáradt az akku(pl hidegben), akkor segít elindulni.
szerintem teljesen logikus. a manual váltót azért teszed ki üresbe, hogy kíméld a kuplungot. az automatánál pont azért nem teszed üresbe.
a vontatásnál én is pont ezt írtam
Ez egy túl nagy behemót szerkezet, bár ehhez nem kell egy másik kocsi. A kábel viszont könnyebb, kissebb helyen elfér és nem igényel semmilyen karbantartást. Praktikusabb.
Hol szokták ha az utakon nem? Van erre egy speciális hely?
Senki sem "szeret" segítségre szorulni, de ha segíthetünk, akkor miért ne? Főleg ha egy dögös nőről van szó...
Csinálunk? Azt nem az utakon szokták. ;)
Ez szép lenne, ha így működne, de nem szeretnék úgy járni, hogy segítségre szoruljak... Nem állna meg senki. Egy dögös nőnek biztos sokan segítenének. Én is.
Azt bárki megteszi: 2-3 perce mindenkinek van, semmibe nem kerül és sosem lehet tudni ki szorul segítségre. Jóleső érzés ha csinálunk egy boldog embert.
Aha, bikakábel. Ahhoz kell egy másik autó egy segítőkész sofőrrel. Abból pedig annyi van nálunk, hogy csak na....
Az egy dupla kábel amivel egy működő kocsi akkumlátorából át lehet vinni az energiát egy nem működő kocsi akkumlátorába. Egy perc alatt megvan és egyszerű az egész.
Többek között... Meg azért is értelmetlen, mert semmi köze hozzá. Kb. mint egy Dakaros verseny Touaregnek az utcai változathoz.
Igen, annak a teljesítménynek megvan a hátulütője, a tiszavirág élettartam.
Meglepett, amit a doki írt arra, hogy maradhat-e a lámpánál D-ben a váltó. Máshogy tudtam, és inkább nem úgy cselekednék. Talán feleslegesen.
Ha már szó volt róla, utánaolvastam, mi is van a vontatással.
Ha még nem láttátok, érdemes megnézni Karotta F1-es tapasztalatát. Rendesen billeg a feje, ahogy gyorsul és fékez.
lawrence: A Golfos videóban nagyon szokatlan a viselkedésük. A fene venné fel, ahogy kiég a kocsija. Hasznos dolog egy oltókészülék.
Bakfitty: Booster? Arra az egy bikázásra használható szerkezetre gondolsz?
én még tervezem néhány idősebb(30-40éves) automata beszerzését. nem azért, mert automata, hanem azért, mert az adott típust azzal gyártották
Én szeretem az angol műszaki szövegeket, általában úgy nézek utána, ha valami érdekel. (ezért is szoktam ilyeneket linkelni) Elég sok forrás van.
A webforditas oldal... hmm... mondjuk úgy, hogy érdekes. A szerelem első látásra mondatot is ügyesen fordítja.
Az egy rémálom, hogy a forgalom közepén tönkremegy az autó, és mindenki "empatikusan" elkezd anyázni. Az Egér úton jártam már sokszor, nem nagyon van hely lerobbanni ott sem.
Mivel angol nyelvű autós szakkifejezésekből nem vagyok teljesen topon, lefordíttattam a cikket a webforditas.hu-val. Érdekes dolgok születtek.
Az automata két hátrányával már szembesültem. Egyszer rajtahagyott világítás miatt lemerült az akkum, betolni persze nem lehet, párom örült, amikor kirángattam az ágyból, hogy jöjjön bikázni.
Most decemberben sikerült szerda reggeli csúcsforgalomban az Egér út belső sávjában beakadni a váltómnak. Szegény édesanyám forgott a sírjában, annyit emlegették. A sok hülye meg csak anyázott, és nem értette meg, hogy sebességben lerohadt autót elég nehézkes lenne eltolnom. Összesen egy ember (aki nem autós volt, hanem a buszmegállóban várakozott) kérdezte meg, hogy tud-e segíteni. Majd félóra autómentőre való várakozás után sikerült kitornáznom sebességből, akkor egy srác kivontatott az 50 m-re lévő benzinkútig.
Közlekedési kultúránk az van ám...
Idősebb autót inkább kézi váltóval vennék (szervizelés miatt), fiatalabbat akár automatával is talán. Úgy van, a vezetőn múlik a legtöbb, élettartam és fogyasztási szempontból is.
Egyszer olvastam/hallottam, hogy a f1-es autók váltója pár századmásodperc (talán 3-4) vált. Szép eredmény.
lawrence, jó volt a DSG-s videó, ügyes szerkezet az is. Ez meg egy váltókkal foglalkozó cikk.
ja, az első automatás autó 16 éves volt mikor eladtuk és semmi gondja nem volt a váltónak. nem állítanám, hogy hamarabb mennek tönkre
az automatát is beteheted kettőbe és padló. ugyanúgy felmegy. az első automatám volt olyan, hogy nagyon szeretett feljebb kapcsolgatni. ez nem volt mindig túl szerencsés, főleg emelkedőn. miután kitapasztaltam, elég volt neki a megfelelő időben egy pillanatnyi játék a gázzal és úgy ment ahogy akartam, még kapcsolgatni sem kellett, csak akkor, ha motorfékre vágytam. ez a mostani okosabb, dinamikusabb konstrukció.
szerintem minden váltót meg lehet gyilkolni, ez csak azon múlik, aki kezeli. egyébként szerintem inkább az a jellemzőbb, hogy az automaták bírják tovább és nem csak a váltó, hanem a motor is. sokszor rossz nézni, ahogy egyesek mennek az autójukkal. szenved szegény motor, mert a sofőr nem tud váltani. a javítás is csak azon múlik, hogy a szerelő ért-e az adott típushoz. csak azt nem lehet javítani amihez nincs alkatrész és amihez nem értenek.
látom a fogyasztás is az egyik kedvenced. mint említettem már ez engem annyira nem hat meg. tény, hogy papírforma szerint az automata többet fogyaszt, nagyobb a vesztesége, de ez elég elhanyagolható mennyiség és még mindig kevesebbet fogyaszt, mint egy manual váltós olyan ember kezében aki nem tudja azt kezelni. a fogyasztás leglényegesebb pontja pedig mindig az, hogy kinek milyen nehéz a lába
a versenyautók nagy részében elektronikus váltó van, a pilóta csak egy gombot nyomogat(pl forma1), egy mási nagy részénél meg nincs kuplung(illetve nincs használva), a harmadik nagy részénél meg valami brutális manual váltó van, a negyedik nagy részénél(na jó, ez egy egész kicsi rész) meg használnak automatát is(gyorsulási). elég széles a paletta, úgyhogy nem hiszem, hogy ki lehet mondani a tutit ezen szempontok alapján.
"láttam már hasonló méretű embert egy Marutiban. A combja a kormányt érte. "
hihi az semmi Polákban már a fülét foglya be apropó van is 1 vicc melyik a leghalkabb autó ?
a kis pola mert a térdeddel betudod fogni a füledet
Eszembe juttattad, hogy régen anyámnak volt egy kispolákja, aztán mikor a sógorom a maga 194 centijével egyszer beleült, fetrengtünk a röhögéstől. Nem semmi mutatvány volt.
a nő VS férfiről meg anyit h igen be kell vallani h vannak olyan hölgyek akik tudnak vezetni de töbségében az urak jobban vezetnek (Jutta Kleinschmidt 2001 Dakar 1 hely igaz h az előtte levő napon kiesett technikai problémák miatt Massuoka és Schlessert pedig megbüntették szabálytalanság miatt de akkor is nyert ha csak nevető harmadikként de nyert) Hmm én is kiszeretnék jutni a DAKARra és akkor már meg is nyerni de hát nem vagyok rally versenyző így nincs sok esélyem h ki jussak de a bamakra még igen
Drága szórakozás a Dakaron elindulni, néhány milliós anyagi vonzata van. Azt sem mindenki bírja.
Jogsi nélkül vezetgetsz...? Csúnyán pórul jártok, ha egyszer balesetet okozol. Én is nagyon vártam, hogy lehessen végre jogsim, de forgalomban nem mentem volna. Az felelőtlenség, nem csak a te részedről.... (még akkor is, ha nem a papír vezet)
Női-férfi vezetők... Szerintem is a férfiak kezelik biztosabban az autókat, de a nők normálisabban vezetnek, kevésbé agresszívek. Persze egyénenként változik mindez, csak átlagról lehet nyiltakozni. Nem a nemekkel van gond, hanem a vezetési kultúrával. Az elég pocsék. A jól ismert csoportokon kívül a kisteherautós áruszállítók szoktak még nagyon paréj módon közlekedni.
nos én kb már ovodás koromban kezdem az autókkal a kapcsolatomat kiépíteni. Ovodáás koromban már a fater ölében (pont mámma meg kis hugomat tanítottam úgy h ott volt azén ölemben hát mit mondjak alig láttam valamit de nem volt rosz hehe kő gyakorolni h majd egyszer az én fiacskám /lányom lesz az ölemben és vezetget )tekergettem a kormányt a Trabiban Utánna jött a VW T3
és úgy 13 14 évesen kezdtem el kezelni a kocsit(akkor már VW T4) szóval mindent én csináltam váltás kormány minden és amikor fater ide adta a kocsit nem fullasztottam le (!) pöc röff mintha már évek óta vezettem volna na azért nem mernék vetekedni 1 kamionos v 1 rallys veteránnal de azért aki már látott vezetni az v azt mondta hogy nagyon tudok vezetni és bármilyne sz*r a kocsi és bármilyen sz*r az út én elmegyek vele a másik része meg azt mondja h úgy vezetek mint egy őrült de ez csak kb 20%(na és itt van az amiben szerintem nagyon külömböznek az urak és a hölgyek h mi férfiak eléggé szeressük súrolni a határokat mind a kocsiét mind pedig a miénket )már vagy olyan 2-3000 kmet biztos hogy levezettem de lehet hogy többet is vezettem már ebben volt 110es tempó off road északai vezetés hóban való vezetés szóval minden Vezettem már Opel Astra G-t (szerintem se olyan jó kocsi)Mercedes -Benz 207D (öreg csoti zárt kishaszongépjármű) ford transit connect fiat ducato mitshubishi l200 trabi zsiga VW T4 (ezt a legtöbbet) ford escort imádom a kocsikat és a vezetést amint csak lehet vezetek és mielőbb le akarom tenni a jogsit és venni egy kocsit
1etértek veled h nem verseny pálya az közút és az autó nem csak sebességből áll és abban is h non ritkán használnánk ki a 200 at de akkor aztán non kell h menyen amikor ki használjuk pl ott vagy a sztrádán senki sincs este van esetleg 1 jó nő is van az anyósülésen és akkor rá lépünk akkor nem árt szerintem ha föl megy 200 fölé meg ha csak olyanod van és elkezded nyomni de más lenne a helyzet ha mongyuk 160 lenne a speed limit(dolgoznak a totalcarosok és az autób.zik h legyen 160 limit ) v no limit lenne a pályákon dehát nincsenek (hála sok baromnak akik nem képesek jó páylát csinálni ami igazán jó lenne .......megyünk M0 on volt olyan szakasz ahol nem volt leálló sáv besz.rás)ezért nem is lehet neki nyomni olyan sok helyen szerintem ha német országi szintű pályáink lennének sokan adnának arra h vigye a 200at de szerintem az (még) az 1ik legfontosabb indokom h fiatalság bolondság mer lehet h nagypapa koromban szinte eszem ágába sem fog kerülni legalább is lehet h nem fogom lesni azt h menyivel megy akkor lehet h az lesz h 180 bőven elég és azt is csak 1x 2x fogom v salyát kedvemért v pedig az unokák kedvéért csinálni de csak is vas fegyelem mellet és biztonság mellet( éljen már az fórum irjanak az urak hölgyek szaporán)
szerintem pont ezek azok a dolgok, amikre hiába is várnék.
ott is van a gyorsulásnak hangja, csak ott előbb jön a hang és utána némi késéssel a gyorsulás
Ki tudja... Lehet, hogy nyertek a lottón, vagy egy barátod épp ilyet vesz.
Nekem eleinte biztos hiányozna a gyorsulás hangja, még ha mozdonyszerűen, rezzenéstelenül húz, akkor is.
hmm kár hogy nicsen dsg vs cvt video youtuben legalább is én nem találtam kiváncsi vagyok mit megy
A Corsához képest egy rakéta volt az Omega. El tudnám viselni.
Én sem próbáltam még, de most kíváncsi lettem, keresgéltem pár videót. Érdekes szerkezet, valami ilyesmire gondoltam az elmélete alapján. (Akár egy dízel-elektromos mozdony. ) Egy kicsit szokni kellene, de biztos jó.
0-60 mph 2007 Nissan Altima 3.5SE CVT
0 to 120 MPH 2007 Nissan Altima 3.5 V6 with CVT transmission
Audi A4 0-215kmh en 26-27sec
Bizony, az automata nem bonyolódik bele a fokozatokba.
P-ben eszemben sem jutna ilyen galádságot tenni. azt egész biztosan nem hálálná meg.
szerencsére az enyém nem fronthajtásos így nem kell azon gondolkodnom, hogy azt hogyan oldanám meg
az omegát nem próbáltam kéziváltóval, így nincs összehasonlítási alapom. a lényeg, hogy az automatával is meg voltam elégedve(miután megszoktam). érdekes lenne visszaülni bele, hogy most milyen véleményem lenne a vision után
cvt-t még nem próbáltam. egy egész más világ lehet. hogy rosszabb, vagy jobb, azt nem tudom.
lehet, hogy nem felesleges a 6 fokozat, de hogy kevesen tudják használni az egész biztos. van akinek már az 5 sebesség is komoly gondokat okoz természetesen egy automata 6 fokozatúnál ez a gond nem olyan nagy gond.
Nem is gondolkodtam még el azon, hogy ennyire nehézkes még N-ben is vontatni. :o Hát még P-ben.
Kardán szétkapcsolására? És ha fronthajtásos...? Féltengelyt bedobni a csomagtartóba.
Az Omega gyorsulását figyeltem, végsebességet nem próbáltam lakott területen. Kéziváltós, hasonló méretű autó meggyőzőbb volt, de normális közlekedésre teljesen elég. 200 LE? Jó is lenne... A 300 pacis szörnnyel csak pár métert mentem, de élmény volt. Kíváncsi az ember, hogy mennyire hevesen indul el.... Nagyon. Egyetértek azzal, hogy ki kell tapasztalni az autó működését (lassabb gázreakció, visszaváltási idő), és már jóval kevesebb meglepetés érhet. Nem ájultam el én sem a tiptronictól, azoknak való, akik szeretnek egy automatás autóban feleslegesen váltogatni.
Mentél már CVT váltós autóval?
Nem minden autóban lehet olyan felesleges a 6 fokozat. Zajszint miatt is jól jöhet autópályázásnál.
lejtőn lefelé én használni szoktam a 2-es, 3-as fokozatot(extrém
rohadtul csúszós úton már az egyest is használtam). a legtöbb mai
manual váltós autót sem célszerű már tologatni, bár kétségtelen, hogy
próbálkozni lehet vele. a vontatás sajnos nagyon valószerű, pár
méterbe ugyan nem hal még bele a váltó. már gondolkoztam rajta, hogy kellene
valami egyszerű megoldás a kardán szétkapcsolására és akkor ezzel sem
lenne gond.
de mint említetted, nem emiatt vesz vagy nem vesz ilyen autót valaki, ez a menettulajdonságait nem befolyásolja.
nekem nem tűnt lomhának a kétliteres omega sem. bár szeretett a váltója
kényelmesen kapcsolgatni, azért lehetett tempósabb haladásra is
ösztökélni, főleg sportfokozatban. az viszont tény, hogy ehhez sokat
kellett vele menni, nagyon ki kellett tapasztalni, hogy mit hogyan
csinál(pl egy előzést kb 2 másodpercel előbb kellett megkezdeni).
300LE-vel még nem próbálkoztam, de úgy érzem ez a 200 is elég lesz
egyelőre
a tiptronic legtöbbször csak dísz szerintem, nem tudom elképzelni, hogy
valaki mindig kézzel kapcsolgassa. inkább egyes technikásabb helyeken
lehet rá szükség. nekem eddig nem hiányzott.
kiváncsi lennék én is mit mutat egy 6 fokozatú, szerintem annyi már felesleges. némileg talán kedvezően befolyásolja a fogyasztást és kisebb motoroknál a nyomatékot. főleg az automatáknál.
"nem tudsz olyan esetet mondani, ahol nem lehet meglenni manual váltó nélkül"
Extrém esetnek számít, de nem lehet betolni automatás autót. Amelyik nem ismeri a lejtmenetet, azzal is kellemetlen folyton fékezgetni. Lemerült akksival nem tudod P-ből kivenni, nem vontatható. Ilyesmi esetek vannak, de nem ezek miatt vesznek kéziváltós autókat.
Egy két literes Omega nekem kicsit lomha volt automatával, viszont egy 300 LE-s Cadillac igen meggyőzően indult el. Szóval megfelelő teljesítmény mellett már elindulásnál sincs különbség kézi és automata között. Egyszer mentem tiptronicos autóval, kíváncsiságból próbálgattam, de elvonta a figyelmemet, hogy automatában váltogatok, ezért inkább D-ben mentem tovább. Minek kézzel váltani, ha ott az automata...? Pöcögtetős állásban visszaváltásokat sem csinál, emiatt amíg nem szokják meg, még veszélyes is.
Nem rosszak a modern automaták, de egyelőre szeretek magam váltani. Egyszer kipróbálnék egy 6 sebességes autót is, hogy milyenre sikerült a fokozatkiosztás.
"nem lehet rögtön álomautókkal kezdeni. egyrészt akkor nem lesz viszonyítási alap, másrészt akkor milyen álmok maradnak későbbre?"
Van benne valami... Álmodozni mindig lehet, aztán meglátjuk, mi lesz.
Azért megnéznék egy ilyen antiszociálist, mennyire vezet defenzíven, nyugisan egy ilyen kis rugdosásos incidens után.
Hány kiló lehet az ideális súly ahhoz, hogy tekintélyes legyek ránézésre is?
Lezser cuccokkal lehet pótolni a kilókat - gondolom.
Su: a lökhárító fogyóeszköz, ellentétben velem....
Adósságbehajtó? Nem is
hülyeség! Ebben a világban biztosan nagyon sok munkájuk lehet,
rogyásra kereshetik magukat. Nem egy hálás állás, de a cél
szentesít.....
Látjátok még csak beszéltem róla, még csak gondolatban gyűjtöttem a
bátorságot .....és látom, hogy menni fog a dolog. 1 rémnek ritkán
mondják, hogy ő lehetett a hibás
Amíg az UTINFORM-ban nem mondják be, hogy a lilliput 001 frsz.-ú kocsi merre jár, gyakorolhatok......
Porckorong? jógánál rendesen meghúztam magam, azóta tudom, hogy gyulladt porckoronggal nehéz parkolni....
Azért még egy kicsit várok amíg az IPA teljesen ki nem forrja magát....
...."A harmadik-negyedik háztömbkör után szerintem más is feladja - ahogy én is -, és beparkol hagyományosan, elsőre, 10 másodperc alatt.".....
.....addig meg marad a tolatóradar. Előre, oldalra látok, ...
Az avatarom hasonlít rám, csak a szeme nem. Az enyém zöld
látom a megfélemlítésre alapozol. nem rossz módszer, de célszerű hozzá megfelelő testalkatot növeszteni
a teremtés "koronái" sok esetben nem bírnak a türelem erényével és hajlamosabbak az antiszociális tevékenyésgekre. ez még nem jelenti azt, hogy rosszul vezetnek, csak azt, hogy bunkók.
a parkolásnál kihagytad a jó lökhárítókat, szerintem az a legfontosabb
lilliput az utak réme
Nehéz társítani ezzel az ártatlanul pislogó tekintettel...
Miért kellenek a parkoláshoz jó porckorongok? Elég hozzá egy jó kis automata parkolórendszer.
Ki tudja? De legalább nem merik majd mondani...
Ezeket a kis epizódokat a közelmúltban láttam a közlekedésben - a teremtés koronáitól
Én a "közönség szavazatomat" a mélygarázsos ajtórugdosónak adnám. ( jó mulatság, ffi munka volt ) A többi ehhez képest light-os.
A parkoláshoz : ügyesség, koncentrálás, fizikai állóképesség és jó porckorongok kellenek
És már be is álltam
Automata vs. manuális. Ki egyikre esküszik, ki a másikra. A két váltótípuson belül is óriási a szórás. Én személy szerint kedvelem az automata váltót és nem azért mert nem tudok megbírkózni egy manuálissal. Van olyan autónk, ami manuális, ritkán vezetem, de kb. 200 m alatt átáll az agyam a kuplung és váltó használatára. Sokkal fürgébb, mint az automata, de sokkal kevésbé kényelmes. Néha jó érzés kicsit gyorsulni vele, érezni, ahogy erőteljesebben húz.
Úgy tíz-tizenkét éve volt egy főnököm (az egyetlen ember az életemben, akiről harmadik személyben is Úr-ként beszéltem ), rengeteget vezetett, jobbára hosszabb utakon. Ő azt mondta egyszer, hogy az automata járművével is bárkit legyorsul lámpánál való induláskor, egyszerűen azért, mert tudja vezetni. (Az autója hátulján ott virított az osztrák autóklub matricája 25 évnyi balesetmentes vezetésért)
A Dél-Dunántúlon élek, jó kis dombos, hegyes területeken járok egy 1,6 tonnás családi egyterűvel, ami nem igazán a gyorsulásról szól. Ennek ellenére a 12-18 fokos emelkedőkön még megpakoltan is sorra legyorsulom azokat az autókat, amelyek típusuknál és teljesítményüknél fogva jóval erősebbek nálam. Csak egyszerűen a sofőrök többsége nem tanulta meg a megfelelő sebességfokozat kiválasztását (értsd, lusta visszaváltani). Szóval hiába a jobbnál jobb autó, jobbnál jobb váltóval, ha nem tartozik hozzá vezetni tudás.
A speciális váltókat ennek fényében egy hétköznapi autós nem tudja kihasználni.
Automatával is lehet jól, gyorsan, fürgén menni, ha valaki tudja vezetni. Cseppet sem kevesebb az élmény.
Az autóversenyzés és a rally persze más kategória. De addig még néhány kilométer azt hiszem, előtted van.
és azt sem szeretem, mikor valaki leszól egy másik embert azért, mert az automatás autót vezet. úgy gondolom, nem ez a vezetnitudás mércéje
nem tudom, hogy mennyi automatás autót vezettél eddig, vagy hogy egyáltalán vezettél-e, vagy csak olvastál róluk, de nekem ez már a harmadik ilyen és én úgy gondolom, hogy közúti közlekedésben semmivel nem tud többet a manual váltó, semmivel nem uralod vele jobban az autót mint az automatával. rallyra nem jó, de nem is oda tervezték(a rallysok meg egyébként is a tolókerekesre esküsznek). ha ismered, már pusztán a megfelelő gázadással/elvétellel váltásra tudod bírni az autódat és szerintem mind az alacsonyabb fokozatok, mind az üzemmódváltók sokat számítanak. nekem nem tudsz olyan esetet mondani, ahol nem lehet meglenni manual váltó nélkül és annyival többet jelentene egy automatánál.
én eredetileg tiptronic váltóval akartam venni az enyémet. bár ez nem jött össze, nem vagyok összetörve miatta, a jelenlegivel is meg vagyok elégedve, nem érzem úgy, hogy kevésbé uralnám az autót, vagy nem gyorsulna úgy ahogy kellene.
többet fogyaszt, tény, de nem sokkal. kényelmesebb, ez is tény, bár nekem mindegy. ha átülök a másikba, fel sem tűnik, hogy ott váltanom kell, egyszerűen csak csinálom. a motorra mindkettőnél figyelni kell. szerintem egyébként aki nem tud manual váltós autót vezetni, az automatát sem fog tudni(és fordítva).
persze ettől nem lesz a manual szar, az automata meg überfasza, csak éppen más technológia a kettő. mindkettőt meg lehet tanulni és lehet jól és rosszul használni. nekem mindegy, hogy milyent vezetek, csak azért fejtettem ki a véleményemet, mert nem szeretem, ha valaki oktalanul szidja, vagy lenézi az automatát csak azért, mert nem ismeri, vagy mert nem tudja vezetni. ez pont olyan ostobaság, mint mikor a benzines vagy a diesel autókat fikázza valaki.
hát én nem vagyok 1 autómata váltó fan még pedig azért mert azokkal nem tucc anyira hülyülni a kuplungal mint a hagyományos kocsikban, és benne van a szóban h ótómata vagyis nem te irányítod a kocsit 100% ban a manual részlegbe való tevés nem segít a kuplungot az se adja vissza(és átlagban többet eszik és hamarabb hazamehet a váltó állítólag) de persze előnye is van
kényelmesebb azoknak akik nem szeretnek a váltóval, kuplungal tökölni v csak nem tudnak azoknak biztos jobb és én is bevallom h 1 kómás reggelen nem biztos hogy kedvem lenne váltogatni minden percben v 5-t és Nos én ha választanék. hogy milyen ótómata váltó legyen a kocsimban akkor DSG
(dupla kuplung ha pl 1esben vagy akkor rá készíti a 2re és a lényeg h míg a hagyományos váltóknál 1 x idő kiesés van a halytás ban váltás közben a DSG-nél ilyen nics ezért jobban gyorsulnak állítólag meg lesz ez kézi váltós verzióban de amíg nics addig ezt vinném) persze ez sem tökéletes de a sok verzióból ez a legjobb( szerintem) a baja nem más h nem lehet nagyon terhelni vagyis nem tehetem bivaly erős motorok mellé (még) a másik ami nagyon fontos h kitehessem manualba és igy jobban a kezemben tugyam tartani a kocsit és még ne márt ha vannak benne váltófülek bot váltók kinek h teccik (triptonic) de én ha csak lehet kézi váltós kocsit veszek de van kivétel
csak kétféle ember nézi le az ótómata vackokat. az egyik még nem vezette, a másik meg nem tudja, hogy hogyan kell vezetni. néhány félművelt komolytalan figura elképzelései ellenére az ótómata autókat nem abból áll vezetni, hogy betesszük direct-be aztán toljuk neki ész nélkül.
főleg azokat amelyeknek a sofőrje nem találja a gázpedált és ha mégis akkor rögtön lekapja róla a lábát, ha jön szembe valaki?
Kiterjesztés )) nekem nem részem az autó, nem is igazán célom, hogy az legyen. Használom, mint egy munkaeszközt. Szép nagy sportos autó, nem hagyományosan női
"női vezető image-át árasztod magadból" )) az lehet.
De ennek vége, bekeményítek, lesz marketing
Ezután ledúrok
az útról mindenkit, egyezményes nemzetközi jeleket mutogatok. Piros
lámpánál kiszállok, feltépem a
másik sávban álló kocsi ajtaját és jó, ha be nem mosok neki egyet.
Csak
azért, hogy tudja, hogy legközelebb ki elé furakodjon be. Idegesítően
rámegyek az előttem levőre, annyira, hogy a pattanásait is lássam.
Direkt úgy fogok
parkolni, hogy lehetőleg több kocsit akadályozzak, csak úgy hanyagul
ledobom ahova sikerül. .....(de eegy
kicsit még várok. Tömött mélygarázsban hamar lesz partner Ha úgy
látom, hogy valaki nem az én ízlésemnek megfelelően parkolt, megrugdosom
a vezető oldali ajtaját.
Mindenért nyomom majd a dudát.
Csak a buszsávot fogom használni
És ha ezek után is árad még a női image, akkor nem marad más, a külsőmön változtatok.
ni.
(azt hiszem, így jó lesz!)
Automata - mert megengedhetem magamnak a kényelmes vezetés luxusát. A vacaknak egyáltalán nem nevezhető Pontiacommal - mert én felismerem az autók típusát - lazán, könnyedén, félgázzal állva hagyom a legtöbb autót. Ja, és ki van fizetve...
Tevécske csak poénkodik. Jól vezet. Igaz "ótómata" vacakot (Chrysler), de nagyon érzi a távolságot. Ügyes...Lavírozni nagyon tud.
Lényeg a jó marketing. Rólam a környezetemben tudják hogy sokat és relatíve jól vezetek, így ha esetleg koccannék, nem hiszem, hogy felmerülne, hogy én lehettem esetleg a hunyó.
Hozzá kell tennem, hogy jónéhány balesetmentes év és többszázezer kilométer van mögöttem.
Valószínűleg a női vezető image-át árasztod magadból, ezért gondolják, hogy csak Te lehettél a hibás. Ha ehhez még "tipikus női" autóval jársz, akkor fokozódik a hatás. Nem kell foglalkozni velük. Ha egy férfi bénázik és okoz balesetet, annak elmesélése általában valami ilyesmi szokott lenni: "És egyszer csak az a liba minden jelzés, harsona és dudaszó nélkül megállt a piros lámpánál. Pedig még két autó igazán átcsúszott volna azon a kereszteződésen."
Szóval mindig a nő a hibás... De mi bölcsebbek vagyunk és meghagyjuk a teremtés koronáit saját felsőbbrendűségük tudatában. Csak egymás között kacarászunk rajtuk.
Az önmaguk kiterjesztése arra vonatkozott, hogy egy eszközt kétféleképpen tudsz használni. Vagy eszközként tekintesz rá és így használod, vagy a részeddé válik, mintha önmagad meghosszabbítása lenne. Van, aki csak vezeti az autót, kezeli, mint egy szerszámot, van, aki együtt él vele, érzi a legkisebb rezdülését is, meghallja a legapróbb kilazult csavart is. Talán a "nagyon érzi az autót" kifejezés lenne rá megfelelő.
Hát igen, nem teljesen erre számítottam Azért kérdeztem meg, mert olvastam, hogy rendszeresen vezetsz.
Nem olyan régen koccantam egy pasival. Aki látta az autót mindjárt
azt kérdezte, hogy mi történt? Mondtam, hogy hátulról belém jött egy
pasas. Világba humorizáltak. Meguntam és utána csak úgy meséltem el,
hogy koccantam egy másik autóval, egy pasassal. Érdekes, hogy így
mindjárt az volt a első kérdés, hogy mit toltam el, én voltam a
hibás? Hát ezen meglepődtem, mert lehettem volna én is, de nem.
Azután arra gondoltam, hogy ez csak a jó öreg előítélet lehet.
Nem akarom különösebben méltatni a ffi vezetőket, csak inkább az volt
meglepő, hogy ha valamilyen közlekedési esemény van kapásból azt
mondják, hogy biztosan a nő lehet a hibás...
És ez valószínűleg abból adódhat, amit írtál - legalábbis sokan így látják :
"többségük biztosabban kezeli az autót, mint egy nő"
Persze vannak jobb, rosszabb napok amikor figyelmetlenebb az ember,
de akkkor nem is száguldozok. A nők (ha éppen nem szétszórtak) szerintem, nagyon
jól vezetnek tempósan, még udvariasak is - csak ezt nehezen
fogadják el a pasik........Az egyéniségét hangulatát, mindenki átviszi a vezetésbe
is.
Az "önmaguk kiterjesztését" nem nagyon értem
Nekem is megjegyezte a biztonsági őr, mikor betolattam és kellett egy picit igazítanom, hogy ez nem volt olyan szép parkolás... Mondtam, hogy hétfőn reggel talán nem kellene tőlem csodákat várni...
A civilizációs vívmányok közül két olyan van, amiről nagyon nehezen tudnék csak lemondani, az angol WC és az autó.
Szeretek vezetni, régebben nagyon sokat és sokfélét vezettem, ma már jobbára a családot fuvarozom. Állítólag nem vezetek rosszul, bár a férjem azt mondja, hogy régebben sokkal dinamikusabb voltam. Hiába, no, öregszem.
Nőként szívem szerint azt mondanám, hogy igenis tudunk úgy vezetni, mint a férfiak. Sajnos azonban ez nem igaz. A nők és a férfiak gondolkodása nagyon eltérő, ezáltal a vezetési készségük is. A nők szerintem alapvetően kétfélék: vagy szeretenek vezetni és ekkor önmaguk kiterjesztésének tekintik az autót vagy pedig egy megodandó feladatnak látják és iszonyatosan koncentrálnak arra, hogy el ne szúrják. Na, ez az utóbbi típus az, aki ugyan nem szenved balesetet, mert a többiek vigyáznak a "szerencsétlen hülye libára", ám ő számos balesetet okoz és közben észre sem veszi.
Persze a férfiak között is akad jópár "mazsola", de többségük biztosabban kezeli az autót, mint egy nő.
egy jó autóval szerintem már 140-nél is maga alá pisilna a csaj az örömtől. már feltéve, ha értékeli az ilyen dolgokat. a legtöbbnek az is elég, hogy menőn néz ki a járgány, bele sem kell ülnie. aki meg értékeli az legtöbbször nem a sebességet értékeli. ha mellém beül a nőm(nagyon jó nő ), akkor nem igényli azt, hogy 200-al repesszek. főleg, ha a csemeték is az autóban ülnek. de azért szereti, ha jól megy a vas, értékeli a jó tulajdonságait. főleg, ha ő vezeti (legutóbb is elkente egy bömös száját aki erőlködött a lámpánál)
persze nem kétlem azt sem, hogy van aki a sebességre bukik
Borzalmasan írsz.Lehetséges, hogy a férfiak az ilyen száguldozásoknál arra számítanak, hogy a nő rémületében oltalmazó karjaikba bújik megakadályozandó a további életveszélyes autózást...
M0-n végig nincs leállósáv szerintem, nincs rá hely, ez csak a tervezett pálya fele, amin a két irány halad.
"pl ott vagy a sztrádán senki sincs este van esetleg 1 jó nő is van az anyósülésen"
Az már rég rossz, ha az kell, hogy bevágódj a jó nőnél, hogy 200 feletti sebességgel menjél. Az inkább téged nyűgöz le, őt nem érdekelné annyira. Meg kár lenne megölni szegényt, vagy csak veszélybe sodorni.
nah végre fel lenndült a honlap előbukkant a tisztelt Urakból/hölgyekből az autób.zi én
Su: én nm vok nagy Mustang rajongó de ami szép az szép szerintem a 69es a legszebb (de a legdrágább is )én ezek közül azt vinném minden képpen "nagy"(kultusz presztizs stb) autó anyit azért elmondok h azok a Mustangok és szinte minden olyan autó amit presztizséhez méltatlanul alul motorizálnak (2008as autókatalógus szerint az alap mustang nem viszi a 200at aszem 180anat megy ) az már nem az az autó 1 autó akkor (is) adja önmagát ha bevan motorizálva mer az nem állapot h ott van a scaj melletted és mennél az autópályán és hoppá 180 kaput végeredménybe az autó legyen bemotorizálva jól (nekünk van 1 kocsink ami kegyetlenül alul van motorizálva senkinek sem ajállom h alul motorizált autót vegyen magának mert non sz.r) jó legyen az ár érték aránya ne veszícse az értékét megbízható legyen de rohatra elnyűhetetlen de természetesen szép is legyen de szerintem 1 kicsit nyomósabb az előzző indokok kivétel persze van és ez miatt nem kell 1 csűúnyaságba beülni de ezek et is nagyon erősen figyelembe kell venni és természetesen elégítse ki az adott illető menet elvárásait ha off roader akkor legyen olyan h birlya el a terep gumit a 2 v 3 difizárat ,csörlőt(ket) a motor de ettől függetlenül menyen is ha kell ha meg gyorsulási akkor szerintem minimum kell vinnie a 220at és a 9mp alat a 0-100ra való sprintet én off road fan vok sok kedvenc autóm van de a gyorsulást és az utcai versenyt is szeretem én is használtautó fan vok (szánalmas h 1 ismerősöm akart venni 2 millából 1 peugeot 206 cc-t 2milláért no coment és az illető fiú!!2 millából olyan gépet találhacc h eszed f.szod ketté áll) de azért nem vagyok anyira öreg autó fan mint Su szeretem őket sok van belőlük(Chevy Blazer K5 uaz niva vw iltis vw golf II Csepel Chevy camaro gaz csajka és még sorolhatnám) tisztelem és becsülöm de elkell ismerni h az újjak között is sok jó van a z autós honlapok terén pedig mobile.de totalcar.hu hasznaltauto.hu kat ajállom a mobile .de a közép európa legnobb használtautó honlapja itt zatán minden van
a parkolási hiányosságaim nem függenek össze az autó méretével igazából még ezzel is jobban parkolok sok fele-ekkora autóban ülőnél. az, hogy nem tudok parkolni, az nem azt jelenti, hogy nem boldogulok el akárhol, csak azt, hogy nem vagyok megelégedve a tudásommal. általában nem nagyon vagyok rászorulva arra, hogy szűk helyekre álljak be(nem is erőltetem) és ha véletlenül mégis, akkor az nagyon szokatlan és kényelmetlen tud lenni, hiányzik ezen a téren a rutin.
az astra 1.4-es volt és pont a nyugodt polgári autózásra nem volt alkalmas. csak azon bosszankodtam, hogy miért nem megy már jobban egyébként nem a hosszával, hanem a szélességével nem voltam megelégedve. nemrég ültem egy twingóban is. életveszély az az autó, de meglepően kényelmes, elfért benne mindenem. jobban éreztem magam benne, mint az astrában. szerencsére nem kellett vezetnem(állt az autó), így a halálfélelem elmaradt.
nem lehet rögtön álomautókkal kezdeni. egyrészt akkor nem lesz viszonyítási alap, másrészt akkor milyen álmok maradnak későbbre?
én is vezérlési görbére gondoltam, meg arra, hogy nem kell módosítgatni, tuningolgatni, hanem már egy gyári készet kell áttenni egyik autóból a másikba.
"a maga 5 méterével nem egy városi kisautó.", "
én spec parkolni nem tudok"
Érthető az összefüggés. Azt a kocsit nem parkolásra tervezték.
Az az Astra sem 1.8 vagy 2.0 lehetett... Gondolom, csak 1.4-es motor volt, azok nyugodt polgári autózásra vannak, másra nem képesek.
Valóban nem a Corsa az álomautóm, de egyelőre jó ez. Majd egyszer lesz egy fürgébb utódja.
Az Astra még nem is olyan kicsi, láttam már hasonló méretű embert egy Marutiban. A combja a kormányt érte. Még jó, hogy elfértél az Ωban, az csak két mérettel nagyobb.
"nem kell a szoftvert átírni, csak az európai verzió gyári programját feltölteni."
Így értettem én is, rosszul fogalmaztam. A vezérlés egy térgörbe (felület) alapján történik, azt módosítják a tuningmesterek is.
nem kell a szoftvert átírni, csak az európai verzió gyári programját feltölteni. mondjuk még nem néztem utána mennyibe fájna, de gondolom nem lenne egy vészes összeg.
minden autó elnyűhető, bár tény, hogy a szoftveres korlátozás sokat növel az élettartamán. főleg a kaszniét és a sofőrét
igazából már a 160-as tempó sem tartható itthon, pont azért, mert ha forgalom van, akkor állandóan kijönnek eléd a 80-al haladók és az bizony nem életbiztosítás. egyedül ahol 3 sáv van, ott érdemes próbálkozni vele.
igen, szép darab. főleg méretes. a maga 5 méterével nem egy városi kisautó. jobban is szereti ha az úton hasíthat(vagy csak én szeretem jobban ). az 1000MB a maga korában tecnológiai ujdonság volt. talán az utolsó minőségi cocialusta autó. a motorját egészen a 120L-ig gyakorlatilag változtatás nélkül építették be több típusba is. nekem még most is tetszik. remélem még fog hasítani az utakon.
tavaly nekem egy astrahoz volt szerencsém, de nagyon meglepődtem, hogy milyen gyenge, erőtlen a motorja. ott ahol a szamárral még neccessen elmentem negyedikben, és könnyedén harmadikban az astrat vissza kellett váltani kettőbe, hogy menjen és ne szenvedjen. viszont az is tény, hogy a szamár 8l-t fogyasztott, az astranak meg 4-5l is elég volt. akinek számít a fogyasztás, annak egy ilyen sokkal praktikusabb választás el kell ismernem, de gondolom neked sem a corsa az álomautó a másik dolog ami nem tetszett az astraban az, hogy alig volt hely a lábamnak vezetés közben. szerintem aránytalanul nagyra sikerült a középkonzol. persze a 100 kilós súlyommal én sem vagyok az a kifejezett nádszál alkat (az omegába anno azért egész jól elfértem)
Töltenél? Mennyiért csinálnának meg egy szoftver átírást?
Az eredeti ECU programmal biztosították is, hogy elnyűhetetlen legyen az autó, akármennyit autópályáznak vele. Jó nagy különbség van a két sebesség között.
Igazad van, én sem érezném magam biztonságban 200 körüli utazósebességnél. Leginkább azért nem, mert mások jóval lassabban haladnak és a tükröt sem mindenki használja. Vagy csak sminkelésre.
Olyan csajkát láttam egyszer, sínautónak csinálták meg.
Su: Hmm... A Chrysler tetszik, jó gép. Szép méretes darab, amerikaiasan nagy (illetve közepes ) motorral. Igazi utazóautó az ilyen. Az 1000MB ismerős, láttam már olyat, persze nem sokszor. A maga korában egész jónak számíthatott ezzel a formával.
Én egy Corsa A-t hajtok, az egy kicsit kisebb és gyengébb, mint a Vision. A motorja csak a 1/3-a, és az is csak az űrtartalmat tekintve. Ha a teljesítménye is a harmada lenne, azzal már egész fickós lenne.
abban egyetértek, hogy egy autó ne legyen alulmotorizált, mert akkor annak a vezetése nemhogy öröm nem lesz, de egyenesen csak szenvedés. sajnos ebben az országban kevesen gondolkodnak így. vesznek egy nagy kasznit egy játékmotorral és utána mennek erőlködni az utakra.
ami viszont a 200km/h mint elérendő határt illeti, nem osztom a véleményed. ilyen autó legfeljebb akkor kell, ha versenypályára jár az ember, de még akkor sem feltétlenül. nagyon sok olyan sportautó van ami meg sem közelíti ezt a sebességet, mégis jó autónak mondható. egy autó nem csak sebességből áll.
egyébként az én autóm leszabályoz 185-nél. ha töltenék rá európai szoftvert, akkor ez a leszabályzás csak 240-nél lenne. megtehetném, de nem érzem szükségét. még autópályán sem megyek soha 150-160-nál jobban. úgy gondolom, hogy még ekkora sebességnél sem lehet már tökéletesen uralni egy járművet, nagyobbnál meg főleg. a versenypálya más, de a közúti közlekedés nem versenypálya
ebbe a kategóriában az audi a5 3.0 TDI quatro és az új chevy camaro amúgy meg a második generációs VW touareg V10 dízellel Hummer H2 de van még számtalan sok autó b.zi vagyok
nekem az Audi TT és a Ford Mustang jön be
a 15 éves autó(csak bordóban) valahol félúton van az álomautó és a napi használatú praktikus járgány között. ugyanakkor se ez, se az.
a 43 éves autó(szintén piros) pedig sajnos még rendszám nélkül amortizálódik a garázsban. egy kis idő és pénzmag kellene hozzá, hogy elvigyem ot minősíteni. talán majd a nyáron, vagy jövőre.
fogyasztás: az nagyjából a leszarom kategória. már akkor is az volt, mikor még a ladával jártam(tényleg, még az is megvan). egyrészt úgyis annyit autózom, amennyire fussa, másrészt nem megyek annyit egy évben, hogy számítson. évi 10e km futással szerintem nem nagyon számít, hogy mennyit eszik a vas. ha pedig igen, akkor annyiért már autót is felesleges tartani.
egyébként egy olyan 30 éves szörnyeteg nem arra való, hogy az ember dolgozni járjon vele, tehát még annyira sem számít, ha 20 vagy 30 litert megeszik. egy olyan autó majdnem több olajat fogyaszt forintban évente(illik évente cserélni) mint üzemanyagot.
nem mondom, ha napi szinten több száz km-t tennék meg, akkor valószínűleg elgondolkodnék azon, hogy alacsonyabb fogyasztású vasat tartsak(bár akkor is inkább lehet, hogy csak gázosítanék), de így nincs sok értelme. sosem értettem azokat, akik képesek milliókat kiadni egy hobbiautóra és közben azon aggódnak, hogy mennyi lesz a fogyasztása.
Szabad tudni, milyen az a 15 éves vas?
43 éves? Na, akkor igazi veterán járgányod is van. Megvan mindig a szabadidős tevékenység.
Hmm... micsoda bestia!? Azért komoly, hogy 30 évesen is milyen jól tartja magát (mintha egy nőről lenne szó ) és az árát is. Nem praktikus, de dögös jószág, és jól is mehet. Aki ilyet vesz, azt nem vágja földhöz a 20 literes fogyasztás sem, gondolom.
van a moder autók közt is néhány olyan ami tetszik, de egyre kevesebbet találni és azok aztán végkép nem az én pénztárcámnak készülnek, de összességében igen, azt kell mondjam a régi vasak sokkal karakteresebbek, tetszetősebbek a számomra. ráadásul találok köztük olyant amit meg is tudok fizetni, tehát elérhető álom. egy ilyenem is biztos, hogy lesz egyszer.
most egy 15 éves vasat hajtok és imádom
Egészen szép autókból még korunkbelire sem biztos, hogy telik.
A témában nekem is kedvenc oldalam. A szépségekben csak gyönyörködni kell, nem jó arra gondolni, hogy mennyire nem tudnánk kifizetni.
Az ár nálam is szempont (sajnos), ezért az életkorban kényszerülök néha kompromisszumokra.
Szeretem a hasznaltauto.hu-t, igazi szépségek vannak fenn időnként. Bár sajnos többségük nem az én pénztárcámnak való...
The size matters...
Nálam ezek mellett még az ár is szempont. ;) A szín nekem sem mindegy, azért egy malacszínű, lila vagy hupikék autóval nem szívesen mutatkoznék. Sötétkék a kedvencem, de autóban nem ragaszkodnék hozzá.
Jó a hasznaltauto.hu oldal, néha eljátszik az ember a gondolattal és körbenéz rajta anélkül, hogy mászkálnia kéne.
Azért nálam ennyire nem egyszerű...
Az első a méret, a második a forma, következik a teljesítmény, majd a szín. De annak egyszerűen gyönyörűnek kell lennie
És persze autót kizárólag kedves és jóképű tulajtól veszek. Na jó, a jóképűtől néha eltekintek, de a kedvesség alapfeltétel.
Ezek szerint nagy kedvencek a veteránok. Én inkább a modernebb autókat kedvelem, bár az ilyeneket is el tudnám viselni.
nekem is a piros általában a favorit, de most elcsábulnék.
persze, hogy nem veszünk össze rajta. egyik a tied, másik az enyém. már csak olyan kell aki finanszírozza őket.
Hogy bevallod. A műszaki tartalom nem érdekes, csak a színe legyen szép, és a tulaj legyen kedves és jóképű.
talán erre gondolhattak ők is, mikor ezeket v8-al szerelték
nekem tetszik a belseje is. nem egy mai design, de valahogy szép.
ha annyi pénzem lenne, hogy nem tudnám hova tenni, még akkor sem vennék új autót.........
......igaz akkor már azért, mert nem mutatna jól a veteránautó gyűjteményembe
Tudod, a nők szín alapján választanak autót. Nekem a piros jön be... De így legalább nem veszünk össze rajtuk.
Majdnem 5800 köbcentis 4 hengeres motor elég furcsa lenne, a hajóknál szoktak annyira spórolni a hengerekkel. Nekem a 66-os tetszik a legjobban, de csak kívülről. A belsejük túl régies már.
Új autót az vesz, aki tulajdonosként szeretné élvezni a 3 év alatti értékfeleződés minden előnyét. Arról nem beszélve, hogy mennyivel jobb járgányt lehet venni, ha hasonló árú, néhány éves autókból válogat az ember.
én nehezen tudnék dönteni a négy közül, bár talán a legjobban a 66-os és a 67-es tetszik. de a 73-as is nagyon jó darab. azt hiszem, hogy ha arról lenne szó, hogy az egyikkel ellibbenhetnék, akkor a 66-os lenne az. de csak azért, mert az van a legjobban helyreállítva.
jó ez az autó, de én biztos nem adnék érte ennyit. főleg, hogy már csak a felét éri. soha nem tudtam megérteni azokat, akik új autót vesznek kivéve persze ha kp-re veszik.
A nálam fiatalabbak akkor is bömővel járnak, ha én lépegetek az út mentén...Ez már csak egy ilyen világ, tesó, nem tudsz eléállni a fejődésnek, több szempontból sem... Vegyed tudomásul, erz van, a világ elszalad , te meg állsz
nem panaszkodom. nekem mindenem megvan ami kell a boldogsághoz.
de te itt keresed a nőket, mint aki még soha nem b......ott volna.......
47 évesen buszozni....... akkor amikor tőled fiatalabbak bömövel járnak..... hehehe
Eddig jól ment... Nekem. Ée Te, hogy vagy?Mama odaengedett a géphez? Hajlamok, oké? Mer én nem vagyok vevő a kis b.. dumádra.. Csajok nincsenek a környéken, csak kecske? Amúgy a vadizsír verda egy Renault Megane Grandtour, dizeles...5,2 az ára...
hiszi a piszi. persze álmodozni lehet róla. milyen szép lenne egy újjjjjj verdát vezetni..... jogsi nélkül..... mert eddig tehénen kívül mást nem vezettél.
hehehe
47 éves fejjel még mindíg busszal jársz. még egy ócska rozsdás kocsira sem tellik. még akkor te pofázol, hogy a 4hengeres dögös? hehehe
Masteng--- Organ dzsínsz... Egy Mustang van, a négyhengeres, dögös... A többi....csak akar Mustang lenni
350... kétésfélszer gyorsabb, mint a megengedett. 13 perc alatt Pesten lennék. Persze kéne hozzá nekem egy külön autópálya, mert reggel még tankkal sem lehetne többet menni, mint a többiek...
Ha valaki esetleg rátalálna arra a videóra, amire ebben a cikkben hivatkoztak, megköszönném, ha belinkelné.
Nincs mit.
Engem nem a sebesség érdekelne, inkább a gyorsulás és az oldalgyorsulás. Egyértelműen versenypályán próbálnám ki inkább.
Köszi
Félelmetes sebesség. És felelőtlen emberek.
Azért (szigorúan versenypályán vagy reptéren) kipróbálnám, milyen érzés 350-nel menni...
Miben meddig? Sebességben kb. 200-ig, útban az első kanyarig van esélye.
Én is a Ferrarit választanám, pedig látszik, hogy gyenge gép. ;) Jól rajtolt a Corsás.