kár volt ennyit írni. a lényeg, hogy egy buta tapló és ennyi elég is neki.
gondolom nem képes feldolgozni a fusztrációit, amit néhány keresetlen mondatom ébresztett fel benne.
a lényeg, hogy valamelyik véleményem nem tetszett neki, mert nem őt istenítette és elkezdett mocskolódni. én meg azóta beszólok neki amikor csak lehet, mert látom, hogy mennyire bosszantja. tudod nem bírom az ilyen kis magyarkodó majmokat, akiknek nem elég, hogy fogalmuk sincs dolgokról, de még mellé buták is mint a föld, ráadásul messziről akarják megmagyarázni okosságuk teljes tudatában, hogy itt és a világ számos részén miért volt és miért lesz rossz minden ami nem úgy van, ahogy ő a nagy irányított eszével elképzeli. mellesleg senki nem hívta haza okoskodni, nyugodtan maradhatna ott, ahová patkány módjára elsunnyogtak az ősei. ennek ellenére mindig ideeszi a fene(gondolom máshova is) és boldogítja a népeket a lekezelő véleményeivel.
érdekes látni, hogy a kemény, menő csávók kis nyuszik lesznek mikor felelősséget kell vállalni.
Su! áruld el nekem légyszi, mi a fene baja van veled ?
:o
Tényleg, azt nem is figyeltem, hogy az elején milyen "jó" kis társaság volt...
:D Szegény, ez ciki lehetett, és nem kicsit bosszantó.
4 óra? Amikor mindenki harci kiáltással szalad haza. :)
mikor a kismutató a négyesen, a nagymutató a tizenkettesen áll;)
szerintem kizárt. amelyik motoros megelőzte, azon is látszott a ráragasztott kamera. azok szépen fülüket, farkukat behúzva elsunnyogtak. nem véletlenül keresik őket annyira.
:)
Úgy is jártam már... persze a puszta közepén, sárhányó nélkül. Az udvaron kellett megmosakodnom, mert addig nem engedtek be a házba... :D
Na a technika csodája megen kifogott rajtam... Az előző hozzászólásomat nem jelenítette meg :S
most már lelövöm magam... mikor lesz már 4 óra???:(
mondtam már neked, hogy ha másra is próbálod kenni a saját szégyened, attól még te maradsz az akiről nem lehet lemosni. kár, hogy olyan buta vagy, hogy még ezt a legegyszerűbb dolgot is képtelen vagy felfogni.
szerintem a fedőneved félix lehet.
:S Utána fordított szerepállással kéne ugyanazt eljátszani, hogy megértse, mit csinál...
Az autósokat ismerve már évek óta nem szívesen biciklizem, pedig szerettem. Elég egy hülyével találkozni, hogy baj legyen... Rohadtul nem érdekli őket, hogy a legkisebb koccanásra elrepülnék a fenébe és összetörném magam. Én igyekszem erre mindig figyelni, amikor bringást előzök.
Esőben? Legfeljebb annyit, hogy a közelben elkapott.
Ha megteheted ;-)
Csuromsárosan biciklizni? Brrr... Én ehhez koca vagyok. Behúzódom fedél alá és megvárom, míg eláll.
70-90? Múltkor kimentünk egy kis családi kerékpározásra (Apa, Anya, két gyermek) és olyan laza 120-140-ekkel húztak el mellettünk, hogy beleremegett a bicikli :-(((
Kötelezővé kellene tenni minden autósnak a kerékpáros és gyalogos közlekedést is és fordítva.
Nyomvonal??? HMM leginkább nyomvályú
Jó lesz ha most már szépen hazamegyek...:P
És bicikliztél már esőben?
Na az ám a király, amikor egy kamionos klasszul belemegy a melletted lévő nyomvonalba, ami tele van vízzel, hozzáteszem a teljes szembe sáv szabad lenne, de neki kötelező közvetlenül melletted elmenni. Persze a lötty beterít ahogy kell, és még dudál is mert ő milyen kafa gyerek.
Bringásként a legrosszabb. Amikor szemből nem jön senki, akkor is 70-90-nel zúgnak el simán fél méteren belül...
Érdekes, hogy autósként nem látom, hogy félnének a biciklisek. Biciklisként meg azt nem látom, hogy az autósok tartanának attól, hogy elütnek valakit. :(
Mivel tartasz tőle, óvatosabban is mész, gondolom. Ezzel már egy lépést tettél, hogy ne legyen baj.
Ha nem túl szűk az út, jobb inkább a felezővonalnál menni este. Budakeszi felé van egy jó szűk út, ott nekem is kissé halálfélelmem volt sötétben.
Na igen pedig már a "kukásmellény" kötelező elem. Ciki nem ciki, mi sokat kerékpározunk és használjuk is. De azt hiszem nem sok autósnak ez a rémálma, mert sokszor annyira a nyakunkra jönnek, hogy szinte magukkal sodornak. És még ki is kiabálnak...
Viszont ha valamit autóval művelnék, nem tudom képes lennék-e újra visszaülni...
Egyetértek. Én nem voltam ilyen tréningen, de biztos hasznos.
Én olyan grafikont láttam egyszer, hogy az 1 éve vezetőknél volt a legmagasabb a balesetek száma (akkor már bátrak voltak, de vezetni még alig tudtak), és utána folyamatosan csökkent az évek múlásával. Az egyéni elszállások (hú, de tudok már...) viszont nem jelentek meg a grafikonban, pedig léteznek. A bátor rutintalanok okozzák a legtöbb balesetet talán.
Félelmetesen hangzik, amit írtál. :S
Én attól tartok leginkább, hogy valamelyik hajnalban vagy este elcsapok egy kivilágítatlan, alkoholmámoros kerékpárost :-(