Vagy összedobtak egy hangszigetelésre. 
Jó ég, mennyit szögelt! :o És milyen sokat zörgött, hogy ezt ilyen szépen megcsinálja.... Szerethetik a környéken. 
Talán akad erre valaki, aki emlékszik a Kiberneroszok tündöklése és bukása című sci-fire. Úgy tűnik valóra válik a fikció...
Ha annak tekintjük, akkor én még várok egy néhány generációval fejlettebb prototípusra 
"Bár kérdés, mit értünk robot alatt, végső soron, egy elemmel működő
berendezést is lehet annak tekinteni, ha egy férfi munkáját végzi el
"
Szerintem ez még odébb lesz 
Bár kérdés, mit értünk robot alatt, végső soron, egy elemmel működő berendezést is lehet annak tekinteni, ha egy férfi munkáját végzi el 
Agyament egy játék.
Vajon mijen csukájuk lehet, hoyg nem borulnak hátra? 
De sokat szeretnél egyszerre...
Mindent? Azt hiszem, egy jó ideig kb. úgy éreznénk magunkat ott - némi túlzással -, mintha a Paksi vezérlőteremben lennénk.... 
Ez a cikk (Karotta F1-es cikkéhez hasonlóan) azért is jó, mert látszik belőle, hogy a szervezők sem csak üldögélnek és szurkolnak. Érdekes, amikor kicsit beavatnak a részletekbe. 
Tehetséges nép vagyunk 
érdekes lenne benn ülni egy verseny vagy akár egy edzés alatt és figyelemmel kísérni egyidőben mindent 
Ez a két utóbbi link egymással versenyezhet...
Ez egy Hello Kitty-s telefon tesztelésének a linkje. Szétnevettem magam a telefonon is, az értékelésen is. Kicsit hosszú a 7 oldal, de érdemes megnézni. Illetve aki ettől kedvet kap, még vehet is ilyet.
"És most jön a lényeg, a beszéd. A Hello Kitty telefon ugyanis beszél,
illetve nyavalyog. Kizárólag kínai nyelvjárásban. Egyrészt ha akarjuk,
akkor a beérkező üzeneteket egyből meg is próbálja felolvasni, persze
egy mukkot sem értettem belőle, de teljesen megdöbbentő az élmény.
Másrészt elvileg telefonhíváskor bemondja a hívó nevét is (!), persze
ez is totálisan érthetetlen, de hatalmas élmény volt egy tömött
liftben, amikor elkezdett vernyogni a zsebemben a készülék. Elővettem,
a velem utazók szemei kikerekedtek, amikor meglátták a rózsaszín csodát
a szívárvány összes árnyalatában villogni a kezemben. Ehhez jött, hogy
épp üzleti megbeszélésre mentem, tehát valamelyest business viselet
volt rajtam, így tökéletes volt a kontraszt. Az egyik csaj a liftből is
elfelejtett kiszállni a megfelelő emeleten, annyira megkövült."
"Összegzés. A tesztelt telefon 56 ezer magyar valutáért megvásárolható, ha az olvasó meg akarja büntetni barátnőjét, kedvesét, és nem sajnálja rá a pénzt, akkor kitűnő alternatíva. A lány - ha olyan - akkor először elolvad a külsőtől, aztán elkezdi használni, és rá fog jönni ő is, hogy ekkora trágyát ritkán présel ki magából a telekommunikációs iparág. De visszaadni nem meri, mert ajándék, úgyhogy kénytelen együttélni ezzel."

Jó humora van a tesztelőnek, nem bírtam röhögés nélkül olvasni. Kigyűjtöttem a kedvenc részeket.
1. "egy brutál nagy Hello Kittyvel díszített csuklópánt, valamint egy full rózsaszín akkutöltő, ami önmagában is döbbenetes látvány. Az alsó doboz még jobban büntet" --
Testet öltött borzalom.
2. "anatómialiag némiképp groteszk, de a cicusnak nincsen szája, viszont fejformája leginkább egy kispárnára emlékeztet"
3. "telefonhíváskor bemondja a hívó nevét is (!) [...] hatalmas élmény volt egy tömött liftben, amikor elkezdett vernyogni a zsebemben [...] Elővettem, a velem utazók szemei kikerekedtek, amikor meglátták a rózsaszín csodát a szívárvány összes árnyalatában villogni a kezemben. Ehhez jött, hogy épp üzleti megbeszélésre mentem"
4. "egy dologban világbajnok [...] van arra lehetőség, hogy ameddig az esemény tart, a készülék ne fogadjon hívásokat" -- Külön vicc, hogy ez pont egy ilyenfajta üzleti telefonba illő fícsör. ;) Valószínűleg a tudása miatt a vállalati vezetők többsége ilyenre cseréli majd le az elavult tudású mindentudó üzleti telefonját. Amint tudomásukra jut, hogy létezik már a megváltó HK-fon. 
5. "A beépített szótár angolból vált három kínai nyelvjárásra." --
Egyszerűen nélkülözhetetlen...
6. "Apples: itt egy kosárból kell feldobni egy almát egy másik, mozgó kosárba. Rendkívül addiktív, 1 percig bírtam."
7. "nos, így kerültek a fotók a gépre, köszönöm, hogy láthattam. Ezek után gyors uninstall, a helyét pedig bevetettem sóval" -- Cetereum censeo Hello Kittynem esse delendam. Persze sine ira et studio. 
8. specifikáció: "Prediktív: kínai"
Remek telefon. Minden plázacica ilyet vegyen a gyerekének!
Használhatóságát tekintve jobb állatorvosi lovat keresve sem lehet találni...
Jó fej macskák.
Kis ügyetlenkedők... A háton kinyúlás a kutyámnak is nagyon megy. Szereti napoztatni a hasát.
hogy tudtok háttérképet betenni magatoknak?
Adatmódosítás, és ott, ha már elérted a kellő szintet, akkor megjelenik a feltöltő form. Ha még nem jelenik meg, akkor fórumozz és hamarosan kiérdemled 
Ez a vicc akár a magyarokra is igaz lehet:
Az egyik brit napilap kérdést intézett az olvasóihoz, "Mit jelent britnek lenni?" címmel. A legmulatságosabb válasz: "Britnek
lenni: elmenni egy német autóval egy ír pubba belga sört inni, aztán
hazafelé indiai vagy török kaját venni vacsorára, beülni a svéd
kanapéra és amerikai filmet nézni a japán tévén. És a legbrittebb dolog? Gyanakodni mindenre és mindenkire, ami vagy aki külföldi."
Nem vagyunk mi rasszisták, bár az igaz, hogy kezd egy kicsit túl sok a kínai hazánkban, de a termékeikre van kereslet... ezért élnek (jól) meg itt...
Kartonpapír autó? A trabi miből volt?
"Leginkább azokra az új tanulmányautókra, amelyek egy részéből előbb-utóbb utcai autó lesz."
Szerencsére nagy részükből soha nem lesz az. 
A régi TT nekem sem tetszett, az új viszont sokkal jobb lett. Hátulról például majdnem olyan szép, mint egy Porsche. A Civicet először élőben láttam. Egészen futurisztikus forma, tetszik a "teliüveg" az elején, hátulról is szép. A japán autók jók is, általában szépek is.
M0-on 180-nal? Khmm... Mintha ott 80-as táblák lennének.... ;) Nekem már a jogsi előtt több ezer km volt a lábamban. (kénytelen voltam ugyanis gyalogolni) A fejreállt csaj nem volt véletlenül festett szőke? Vagy nem láttál a fejébe állva egy púderes dobozt?
"A versenyautózás, különösen a F1 a legtöbbünknek csak álom."
Így van, viszont nagyon jól ellenék egy gyengébb pályagéppel is egy versenypályán, akár egyedül is.
Ott lehet próbálgatni olyanokat, amit a közúton inkább nem tanácsos. A Hungaroringen van egy húzópados pálya, ami a télen történő megcsúszást utánozza, az is érdekes lehet, de biztos, hogy jópár piruettet mutatnék be, mire egyszer sikerülne. 
Leginkább azokra az új tanulmányautókra, amelyek egy részéből előbb-utóbb utcai autó lesz. Szeretem, ha egy autó kényelmes, nagy, elegáns vonalvezetésű túl éles sarkok és élek nélkül. Ehhez képest egy "űrsiklót" vezetek nap mint nap
.
A TT Coupé számomra már a futurisztikus kategóriába tartozik és a fentiekkel ellentétben azért nem tetszik, mert túl gömbölyű (nekem tegyen a kedvemre valaki)
.
Az új Civicnél kénytelen voltam megváltoztatni a véleményemet, fotók alapján egyáltalán nem tetszett, de élőben sokkal többet mutat és még belül is el lehet férni benne (két embernek). Igazi dinamikus, fiatalos autó 
A Celicát az M0-on volt szerencsém kipróbálni, akkoriban még jóval kisebb volt a forgalom. Életemben először mentem 180 feletti sebességgel (hármasban) és nem volt még 10000 km a lábamban. Le is lettem szúrva, mert nem léptem neki oda elég rendesen :o). Félelmetesen jó volt, de mostanság valamivel nagyobb gyakorlat birtokában szívesen megismételném 
A versenyautózás, különösen a F1 a legtöbbünknek csak álom. Szeretném azt hinni, hogy nem pánikolnék be és nem rókáznám össze magam. Más az a néhány g, mint a hullámvasúton 
"Ott nem kell félni mások veszélyeztetésétől, lehet gyorsan kanyarodni, egy elszállás sem okozna nagy gondot."
Múlt hétvégén találkoztunk tiszta időben, teljesen belátható, egyenes, jó minőségű út közepén egy fejreállt autóval. Hacsak nem szaladt le a padkára, elképzelni nem tudom, hogy sikerült a csajnak a mutatvány >:-I
Nekem is sikerült már két kerékre állítanom sík terepen egy relatíve alacsony építésű autót, szóval, ha valaki önveszélyes akar lenni, akkor ebben komoly sikereket lehet akár reptereken is elérni. De így legalább csak a saját testi épségét kockáztatja...
Űrsiklónak tervezett?
Ezt melyik autókra érted?
A túl futurisztikusra sikerültekre?
Melyikeket kedvelem? Például: Opel (Calibra, Astra coupé (az utódja)), a japánok is tetszenek: Honda Civic, Toyota (Supra, Celica, Corolla), Porsche 911, Audi TT, szóval sokféle tetszik, ezért írtam általánosságban, hogy a modernebb kinézetűek.
A 250 GTO-t onnét ismerem, hogy egyet én is összeszereltem. Egy 1:24-es makettet.
Az F50 is szép autó, jól eltalálták. A Pininfarinánál értenek a dolgukhoz.
Friss jogsival is felejthetetlen élmény lehetett a Celica. Legjobb lenne az ilyeneket a Hungaroringen vagy elhagyott reptéren kipróbálni. Ott nem kell félni mások veszélyeztetésétől, lehet gyorsan kanyarodni, egy elszállás sem okozna nagy gondot.
Karotta cikke nagyon jól visszaadja a formaautózás hangulatát. Félelmetes (és kényelmetlen) lehet. Már a gyorsulása is gyilkos, hát még az erőhatások kanyarban és fékezésnél...
Én szeretem a klasszikus formákat, a modernek némelyike az én ízlésemnek túl futurisztikus. Egy autón látszódjon az, hogy autónak tervezték, nem űrsiklónak 
Ezzel a 250 GTO-val meg tudnék barátkozni
. A modernebb darabok közül az F50 karosszériája az egyik kedvencem.
Melyik modern modelleket kedveled?
"A dinamikusnak nevezett vezetésnél szerintem fontosabb a biztos megérkezés" - erre szoktam hivatkozni, mikor átveszem páromtól a volánt 
Ahogy vénülök, egyre kevésbé fontos, hogy gyorsan érjek oda bárhova (na jó, néha, mikor késésben vagyok), egyszerűen élvezem a vezetés élményét.
Az Audimat még szereltem, de mióta van férfi a családban, még a kerékcserét is nagylelkűen átengedem, nehogy sérüljön párom önérzete
.
Idősebb autóink vannak, így elvileg szerelhetők lennének, de se idő, se energia nincs rá.
A 300+ lóerős autó egy Toyota Celica volt, amit a szerelőm saját használatra tuningolt fel, s mikor kész lett vele, büszkén megmutatta. Az egyetlen apró problémát az jelentette, hogy a jogsimon még nem nagyon száradt meg a tinta, így finoman szólva tele volt a nadrágom a tesztvezetés alatt, brutális élmény volt, de piszkosul élveztem
. Sajnos, mikor megszorult és eladta nem álltam úgy anyagilag, hogy megvehettem volna 

Nem vagyok oda az öreg autók többségéért, de valóban van néhány kellemes darab azok között is. (pl. Ferrari 250 GTO) Nekem inkább a modern autók jönnek be formailag is.
A dinamikusnak nevezett vezetésnél szerintem fontosabb a biztos megérkezés, bár néha elragadja az embert a hév... Addig jó, amíg nem a HÉV.
A mai autók szerelésénél nem csak a körmöd zavarna szerintem. ;) Megfelelő műszerezettség nélkül hozzá sem lehet szagolni az autókhoz egy elektromos hiba esetén.
Én is német autó párti vagyok, az olasz és francia autókat viszont nem csípem. Drágák a vw-k és audik, meg kell fizetni a presztízsüket. Aki olcsóbbat akar, vehet skodát és seatot is. Autókból nekem is volt szerencsém néhányhoz, de túl erőseket (> 200 LE) még nem vezettem. Milyen sportautó volt a 300+ lőerős?
F1-es hátravan? Én nem merném kipróbálni, legfeljebb valami gyenge poroszkálás lenne, ha bele mernék ülni. Addig is, amíg nem kerülsz F1-es közelébe, így képzeld el az élményt.
Van videó is.
Jó analógia. A tour hírnevét is megtépázta, itt is kezdenek kiszállni a szponzorok. Reggel a rádióban mesélt az ügy részleteiről a Szujó Zoli, az alapján úgy tűnik, hogy megint nyakig sáros az ügyben Alonso... (az esztelenség némileg szándékos lehetett) Egyre jobban bekattan, már a csapatot is ki akarja készíteni. Bizonyára még mindig rögeszméje, hogy Hamiltont támogatják, őt meg hátráltatják. Igazából az a baja, hogy 2-szeres vb címe mellett milyen alapon nem parancsolják meg mindenkinek, hogy hagyják nyerni idén is, mert neki előjoga van...
A FIA döntése szerintem is túlzó, nem először.
Azért az 507-esre a régi csótány kifejezést nem használnám. Nekem igazi szerelem-autó, mióta Münchenben, a BMW-múzeumban megláttam. Egy 3,2 literes, V8-as motorral egy meglehetősen figyelemre méltó járgánynak tartom. A 160 lóerő és a 200-as végsebesség ma már nem nagy szám, de még így is erősebb a jelenlegi gépemnél.
A civilizációs vívmányok közül két olyan dolog van, amiről csak időlegesen vagyok hajlandó lemondani: az angol WC és az autó.
Azt hiszem, annak ellenére, hogy nőből vagyok, nem vezetek rosszul, bár párom szerint jóval kevésbé vagyok dinamikus, mint mikor megismerkedtünk. Igaz, akkor még erőgépek voltak a fenekem alatt 
Műszaki szempontból is érdekelnek, de szerelni nem állnék neki - letörnének a körmeim 
A Volkswagen-ek elég rendesen túl vannak értékelve, még használtan is, bár legtöbbjük egész jó konstrukció. Szeretem a német autókat, mert a legtöbbjük még öregecskén is megbízható. A régi Audimat szerettem nagyon, kicsit még ma is sajnálom, hogy eladtam. VW-t és Opelt cégautóként használtam (csak mérsékelten lettek széthajtva), soha nem hagytak ott sehol, pedig volt bennük km rendesen.
És volt lehetőségem kipróbálni szinte mindent a kamiontól a targoncán és motorcsónakon keresztül a 300+ lóerős sportkocsikig.
A F1-es autó még hátravan 
Döbbentem a FIA döntésén. Kicsit olyan ez a kémkedési ügy, mint a dopping. Mindenki csinálja, mindenki tudja, hogy mindenki csinálja, de csak azt szivatják meg kegyetlenül, aki lebukik 
De meglehetősen esztelen módon csinálták, tehát csodálkozniuk nincs min 
A büntetést akkor is túlzónak tartom 
De reklámnak nem utolsó...
Nem rossz. Mutatósak, meg érdekesek, de mindennapi használatra nem a legjobbak a régi csótányok.
Téged is érdekelnek az autók? Vagy csak néhány fajta?
Gondolom, az ára miatt nem felelt meg teljesen a vw eladási várakozásainak. A vw konszern legtöbb márkája nem éppen az olcsó autóiról ismert. 
Értem, hogy lenézik. Én meg nem értem meg azokat, akik képesek 30-40 éves kis 500-as fiat szerű lélekvesztőben utazni. Egy vagyonba kerül ahhoz képest, hogy bontóba való és egy ütközésnél nem sok esélye van a túlélésre.
Az új bogár nekem sem tetszik, a retro dolgok általában nem jönnek be. Erőltetett. Az is annyiba kerül, hogy azért már lehet használható autót is venni. A régi bogár jópofa volt a boxermotorjával, hatalmas kerekeivel. Az még tényleg népautó volt.
Akik a veteránokat kedvelik, mélységesen lenézik az utángyártásokat.
Ha már Trabi, legyen legalább 30 éves 

Én is kétkedem a sikerével kapcsolatban. Biztos vesznek néhányan poénból. Vannak, akik veterán autókkal szeretnek menni... (pl. topolino, bogár stb.)
Kíváncsi vagyok, tényleg azt hiszik, hogy lesz piaca? Vagy alapanyag (papír) árban fogják adni, hogy legyen aki megveszi...
Kell az a kis nosztalgia....
Trabi volt az első autónk, hatéves koromban, apukám ölében vezettem először. Baromfiudvarban való forgolódásom áldozata egy tyúk volt, aki nem hitte el, hogy az autó elindul 
Finom volt a levese 
Mindenhol jól elvannak, mert töredéke áron tudnak előállítani mindent. Nem lehet versenyezni velük. Árban legalábbis.
A trabi elit anyagból volt. (bakelit)
Reggel erről beszélgettek a bumerángban: Brilliance BS6 (törésteszt)
Ezt alighanem a kínai népszaporulat szabályozására tervezték. Akkor viszont ne exportáljanak belőle, hanem használják.
Ugye milyen vicces, hogy a Suzukit szidják, amikor ilyen remekművek is vannak?
1 csillagos autó.... Legközelebb bizonyára alufóliával borított kartonpapírból / purhabból készítenek autót. A tervezők valamit félreérthettek a gyűrődő zóna fogalmával kapcsolatban. Régen a hidakat úgy tesztelték, hogy a mérnök alatta állt, amikor áthaladt rajta pl. egy vonat. Nem ártana ezt a gondolkodást bevezetni a kínai autóiparban is. ;)
A tanmesén csak kínomban nevettem. Túlságosan igaz, és valóban a változatosság abban merül ki, hogy nem minden made in China...... mivel láthatunk olyat is, hogy made in P.R.C.
A kínai és egyéb külföldi termékek behozataláról pár éve találtam egy kis tanmesét:
http://vicclap.hu/vicc/1025/
Azóta annyiban változott a helyzet, hogy most már minden kínai.
A szöveg alapján olyan, hogy fejjel előre hason fekszel benne, az első tengelyen van egy fék és egy kormány kar. Csodás lehet. Tanulmányautó, nem lesz ebből soha széria.
Én a Teslát is elfogadnám. A Lightning GT-t kár, hogy nem előlről fotózták.
Kár, hogy a Volvo-ról nincs belső kép, nehezen tudom elképzelni az utastér kialakítását. Ebből a szögből úgy néz ki, hogy nagy a holttér 
A Viper az egyik kedvencem, de ha választanom kellene, a második oldalról a Toyotát vinném 
Hmm... Szépek és műszakilag is érdekesek. 10 perc alatt újratölthető akksi... Komoly. A viper meg egy rettenetes bestia.
A volvoban a sofőr elhelyezése elég idiótára sikerült. 
Érdekes az a videó... kibiztosítja a fegyvert, odaadja a nőnek, az meg lazán célra tart, miközben ott áll a kocsi mellett a másik pasi... Meg sehol egy golyónyom, csak rezeg a babakocsi.
Tényleg gyanús.
A célra tartásnál én is csak lestem egyet... Józan ésszel ilyet nem csinálna olyan, aki (legalább tévében) látott már fegyvert. Közben az ujja persze a ravaszon volt, mintha valami bevetésen lenne.
Vajon milyen gombokat nyomkodott a pasas előtte és utána? Talán azt, hogy a beépített petárdák mikor robbanjanak?
Néhány emberen tesztelhettek volna ilyet kiskorukban...
Miért kell ehhez élő gyereket beletenni? A tengerentúlon jó szolgálatot tehet egy ilyen.
Gyanús... Ha nem tudja átszakítani, akkor felborította volna szerintem. Egy ilyen fegyver átlyukaszthat egy páncélmellényt is.