Vicclap fórum téma:Linkek, amik nem illenek be a vicclap profiljába, de érdekesek

2025. december 6.
Ma Gál névnapja van.

Keresés:

Menü:

Bejelentkezés




Partnerek

Add to Google

Tab icon
Tab icon
Tab icon
Tab icon
Tab icon

Kategóriák

Fórum témáim

Vicclap fórum

Vicclap fórum >> Linkek, amik nem illenek be a vi...


2007. október 20 16:00:33

#2029

2007. október 20 10:34:46

#2028
Méjdenboj

Csatlakozás időpontja: 2007.02.25
Üzeneteinek száma: 10659

Vagy összedobtak egy hangszigetelésre.

2007. október 19 10:17:39

#2025
NevemTeve

Csatlakozás időpontja: 2007.04.21
Üzeneteinek száma: 6511

Lehet, hogy a környékbeliek besegítettek, hátha hamarabb abbahagyja a kopácsolást

2007. október 20 09:47:56

Jó ég, mennyit szögelt! :o És milyen sokat zörgött, hogy ezt ilyen szépen megcsinálja.... Szerethetik a környéken. Smiley

2007. október 19 16:28:51

2007. október 13 17:45:39

#2022
NevemTeve

Csatlakozás időpontja: 2007.04.21
Üzeneteinek száma: 6511

Talán akad erre valaki, aki emlékszik a Kiberneroszok tündöklése és bukása című sci-fire. Úgy tűnik valóra válik a fikció...

Ha annak tekintjük, akkor én még várok egy néhány generációval fejlettebb prototípusra
"Bár kérdés, mit értünk robot alatt, végső soron, egy elemmel működő berendezést is lehet annak tekinteni, ha egy férfi munkáját végzi el Smiley"


2007. október 19 10:16:50

Szerintem ez még odébb lesz
Bár kérdés, mit értünk robot alatt, végső soron, egy elemmel működő berendezést is lehet annak tekinteni, ha egy férfi munkáját végzi el Smiley

2007. október 13 17:59:06

2007. október 13 16:35:02

#2021
Méjdenboj

Csatlakozás időpontja: 2007.02.25
Üzeneteinek száma: 10659

Agyament egy játék. Smiley Vajon mijen csukájuk lehet, hoyg nem borulnak hátra?

2007. október 9 22:07:19

#2019
gradU

Csatlakozás időpontja: 2005.12.17
Üzeneteinek száma: 25307

Fura sportág: lábtollas. Elképesztőek ezek a mozdulatok, jó lazák.

Ezek tényleg nagyon lazák
Képzelem, mennyit estek, amíg profik lettek....

2007. október 10 09:22:38

2007. szeptember 28 16:56:07

#2015
gradU

Csatlakozás időpontja: 2005.12.17
Üzeneteinek száma: 25307

Egy cikk a Hungaroring informatikai hátteréről. Komolyan veszik.

Maximalista vagyok

Na jó, nem mindent, csak amit cseppnyi agyam felfogni képes

2007. szeptember 28 21:21:25

De sokat szeretnél egyszerre... Mindent? Azt hiszem, egy jó ideig kb. úgy éreznénk magunkat ott - némi túlzással -, mintha a Paksi vezérlőteremben lennénk.... Smiley

Ez a cikk (Karotta F1-es cikkéhez hasonlóan) azért is jó, mert látszik belőle, hogy a szervezők sem csak üldögélnek és szurkolnak. Érdekes, amikor kicsit beavatnak a részletekbe.

2007. szeptember 28 20:40:55

Tehetséges nép vagyunk
érdekes lenne benn ülni egy verseny vagy akár egy edzés alatt és figyelemmel kísérni egyidőben mindent

2007. szeptember 28 20:32:05

2007. szeptember 27 18:16:23

#2014
gradU

Csatlakozás időpontja: 2005.12.17
Üzeneteinek száma: 25307

Ez a két utóbbi link egymással versenyezhet...

2007. szeptember 27 10:22:08

#2013
Harimata

Csatlakozás időpontja: 2005.08.31
Üzeneteinek száma: 9912

Egy játék, a megfejtés egy vörös bundás négylábú erdei állat. A műsorvezető segít a megoldásban...

(csak erős idegzetűeknek és evés előtt)

2007. szeptember 24 06:44:35

#2012
Nokia 3310s

Csatlakozás időpontja: 2006.11.09
Üzeneteinek száma: 269

Egy félresikerült "trükk" SmileySmiley

2007. szeptember 22 20:15:00

#2010
Harimata

Csatlakozás időpontja: 2005.08.31
Üzeneteinek száma: 9912

Ez egy Hello Kitty-s telefon tesztelésének a linkje. Szétnevettem magam a telefonon is, az értékelésen is. Kicsit hosszú a 7 oldal, de érdemes megnézni. Illetve aki ettől kedvet kap, még vehet is ilyet. Smiley


"Maga a készülék baromi picike, elférne egy cigisdobozban is, ehhez képest az IKEA simán gardróbot csomagolna egy ekkora dobozba. Viszont a Hello Kitty életérzés teljes arzenálja a csomagolás része."

"És most jön a lényeg, a beszéd. A Hello Kitty telefon ugyanis beszél, illetve nyavalyog. Kizárólag kínai nyelvjárásban. Egyrészt ha akarjuk, akkor a beérkező üzeneteket egyből meg is próbálja felolvasni, persze egy mukkot sem értettem belőle, de teljesen megdöbbentő az élmény. Másrészt elvileg telefonhíváskor bemondja a hívó nevét is (!), persze ez is totálisan érthetetlen, de hatalmas élmény volt egy tömött liftben, amikor elkezdett vernyogni a zsebemben a készülék. Elővettem, a velem utazók szemei kikerekedtek, amikor meglátták a rózsaszín csodát a szívárvány összes árnyalatában villogni a kezemben. Ehhez jött, hogy épp üzleti megbeszélésre mentem, tehát valamelyest business viselet volt rajtam, így tökéletes volt a kontraszt. Az egyik csaj a liftből is elfelejtett kiszállni a megfelelő emeleten, annyira megkövült."

"Összegzés. A tesztelt telefon 56 ezer magyar valutáért megvásárolható, ha az olvasó meg akarja büntetni barátnőjét, kedvesét, és nem sajnálja rá a pénzt, akkor kitűnő alternatíva. A lány - ha olyan - akkor először elolvad a külsőtől, aztán elkezdi használni, és rá fog jönni ő is, hogy ekkora trágyát ritkán présel ki magából a telekommunikációs iparág. De visszaadni nem meri, mert ajándék, úgyhogy kénytelen együttélni ezzel."

Smiley

Jó humora van a tesztelőnek, nem bírtam röhögés nélkül olvasni. Kigyűjtöttem a kedvenc részeket.

1. "egy brutál nagy Hello Kittyvel díszített csuklópánt, valamint egy full rózsaszín akkutöltő, ami önmagában is döbbenetes látvány. Az alsó doboz még jobban büntet" -- Smiley Testet öltött borzalom.
2. "anatómialiag némiképp groteszk, de a cicusnak nincsen szája, viszont fejformája leginkább egy kispárnára emlékeztet"
3. "telefonhíváskor bemondja a hívó nevét is (!) [...] hatalmas élmény volt egy tömött liftben, amikor elkezdett vernyogni a zsebemben [...] Elővettem, a velem utazók szemei kikerekedtek, amikor meglátták a rózsaszín csodát a szívárvány összes árnyalatában villogni a kezemben. Ehhez jött, hogy épp üzleti megbeszélésre mentem"
4. "egy dologban világbajnok [...] van arra lehetőség, hogy ameddig az esemény tart, a készülék ne fogadjon hívásokat" -- Külön vicc, hogy ez pont egy ilyenfajta üzleti telefonba illő fícsör. ;) Valószínűleg a tudása miatt a vállalati vezetők többsége ilyenre cseréli majd le az elavult tudású mindentudó üzleti telefonját. Amint tudomásukra jut, hogy létezik már a megváltó HK-fon. Smiley
5. "A beépített szótár angolból vált három kínai nyelvjárásra." -- Smiley Egyszerűen nélkülözhetetlen...
6. "Apples: itt egy kosárból kell feldobni egy almát egy másik, mozgó kosárba. Rendkívül addiktív, 1 percig bírtam."
7. "nos, így kerültek a fotók a gépre, köszönöm, hogy láthattam. Ezek után gyors uninstall, a helyét pedig bevetettem sóval" -- Cetereum censeo Hello Kittynem esse delendam. Persze sine ira et studio. Smiley
8. specifikáció: "Prediktív: kínai"

Remek telefon. Minden plázacica ilyet vegyen a gyerekének! Használhatóságát tekintve jobb állatorvosi lovat keresve sem lehet találni...

2007. szeptember 23 22:59:07

2007. szeptember 20 11:31:48

#2008
Harimata

Csatlakozás időpontja: 2005.08.31
Üzeneteinek száma: 9912

Jó fej macskák. Kis ügyetlenkedők... A háton kinyúlás a kutyámnak is nagyon megy. Szereti napoztatni a hasát.

2007. szeptember 20 11:41:34

2007. szeptember 18 17:54:58

#2006
krisz007

Csatlakozás időpontja: 2007.06.25
Üzeneteinek száma: 189

hogy tudtok háttérképet betenni magatoknak?

Adatmódosítás, és ott, ha már elérted a kellő szintet, akkor megjelenik a feltöltő form. Ha még nem jelenik meg, akkor fórumozz és hamarosan kiérdemled

2007. szeptember 18 18:01:47

2007. szeptember 13 22:08:13

#1998
gradU

Csatlakozás időpontja: 2005.12.17
Üzeneteinek száma: 25307

Én is kb. olyan árfekvésre emlékeztem. Azt hiszem, még egy ajándék virágot is adtak hozzá. Smiley

F1 botrány jelenlegi állása. Néha érthetetlenül durva döntéseket hoznak.

2007. szeptember 13 09:27:54

#1988
Harimata

Csatlakozás időpontja: 2005.08.31
Üzeneteinek száma: 9912

Ez a vicc akár a magyarokra is igaz lehet:

Az egyik brit napilap kérdést intézett az olvasóihoz, "Mit jelent britnek lenni?" címmel. A legmulatságosabb válasz: "Britnek lenni: elmenni egy német autóval egy ír pubba belga sört inni, aztán hazafelé indiai vagy török kaját venni vacsorára, beülni a svéd kanapéra és amerikai filmet nézni a japán tévén. És a legbrittebb dolog? Gyanakodni mindenre és mindenkire, ami vagy aki külföldi."

Nem vagyunk mi rasszisták, bár az igaz, hogy kezd egy kicsit túl sok a kínai hazánkban, de a termékeikre van kereslet... ezért élnek (jól) meg itt...

Kartonpapír autó? A trabi miből volt?


Már elég hosszú ez a beszélgetés. Ha lehet, kerüljön a saját témájába a folytatás. Smiley

2007. szeptember 14 19:45:43

"Leginkább azokra az új tanulmányautókra, amelyek egy részéből előbb-utóbb utcai autó lesz."
Szerencsére nagy részükből soha nem lesz az. Smiley

A régi TT nekem sem tetszett, az új viszont sokkal jobb lett. Hátulról például majdnem olyan szép, mint egy Porsche. A Civicet először élőben láttam. Egészen futurisztikus forma, tetszik a "teliüveg" az elején, hátulról is szép. A japán autók jók is, általában szépek is.

M0-on 180-nal? Khmm... Mintha ott 80-as táblák lennének.... ;) Nekem már a jogsi előtt több ezer km volt a lábamban. (kénytelen voltam ugyanis gyalogolni) A fejreállt csaj nem volt véletlenül festett szőke? Vagy nem láttál a fejébe állva egy púderes dobozt?

"A versenyautózás, különösen a F1 a legtöbbünknek csak álom."
Így van, viszont nagyon jól ellenék egy gyengébb pályagéppel is egy versenypályán, akár egyedül is. Smiley Ott lehet próbálgatni olyanokat, amit a közúton inkább nem tanácsos. A Hungaroringen van egy húzópados pálya, ami a télen történő megcsúszást utánozza, az is érdekes lehet, de biztos, hogy jópár piruettet mutatnék be, mire egyszer sikerülne. Smiley

2007. szeptember 14 19:30:53

Leginkább azokra az új tanulmányautókra, amelyek egy részéből előbb-utóbb utcai autó lesz. Szeretem, ha egy autó kényelmes, nagy, elegáns vonalvezetésű túl éles sarkok és élek nélkül. Ehhez képest egy "űrsiklót" vezetek nap mint nap Smiley.

A TT Coupé számomra már a futurisztikus kategóriába tartozik és a fentiekkel ellentétben azért nem tetszik, mert túl gömbölyű (nekem tegyen a kedvemre valaki) Smiley.

Az új Civicnél kénytelen voltam megváltoztatni a véleményemet, fotók alapján egyáltalán nem tetszett, de élőben sokkal többet mutat és még belül is el lehet férni benne (két embernek). Igazi dinamikus, fiatalos autó

A Celicát az M0-on volt szerencsém kipróbálni, akkoriban még jóval kisebb volt a forgalom. Életemben először mentem 180 feletti sebességgel (hármasban) és nem volt még 10000 km a lábamban. Le is lettem szúrva, mert nem léptem neki oda elég rendesen :o). Félelmetesen jó volt, de mostanság valamivel nagyobb gyakorlat birtokában szívesen megismételném

A versenyautózás, különösen a F1 a legtöbbünknek csak álom. Szeretném azt hinni, hogy nem pánikolnék be és nem rókáznám össze magam. Más az a néhány g, mint a hullámvasúton

"Ott nem kell félni mások veszélyeztetésétől, lehet gyorsan kanyarodni, egy elszállás sem okozna nagy gondot."
Múlt hétvégén találkoztunk tiszta időben, teljesen belátható, egyenes, jó minőségű út közepén egy fejreállt autóval. Hacsak nem szaladt le a padkára, elképzelni nem tudom, hogy sikerült a csajnak a mutatvány >:-I
Nekem is sikerült már két kerékre állítanom sík terepen egy relatíve alacsony építésű autót, szóval, ha valaki önveszélyes akar lenni, akkor ebben komoly sikereket lehet akár reptereken is elérni. De így legalább csak a saját testi épségét kockáztatja...

2007. szeptember 14 17:56:24

Űrsiklónak tervezett? Ezt melyik autókra érted? A túl futurisztikusra sikerültekre?
Melyikeket kedvelem? Például: Opel (Calibra, Astra coupé (az utódja)), a japánok is tetszenek: Honda Civic, Toyota (Supra, Celica, Corolla), Porsche 911, Audi TT, szóval sokféle tetszik, ezért írtam általánosságban, hogy a modernebb kinézetűek.

A 250 GTO-t onnét ismerem, hogy egyet én is összeszereltem. Egy 1:24-es makettet. Az F50 is szép autó, jól eltalálták. A Pininfarinánál értenek a dolgukhoz.

Friss jogsival is felejthetetlen élmény lehetett a Celica. Legjobb lenne az ilyeneket a Hungaroringen vagy elhagyott reptéren kipróbálni. Ott nem kell félni mások veszélyeztetésétől, lehet gyorsan kanyarodni, egy elszállás sem okozna nagy gondot.

Karotta cikke nagyon jól visszaadja a formaautózás hangulatát. Félelmetes (és kényelmetlen) lehet. Már a gyorsulása is gyilkos, hát még az erőhatások kanyarban és fékezésnél...

2007. szeptember 14 13:51:38

Én szeretem a klasszikus formákat, a modernek némelyike az én ízlésemnek túl futurisztikus. Egy autón látszódjon az, hogy autónak tervezték, nem űrsiklónak Smiley
Ezzel a 250 GTO-val meg tudnék barátkozni . A modernebb darabok közül az F50 karosszériája az egyik kedvencem.
Melyik modern modelleket kedveled?


"A dinamikusnak nevezett vezetésnél szerintem fontosabb a biztos megérkezés" - erre szoktam hivatkozni, mikor átveszem páromtól a volánt Smiley
Ahogy vénülök, egyre kevésbé fontos, hogy gyorsan érjek oda bárhova (na jó, néha, mikor késésben vagyok), egyszerűen élvezem a vezetés élményét.

Az Audimat még szereltem, de mióta van férfi a családban, még a kerékcserét is nagylelkűen átengedem, nehogy sérüljön párom önérzete Smiley.
Idősebb autóink vannak, így elvileg szerelhetők lennének, de se idő, se energia nincs rá.

A 300+ lóerős autó egy Toyota Celica volt, amit a szerelőm saját használatra tuningolt fel, s mikor kész lett vele, büszkén megmutatta. Az egyetlen apró problémát az jelentette, hogy a jogsimon még nem nagyon száradt meg a tinta, így finoman szólva tele volt a nadrágom a tesztvezetés alatt, brutális élmény volt, de piszkosul élveztem Smiley. Sajnos, mikor megszorult és eladta nem álltam úgy anyagilag, hogy megvehettem volna

Jó a F1-es cikk. Háááát... nem biztos, hogy ki kellene próbálnom.... Lehet, hogy bele sem férnék a "koporsóba"... de ha lehetőségem lenne rá, a kíváncsiság úgyis erősebbnek bizonyulna

2007. szeptember 14 12:31:44

Nem vagyok oda az öreg autók többségéért, de valóban van néhány kellemes darab azok között is. (pl. Ferrari 250 GTO) Nekem inkább a modern autók jönnek be formailag is.

A dinamikusnak nevezett vezetésnél szerintem fontosabb a biztos megérkezés, bár néha elragadja az embert a hév... Addig jó, amíg nem a HÉV. Smiley A mai autók szerelésénél nem csak a körmöd zavarna szerintem. ;) Megfelelő műszerezettség nélkül hozzá sem lehet szagolni az autókhoz egy elektromos hiba esetén.

Én is német autó párti vagyok, az olasz és francia autókat viszont nem csípem. Drágák a vw-k és audik, meg kell fizetni a presztízsüket. Aki olcsóbbat akar, vehet skodát és seatot is. Autókból nekem is volt szerencsém néhányhoz, de túl erőseket (> 200 LE) még nem vezettem. Milyen sportautó volt a 300+ lőerős?
F1-es hátravan? Én nem merném kipróbálni, legfeljebb valami gyenge poroszkálás lenne, ha bele mernék ülni. Addig is, amíg nem kerülsz F1-es közelébe, így képzeld el az élményt. Smiley Van videó is.

Jó analógia. A tour hírnevét is megtépázta, itt is kezdenek kiszállni a szponzorok. Reggel a rádióban mesélt az ügy részleteiről a Szujó Zoli, az alapján úgy tűnik, hogy megint nyakig sáros az ügyben Alonso... (az esztelenség némileg szándékos lehetett) Egyre jobban bekattan, már a csapatot is ki akarja készíteni. Bizonyára még mindig rögeszméje, hogy Hamiltont támogatják, őt meg hátráltatják. Igazából az a baja, hogy 2-szeres vb címe mellett milyen alapon nem parancsolják meg mindenkinek, hogy hagyják nyerni idén is, mert neki előjoga van...
A FIA döntése szerintem is túlzó, nem először.

2007. szeptember 14 11:30:51

Azért az 507-esre a régi csótány kifejezést nem használnám. Nekem igazi szerelem-autó, mióta Münchenben, a BMW-múzeumban megláttam. Egy 3,2 literes, V8-as motorral egy meglehetősen figyelemre méltó járgánynak tartom. A 160 lóerő és a 200-as végsebesség ma már nem nagy szám, de még így is erősebb a jelenlegi gépemnél.


A civilizációs vívmányok közül két olyan dolog van, amiről csak időlegesen vagyok hajlandó lemondani: az angol WC és az autó.
Azt hiszem, annak ellenére, hogy nőből vagyok, nem vezetek rosszul, bár párom szerint jóval kevésbé vagyok dinamikus, mint mikor megismerkedtünk. Igaz, akkor még erőgépek voltak a fenekem alatt Smiley
Műszaki szempontból is érdekelnek, de szerelni nem állnék neki - letörnének a körmeim Smiley

A Volkswagen-ek elég rendesen túl vannak értékelve, még használtan is, bár legtöbbjük egész jó konstrukció. Szeretem a német autókat, mert a legtöbbjük még öregecskén is megbízható. A régi Audimat szerettem nagyon, kicsit még ma is sajnálom, hogy eladtam. VW-t és Opelt cégautóként használtam (csak mérsékelten lettek széthajtva), soha nem hagytak ott sehol, pedig volt bennük km rendesen.
És volt lehetőségem kipróbálni szinte mindent a kamiontól a targoncán és motorcsónakon keresztül a 300+ lóerős sportkocsikig.
A F1-es autó még hátravan

Döbbentem a FIA döntésén. Kicsit olyan ez a kémkedési ügy, mint a dopping. Mindenki csinálja, mindenki tudja, hogy mindenki csinálja, de csak azt szivatják meg kegyetlenül, aki lebukik Smiley
De meglehetősen esztelen módon csinálták, tehát csodálkozniuk nincs min
A büntetést akkor is túlzónak tartom
De reklámnak nem utolsó...

2007. szeptember 14 09:02:33

Nem rossz. Mutatósak, meg érdekesek, de mindennapi használatra nem a legjobbak a régi csótányok. Téged is érdekelnek az autók? Vagy csak néhány fajta?

Gondolom, az ára miatt nem felelt meg teljesen a vw eladási várakozásainak. A vw konszern legtöbb márkája nem éppen az olcsó autóiról ismert.

2007. szeptember 13 22:02:14

Én egy ilyen oldtimerre vágyom: BMW507


Az új bogárnak hatmillió körül volt az induló ára, gazdag nép autójának tervezték Smiley

2007. szeptember 13 21:47:31

Értem, hogy lenézik. Én meg nem értem meg azokat, akik képesek 30-40 éves kis 500-as fiat szerű lélekvesztőben utazni. Egy vagyonba kerül ahhoz képest, hogy bontóba való és egy ütközésnél nem sok esélye van a túlélésre.

Az új bogár nekem sem tetszik, a retro dolgok általában nem jönnek be. Erőltetett. Az is annyiba kerül, hogy azért már lehet használható autót is venni. A régi bogár jópofa volt a boxermotorjával, hatalmas kerekeivel. Az még tényleg népautó volt.

2007. szeptember 13 21:23:57

Akik a veteránokat kedvelik, mélységesen lenézik az utángyártásokat.
Ha már Trabi, legyen legalább 30 éves Smiley


Az új bogárból is mindössze a "bogaras feeling" hiányzik és ezt a modern technika nem igazán pótolja

2007. szeptember 13 21:13:08

Én is kétkedem a sikerével kapcsolatban. Biztos vesznek néhányan poénból. Vannak, akik veterán autókkal szeretnek menni... (pl. topolino, bogár stb.)

2007. szeptember 13 19:48:49

Kíváncsi vagyok, tényleg azt hiszik, hogy lesz piaca? Vagy alapanyag (papír) árban fogják adni, hogy legyen aki megveszi...

2007. szeptember 13 17:20:14

Kell az a kis nosztalgia....
Trabi volt az első autónk, hatéves koromban, apukám ölében vezettem először. Baromfiudvarban való forgolódásom áldozata egy tyúk volt, aki nem hitte el, hogy az autó elindul

Finom volt a levese

2007. szeptember 13 15:09:52

Na, csak emlegetni kellett...


http://index.hu/gazdasag/vilag/trabgy070913/

2007. szeptember 13 14:57:01

Mindenhol jól elvannak, mert töredéke áron tudnak előállítani mindent. Nem lehet versenyezni velük. Árban legalábbis.

A trabi elit anyagból volt. (bakelit)

2007. szeptember 13 09:37:23

2007. szeptember 12 16:31:42

#1982
gradU

Csatlakozás időpontja: 2005.12.17
Üzeneteinek száma: 25307

Reggel erről beszélgettek a bumerángban: Brilliance BS6 (törésteszt)

Ezt alighanem a kínai népszaporulat szabályozására tervezték. Akkor viszont ne exportáljanak belőle, hanem használják.

Ugye milyen vicces, hogy a Suzukit szidják, amikor ilyen remekművek is vannak? Smiley 1 csillagos autó.... Legközelebb bizonyára alufóliával borított kartonpapírból / purhabból készítenek autót. A tervezők valamit félreérthettek a gyűrődő zóna fogalmával kapcsolatban. Régen a hidakat úgy tesztelték, hogy a mérnök alatta állt, amikor áthaladt rajta pl. egy vonat. Nem ártana ezt a gondolkodást bevezetni a kínai autóiparban is. ;)


A tanmesén csak kínomban nevettem. Túlságosan igaz, és valóban a változatosság abban merül ki, hogy nem minden made in China...... mivel láthatunk olyat is, hogy made in P.R.C.

2007. szeptember 12 23:34:43

Nnna igen...
Kevésbé vicces, ha nem az amerikaiak a szenvedő fél

2007. szeptember 12 21:32:47

A kínai és egyéb külföldi termékek behozataláról pár éve találtam egy kis tanmesét:
http://vicclap.hu/vicc/1025/

Azóta annyiban változott a helyzet, hogy most már minden kínai.

2007. szeptember 12 21:15:50

Végül is jó marketinggel minden eladható...
Az amerikaiak pedig nem az eszükről híresek Smiley

2007. szeptember 12 21:05:11

A Brilliance Amerikában terjeszkedik.
Lőttek az amcsiknak is.

2007. szeptember 12 18:56:14

2007. szeptember 12 13:40:49

#1978
NevemTeve

Csatlakozás időpontja: 2007.04.21
Üzeneteinek száma: 6511

Nem viccesek, de akad közöttük egy-két szép példány

A szöveg alapján olyan, hogy fejjel előre hason fekszel benne, az első tengelyen van egy fék és egy kormány kar. Csodás lehet. Tanulmányautó, nem lesz ebből soha széria.

Én a Teslát is elfogadnám. A Lightning GT-t kár, hogy nem előlről fotózták.

2007. szeptember 12 15:40:02

Kár, hogy a Volvo-ról nincs belső kép, nehezen tudom elképzelni az utastér kialakítását. Ebből a szögből úgy néz ki, hogy nagy a holttér

A Viper az egyik kedvencem, de ha választanom kellene, a második oldalról a Toyotát vinném

2007. szeptember 12 14:01:11

Hmm... Szépek és műszakilag is érdekesek. 10 perc alatt újratölthető akksi... Komoly. A viper meg egy rettenetes bestia.

A volvoban a sofőr elhelyezése elég idiótára sikerült.

2007. szeptember 12 13:53:43

2007. szeptember 12 09:49:54

#1975
TeeGee

Csatlakozás időpontja: 2006.03.08
Üzeneteinek száma: 161

Érdekes az a videó... kibiztosítja a fegyvert, odaadja a nőnek, az meg lazán célra tart, miközben ott áll a kocsi mellett a másik pasi... Meg sehol egy golyónyom, csak rezeg a babakocsi.

Tényleg gyanús.


A célra tartásnál én is csak lestem egyet... Józan ésszel ilyet nem csinálna olyan, aki (legalább tévében) látott már fegyvert. Közben az ujja persze a ravaszon volt, mintha valami bevetésen lenne.

Vajon milyen gombokat nyomkodott a pasas előtte és utána? Talán azt, hogy a beépített petárdák mikor robbanjanak?

2007. szeptember 12 11:05:39

2007. szeptember 11 15:15:42

#1972
Harimata

Csatlakozás időpontja: 2005.08.31
Üzeneteinek száma: 9912

Golyóálló babakocsi hááááát... Smiley

Elborult elme szüleménye Smiley

Ennyi erővel bezárhatná séta helyett egy páncélterembe a babát

2007. szeptember 11 21:25:51

Néhány emberen tesztelhettek volna ilyet kiskorukban...
Miért kell ehhez élő gyereket beletenni? A tengerentúlon jó szolgálatot tehet egy ilyen.
Gyanús... Ha nem tudja átszakítani, akkor felborította volna szerintem. Egy ilyen fegyver átlyukaszthat egy páncélmellényt is.

2007. szeptember 11 15:51:54

2007. szeptember 10 20:36:53

#1968
M.V.

Csatlakozás időpontja: 2005.08.28
Üzeneteinek száma: 2670

Nagyon jól nyomja a papa! Szédületes szövege van.

2007. szeptember 10 21:19:22
Előző oldal Következő oldal

Összesen: 2365 (119 oldal)

Slide

1 2 ... 18 19 [20] 21 22 ... 118 119

Szerzői jogok Impresszum Adatvédelmi nyilatkozat Hirdessen itt! Súgó