Az előbbi írásom vége lemaradt! Itt a gyorsuláson volt a lényeg! A Ferrarinak 1-esben is meg kellet volna ennie a kis Suzukit! A GTi-k csak max turbósok! Rövid távon az sem nyújt max teljesítményt! Ahogy láttam többször is megpróbálkoztak, a Ferrarinak többszörire sem jött össze! Külföldön a Suzukit imádják! A Németek is előszeretettel tuningolgatják a kis rizsrakétákat! De láttam már Suzuki -Porsche videót is, ahol szintén győzött a Suzuki! Nekem tetszett!!!
Bazsee! A Suzukik úgy tudom hogy szeretik ha pörgetik a motorját nem úgy mint a többi autómárka! Így lettek tervezve. Mint minden más Japán cucc! A motorja biztos! Valamivel többet kibírnak. A széria Suzuki 1.3-as 16V=85 LE, míg egy Skoda Fábia 1.4-es 75LE! Az Ignisek már 1.3-assal már 92LE tudnak! Amúgy az 1.3-as GTi-től nem rossz eredmény, a 3.0-ás Ferrarihoz képest! Még ha a Ferrari sofőrje menőmanó is! Már több videót láttam a GTi-kről, a világ több részéről és tényleg mennek mint a mérgeze
DenielSplit, tényleg... (elsőre fel sem tűnt) De gááááz! :S Az első gyorsulásnál (a vágás után, a kép elsötétedése előtt) felváltott a ferrari is, de a többinél valóban csak ráállt a gázra. Jól megy a suzuki is, de a ferraris fószer falábú. (milyen alliteráció? :)
A Ferraris se rajtolni se váltani nem tud....meg azért ahogy azok a Suzukik húzva vannak, nem hiszem hogy túl sokáig elközlkednének, nem lehet vmi tartós a motor.
nem tudom ti hogy vagytok vele, de én mintha azt hallanám, hogy a ferrarival nem nagyon váltottak 1-es fölé, lehet hallani, ahogy leszabályoz a motor, és a suzuki akkor éri be. Mert az elején a ferrarri ráver rendesen. Nézzétek meg figyelmesen.
Hmm... Nem rossz a swift, méltó a nevéhez. Nagyon jól gyorsul, de kanyarban akkor is csak tuningolt swift marad. :) Jó kis meglepetés gép az önjelölt utcai menőmanók porba alázására.