a nagy örömről egy történet: másztam fel egy dombtetőre a szamarammal egy kispolák mögött, majd a kanyar után kielőztem és elkezdtem felgyorsulni a szokásos 140-160-as tempómra(hosszú egyenes szakasz). a mögöttem dübörgő suzukis úgy gondolta, hogy most aztán megmutatja mit tud és megpróbált megelőzni mindkettőnket. kb 2-3 km hosszan jött a s.ggem mellett(pedig még vissza sem váltottam), de nem volt hajlandó bejönni mögém. elengedtem, csak hogy örüljön. no meg mert nem hiányzik, hogy egy ilyen os
Ády...: és 190-nél nem dörömböl az őrangyalod a szélvédőn? vagy már úgy kb 100-nál abbahagyta és sz.rik rá, hogy mit csinálsz?:) dobikapitány: ezek a videók azért készülnek, hogy a hozzád hasonlók megvegyék a suzukikat;)
Vannak sokan akik a paraszt Mercit vagy a paraszt BMW-t imádják! Azok is Istenesen szét vannak ribolva! De hát ez kell a Magyarnak! Tudom! Az a jobb! Azt hiszem ez a videó az USA-ban készült. Ott is szenzáció minden nagyképü lealázása! Akár egy Suzukival! Minden pénzt megér!!! Nagy öröm ez a kis embernek!
Egyébként ha át is alakították azt a kávédarálót,akkor is inkább megyek gyalog,csak egy sörösdoboz,mert ha kicsit is rosszabb úton megy vele a paraszt szétesik a s egge alatt.Megbízható,keveset fogyaszt,de elég egy kis koccanás aztán jönnek a zsaruk körberajzolni.
Engem is leelőznek a Suzukik ... hogyha hagyom!
ÁLAT!!!!!!!!! NEKEM IS KELL EGY ILYEN SUZUKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ezek utan kinek kell egy vacak ferrari?????.................................NEKEM
a másik ha a szutyuki 1000kg..de és ha kb 600le lenne sem hagyná ott az egyébként 1400kg os ferrarit mert nem tud olyan gyorsan váltani és a startelektronika hiánya miatt nem olyan a rajt 1folytába pörög a kerék nem pontos a váltás és nem akkor mikor kell stb...
Ády a teszteredmények általába igazak azt nem a gyár találja ki hanem a vdo v siemens v vmelyik nagy cég méri...és amit te látsz az óra sterint annyi de gpg el ha mérnéd nagyot csodálkoznál....
mindezt szem előtt tartva sem lesz a suzukiból jó autó. álomautó meg végképp nem.
csősztök!amúgy nem csodálkozok hogy otthagyta a suzuki a ferrarit...mert a suzuki van vagy 600 kilo,a ferrari meg vagy a duplája(lehet h több is)!De amúgy a ferrari télleg nem váltott fel 1 felé!Amúgy a kocsik teszteredményei nem igazak,pl Suzuki Swiftnek (az újnak) nem 175 a végsebessége,és nem 11 másodperc alatt van 100-on!!!Kb. 9 Mp és megy kb 190-et!
gradU lényegtelen...a lényeg az h nem lehet h legyorsulja a ferrarit ennyi...
Fabia 1.4: http://www.skoda-auto.hu/technik_te.php?B_ID=87 Golf 1.4 tsi: http://totalcar.hu/tesztek/golfgt/
AcidBurn: Elnézted, 230 LE-t írtak a suzukinál. dobikapitány: A Fabia 2.0 tényleg nincs kihegyezve (régi konstrukció); a vw-nál 150 LE-s az új. Nyugodt lehetsz, 230 LE-t nem 1.3-ból hoztak ki Suzukiék. A modern turbóknál a turbólyuk csak ~2200-ig érezhető; ha gyorsulni akarsz, ez csak 1-esben zavaró, utána e fölé vált az ember. (ha érdekel egy cikk a turbókról, tudok küldeni) Az 1.8T például 1750-5000-ig adja le max. nyomatékát, ami nem annyira rossz. :) Fabia 1.4: http://www.skoda-auto.hu/tec
Na a ferraris 1 balfax botlábu de az is kamu sztem h a szutyuki 320 Hp megméretném én azt padon mert max abba az 1.6 os swift motor fér bele és az turbo is max sztem 250 nél nem lehet több az is már 1.5 bar nyomáson és azt ne mondja már nekem vki h 1 olyan autó ami start elektronikás f1 váltós ami 0.12 ezred alatt vált fokozatot és 5 alatt van 100 on legyorsul 1 szutyuki???????akármennyi LE
gradU: A Fábia 2.0-ás tud ismereteim szerint 110 LE-t! Az 1.4-es turbóflancosról még nem hallottam! A GTi-k többsége 1.3-as, és a turbó sem adja le a max teljesítményét rövid idő alatt! Turbó juk elég gyakori rövid távon. Ez nem megfelő teljrsítményt ad! Országúton az igazi a turbó!
menjetek ki Écsre gyorsulási versenyre, ott sorozatban verik mega Ferrarikat, Porscheket es Corvetteket hasonló sufnituningokkal, pl Polskikkal, nagyun tuti mikor jön az labanc a csillivilli sárga Corvettel és porráalázzák egy félmilla körüli kis rozsdás sz.a.r.al
nagyon lol hozzászólások vanak... rizsrakéta.lol
dobikapitány: A Fabiaban van 100 LE-s 1.4-es is. Sőt, már van a VW konszernnek 1,4-es 170 LE-s turbó+kompresszoros motorja is. :) A Swift 1.3 és a Fabia 1.4 8-szelepes változatok 68 LE-sek. A korrektség kedvéért azonos szelepszámmal hasonlítgassunk... :) A videón látható Swift meg nem 1.3-as, inkább 1.6 lehet, megfejelve egy jó nagy nyomású turbóval.
De a Suzuki sem mai gyerek ahogy még láttam!