Így van. Nem a városban kell gyakorolni.
Cyberdeath: az ilyen ügyeskedést mindenesetre érdemes pályára hagyni, magyar viszonylatban egy üres útra.
én discovery-rol csak 3 dolgot szokok nézni:
Nem rossz, de azért ez nem olyan nagy művészet ám. Én is szoktam így, igaz, csak kilencvenről kb, de városban az is elég Ami viszont komoly és még nem mertem elkezdeni gyakorolni 180 fokban ugyanez.
én többnyire ráhagyom az idiótákra, csinálják csak a hülyeségüket. rájöttem, hogy akárhányszor is vannak leiskolázva, úgysem tűnik fel nekik.
Su, azt hiszem, mi jóban leszünk Én is tudom, hogy a Suzuki, csak egy olcsó kisautó. És 1.6 csak arra alkalmas, hogy sokszor meglepetést okozzak, mikor valamelyik b...zi lenézően akar velem szórakozni. Általában nem kezdeményezek versenyt vagy ügyeskedést, ha mégis, az kulturált keretek közt zajlik. De múltkor is volt, hogy egy taxis 2.0 Zafirával akart szabálytalanul beelőzni, hogy közben letol az útról. Szúrtam vissza a kettest kövéren és húztam rá a kormányt, jelezvén, hogy nem félek. Szegény füstölgő gumikkal állt meg a parkoló autók mögött éppenhogy. Másik, ha már így belemelegedtem a sztoriba... a kedvencem. Zóna taxis Reggeli álmos hangulatban lecentizte a kocsimat és bevágott, majd fékezett csak, hogy jelezze, övé az út. Persze én meg utána, visszaelőzés és ahol 3sávosra vált az út, éppen annyi helyem volt, egy busz meg egy másik kocsi közt, hogy a kocsit centire vettem, a Bucson meg épphogy súroltam a tükröt 80-nál. Persze a taxisnak szélesebb volt a kocsija és néztem a tükörben, ahogy gyöngyöző homlokkal drukkol az ABS legnagyobb hatékonyságáért Lehet, köcs..g vagyok, és nagyon könnyű felhúzni, de nem szeretem, mikor valaki "májerkedik" és közben velem kekeckedik.
Jah, hogy meglegyen a kisregény. Ferrari akart bejönni elém a deáktéren index nélkül. Tolta be az orrát én meg nem fékeztem. Valamiért biztos voltam benne, hogy visszamegy a sávjába
Na, ennyi.
nem hiszem, hogy minden suzukis balfék lenne, de tény, hogy rengetegen vannak közöttük. itt az utcánkban 3 háznál is tartanak suzukit. az egyik családnál nem tudok róla, hogy idióták lennének, az is biztos, hogy nem rally versenyzők és nem is képzelik annak magukat. tipikusan olcsó szaladgálós autónak tartják. a másik családnak ilferros a szerzeménye, ami enged következtetni némi igényt a balfékség irányába. a harmadik család meg tözsgyökeres suzukis. apuka és kisfia is márkahű, de a kisfiú a szemem láttára produkált egyetlen előzés alatt kb 3 balesetveszélyes helyzetet, amihez azért tehetség kell. apukáról természetesen csak a kalap hiányzik és ateista létemre minden este elmormolok egy imát, hogy anyuka ne akarjon soha a volán mögé ülni(a korábban kerékpárral elkövetet atrakciói után). így elég vegyes a kép.
lehet, hogy versenyző kedvű barátunknak csak 1.3-as gépe volt, vagy 1.6-os telecuccolva, de igazából nem számít. a lényeg, hogy ott idiótáskodott mellettem amikor arra semmi szükség nem volt és bizonygatni akarta, hogy neki mennyire jobb autója van. lehet, hogy az van neki, én az enyémtől soha nem voltam elszállva(a mostanitól sem, pedig az valamivel jobb darab), de kevés az autó, némi közlekedéskultúra és józan ész is kell hozzá.
Tudod, főnök... még én sem tudtam eldönteni - annak ellenére hogy nekem is suzukim van - hogy tényleg minden Suzukis egy balf@sz, vagy csak annyira tucatautó, hogy arányiban ugyanannyi van, összességében mégis több? De, ha 150 fölé nem ment, akkor vagy nem tud vezetni mert félt, vagy nem 1.6-os volt. Ezelőtt volt egy 1.3-as is, az már szenvedett 15-16 táján.
BA3 21083-20, 1.5-ös injektoros motorja van, állítólag 78LE, 13sec alatt van 100-on és max 160km/h a vége. az enyém azért egy kicsivel jobban ment. ezek szerint nem merte neki tolni a suzukis. csak azt nem értem akkor miért erőlködött, mikor látta, hogy 150 fölött van az utazóm
Gondolom a Suzkira gondolsz Valamit elronthatott a srác erősen, vagy csak matrica volt rajta az 1.6-os. 9.5 alatt gyorsul százra, kb 25 alatt 160-ra, végsebesség... hát én 197 fölé meg nem mentem vele. De stabilan tartani hátszél nélkül akár kissebb autópályás emelkedőn 175-180 körül tud. Neked milyen szamarad van?
hat éve egy ilyen akarta otthagyni a szamaramat. ahhoz képest, hogy 19LE-vel több van neki nem nagyon sikerült. illetve okos enged alapon hagytam elmenni miután 2-3km-en jött mellettem. mennyi egy ilyen autónak a végsebessége, amit még elfogadható időn belül képes elérni?
hát akkor csak hajrá, lehet gyűjteni. hitelt meg tényleg nem jó felvenni, de tény, hogy a legtöbb ember abból vesz autót.
Hitelt nem veszek fel, amig nem muszáj. A kocsi családi autóból lett z enyém, mikor apám vett magának újat. Sajnos az anyagi helyzetem olyan, hogy néha inkább nem gyújtok rá, hogy meglegyen a fenntartási költség. :s
valószínűleg olyant nem fogsz kapni. viszont egyet nem értek. ugyan nem ismerem az anyagi helyzetedet, de ha tudtál egy suzukit venni, esetleg újat, esetleg hitelből, akkor nem tellett volna egy 4-5 milliós autóra is hitelből? csak érdeklődöm.
Su mester: Gyári állapotban levő Subaru WRX STI-t vennék full gyári tuninggal 400-600 lóerőig 100.000 forintért. Azt hiszem jelentősen leszűkítettem a kört nulla találatra
az első legóccsóbb volt amit találtam. volt ott több is ami nem volt törött, elfogadható ára volt és még nem is ez a pórias kivitel.
viszont nem kötötted ki, hogy melyik verzió volt az álmod ;)
csak nem kocsi kéne? Esetleg rally autó? Egy régi lancer a legjobb kompromisszum (remélem jól írtam le)....
Rossz az ajtó Su! Sajnos törött. Sajnos nem kicsit. Sajnos gyenge. Kis Suzukim jobban gyorsul ennél. Sajnos ez mindenben más, mint az STI Impreza. De köszönöm a tippet. ;)
Még egy kis apróság Gradu mester, hogy én hogy vagyok az autóval. 12 éves korom óta vezetek (ez nem vallomás, a későbbiekben nem használható fel ellenem) Pizzáztam is nem keveset, míg találtam munkát a főiskola után. Ezt a kis Suzukit jobban ismerem, mint a tenyeremet. A jobb oldalát bármikor elviszem bármennyivel bármi mellett fél centin belül. Persze volt, amikor tévedtem, és azt hittem még beférek a villamos előtt. De nem lett nagy baj
Hát... ezzel az Imprezás kérdéssel kicsit a szívembe markoltál. Az az etalon, az álom, az életcél... Sajnos nem azzal, de egy hasonlóan jó kis japán autóval csinálom, amit Suzukinak kereszteltek. Itt közlöm egyben hogy hozzá nem értők véleményét nem kérem a kocsimról, pontosan tudom, hogy törékeny, de... (és akkor innen ne nyissunk vitát.)
Gondoltam, hogy lábbal rásegít, hogy pont jó sebessége legyen a végén, de igen jól érzi az autót. Ha ilyeneket tudsz, akkor tényleg ügyes vagy. Imprezával szoktál trükközgetni?
Gradu. Sokkal könnyebb, mint gondolnád. Ha jól megnézed, először csak a kéziféket használja. Így látványos, füstös, és vagy 3-4-szer olyan gyorsan csúszik a kocsi, mintha lábfékez. Utána a végén a lábfékkel állítja be az optimális lassítást, és 90 fokban parkolni meg már tényleg gyerekjáték. Nem szoktam videózni, mert nincs kamerám, de lehet, tényleg szerzek és megmutatom Neked. Életemben egyszer csináltam egy 180 fokos parkolást 10 centire a járda mellé, mert hatalmas hely volt. Ez persze nem jelenti azt, hogy bármikor megcsinálnám, mert mostanában keveset gyakoroltam.
Derékszögű parkolás 90-ről városban.... Hol tudod azt előadni? Ha van videó róla, eldöntjük, hogy melyik a nagyobb művészet. Azért, ha belegondolsz, talán mégsem olyan egyszerű 144 km/h-ról utána csinálni... Próbáld ki egyszer.
Mi sem természetesebb ennél...... számára.
Összesen: 5
[1]