Aranyköpések
Irodalom, Nyelvtan: T: Én nagyon imádom ezt a bandát, de nagyon vigyázzatok, hogy ezt az imádatot nehogy úgy fejezzem ki, hogy a következő évet is együtt töltjük.
T: Nagyon aranyos vagyok, csak te még nem tudsz róla.
T: Na most szépen hazamész, előveszed a gereblyét, és elásod magad.
T: Jelentkezzen, aki nincs itt.
T: Milyen szerepet töltött be az üveggolyó a kisfiú életében ( a kórházban)? D: Egész nap a golyóival játszott.
T: C-dúr kan-dúr D: Páros rém (rím)
Nyolcadikban, a tanulástól irtózó diák párbeszéde a tanárral: T: Maga még felmondja nekem A Dunánál című memoritert. D: Én majd ballagáskor mondom fel. T: Az hány év múlva is lesz?
T: Mi a véleményed arról a magát okosnak valló középiskolába készülő gyerekről, aki nem tanulja meg időre a feladott leckét, s ezzel szomorú perceket okoz kedvenc tanárának?! T: Fogalmazz meg tanárod számára egy bocsánatkérő és/vagy ígérgető üzenetet a fenti témával kapcsolatban. Ügyelj a szöveg stílusára! Írásod akkor éri el a célját, ha az ígéreteknek van alapja, realitása, s a szándékod átsugárzik a szövegen.
T: Kicsit Pély Barnásra vettem a figurát.
T: A konfliktus megoldása lehet vita vagy verekedés. Az utóbbit én nem tanítom, majd csak gyakorlom rajtad.
T: Maffiózó, bandita. D: Miniszterelnök. T: Ezt szinonimaként tetszik mondani?
T: Lakatlan szigetre egy darab könyvet vihetnél magaddal, mi lenne az? D: Káma Szutra. T: Egyedül lennél, annak meg nincs értelme, hogy lógsz a fán, és gyakorlatozol. D2: Stáhl konyhája, hátha ott találnék hozzá gyökeret, ami Európában nincs. D3: Feng Shui. D4: Van egy könyv, ami ilyen őskori, de nem tudom mi a címe. D5: Fábry design center.
T: Nem fogok holnap feleltetni, nehogy azt mondd hogy szemétláda vagyok, EGYÉBKÉNT SEM BESZÉLNÉL ÍGY EGY TANÁRRÓL!
D: Marika néni milyen pillanatot örökítene meg? D2: Az esküvőjét. T: Dehogy, az szörnyű volt. A közjegyzőnek műszempillája volt, és lejött neki, a férjem végig röhögött rajta, az édesanyám hátulról csak azt látta, hogy rázkódik. Később odajött hozzám, hogy milyen érzelgős a férjem, hogy végig sírta az esküvőt. Aztán a csókot le akarták fényképezni, ezért rendeltek külön gépet, de amikor kattintották nem fényképezett, el kellett próbálnunk vagy négyszer, ötödjére már mondtam hogy elég lesz. Később mint kiderült a férjem elfelejtette belerakni az elemet, amit a kabátzsebében találtam meg. A lakodalomba az anyósom pörkölt tortát kért, de mivel anyám nem tudta hogy mi lehet az, hát készített pörköltből tortát. Később kiderült, hogy a pörkölt torta a dobos tortát jelentette volna.
Biosz: T: A fogak tele vannak idegekkel. D: Hát én is ideges leszek a fogorvosnál!
T: Amit megettünk azt a gyomorszáj bezárja, ha nem így lenne, egy kis gondunk lenne kézenálláskor.
T: Még általános iskolában volt egy osztálytársam, aki skarlátos lett, őt a kórházba elzárták, a családját meg karanténba tették az otthonukban. Gyakran az egész osztálynak otthon kellett maradnia. D: Kapja már el valaki, csak ne én.
A diák olvasna, ha tudna: -A vese képregényállománya ( kéregállománya).
Történelem: D: Betlehemről nem írtam semmit. D2: Az Bethlen. D:Tök mindegy, ígyse írtam.
T: Közveszélyes munkakerülők voltak. D: Szerintem a munka veszélyesebb. D: Elkapták a csávót? T: Mi az, hogy csávó? D: A srácot. D2: A skacot.
T: Van egyes, kettes is van, hármas is van, és a hócipőm is tele van.
Művészet történelem: T:Timi, ez melyik? D (Bálint): A második. T: Te Tímea vagy? Nézzél már bele a nadrágodba.
T: Ki volt Picasso? D: Szobafestő.
T: Mit látsz a képen? D: Festéket.
Fizika: D: Rá tetszett már jönni hogy mi baja? T: Azonkívül, hogy Dunántúli város?
|