|
|||||||||||||
ez szerintem is gurulóút, fel-leszállópálya nem ilyen keskeny, és nincs utána pótolva a széleknél
menasag: révkalauz a kikötőkben van, nem?
Ne majrézzatok a kicsi a révkalauz.....
viszont katonáéknál indítanak is egyszerre többet széles kifutón! Pl.: ruszkik vagy harminc MiG-15 is fel küldek úgy, hogy azok a kifutón álldogálltak 5×6o alakzatban! első sor rajt, második sor rajt, satöbbi... de mostanában is simán küldik a géppárt hasonlóan pl kecsón is
GURULO'N ANNYI GE'P A'LHAT AHA'NYAT, A TORONY RA'ENGED. FELSZA'LLO'N MINDIG CSAK 1, DE HA MA'R LEVEGO"BEN VAN , 20-30m-t A KO"VETKEZO" MA'R BEA'LL A GURULO'RO'L! EZ VAN N.Y.ban L.A.ben E'S ELYLATON, DEME'G NAGYON SOK MA'S HELYEN IS.
Pedig lehet 2 gép a kifutón...itt a példa az Air florida esete...esett a hó meg minden és letakarították aztán a kifutópályán(!!) beállt egy dc9-es mögé és amikor az elindult akkor ráfújta a másik gépre a havat...stb...na mindebben csak az a lényeg hogy igenis állhat 2 gép egy kifutón(még több is mint kettő olyan helyeken mint pl. New York ahol nagy a forgalom)...itt Ferinhegyen nemigen van több gép 1 kifutón mert fele akkora se itt a forgalom
ennyi okosh embert... amm a kép jó=)
ez már csak azért is nevetséges mert lehetetlen... lány vok de azért tok annyit hogy ilyeen nem történhet meg... azért van az írányító torony... XD
nono, nem várakozhat 2 gép egy kifutón még felszállásnál sem, amig az egyik a kifutón van addig a sorban utanlévő a gurulóut becsatlakozásánál várakozik. Illetve ha az elől lévő elkezde a felszállást akkor a mögötte lévő begurulhat annak a helyére. A két gép gurulóuton van mert sárga csík van középen.
Poéngyilkosok. A kép viszont jó, és az aláírás sem rossz.
tája helyében én gyomorgörcsöt kapnék ha egy ilyen monstrum lenne mögöttem :):)
Hát én pedig cáfolnék itt egy hibás elgondolást(nem biztos hogy hibás,de ha igaz volna igencsak sok szabálysértő pilóta lenne)-nevezetesen davide hozzászólása...nagyon is lehet 2 gép 1 kifutópályán...sőtt még több is(ha felszállásra várakoznak,leszállásnál érdekes lenne)-és valódan a flapsok( :P csakazértis)a felszállásnál is ki vannak engedve( orsegédszárny...stb.)ja és leszállásnál még a szárny tetején is lennének féklapok kinyitva...egyébként mindezeken túl nagyon jó a kép...hát a Cessna piló
Ez a párbeszéd most nagyon zavar. A kép jó, egyébként meg gurulóút. 1. annak a közepén van felfestve folyamatos sárga csík 2. a kifutón több csík is van 3. a méretekből kiderülhetne. ekkora gépet ilyen keskeny kifutón nem engednének se fel, se leszállni. Épp csdak elférnek a kerekei a láthatóna kicsit erőseb középső aszfaltcsíkon.
Hali, jöttem illúzió rombolni :-) Ez nem kifutó, hanem gurulóút, feltehetően tényleg sorbanállnak. A 747es fékszárnya valóban kivan engedve, de felszálláshoz is használják. Lehet hogy nagyon rövid záridővel fotóztak, azért olyan mintha állna a Cessna motorja. :-) Abszolút lehetséges a helyzet, több hasonló képet is láttam már, ettől függetlenül, elképzelhető hogy PS. Nagyitásban olyan mintha a cessna első kereke lebegne a sárga csík felett. De inkább nem döntöm el hogy igazi-e. Nekem tetszik :-
Most oszinten, nem tok mindegy hogy csinaltak vagy miert? Az a lenyeg hogy egy ilyen kepen az ember elmosolyodik ha elolvassa kommentart ezeknek ez a celjuk, aztan jonnek az okosok es megolik az egeszet.
És mi van ha csak a Cessnanának lassan jár a motorja?
Már csak azért is lehetetlen, mert egy kifutón az előírás szerint egyszerre csak egy gép tartózkodhat, mellesleg a 747-es épp leszáll, mert ki vannak engedve a féklapok (leszállásnál végkép csak egy gép lehet a kifutón, mert különben, hát hogyis mondjam, gáz van), de ötletnek nem rossz [nekem ez mondjuk alapból egy sima gurulóútnak tűnik, de mindegy]. :D
Maro, egy állóképből sikerült megállapítani, h nem jár a motor? :D egyébként meg biztos sorban állnak a felszálláshoz...
Maro: hogy te milyen zseniális vagy. hihetetlen