Út vagy kifutó?

Út vagy kifutó?

Mindkettő.

  •   Értékeld!
  • Stars
  •   Megosztás:
Előző oldal
Előző oldal
Találomra
Találomra
Következő oldal
Következő oldal

Hozzászólások

2007. május 5 15:52:17

#20
SzebiMarci

Csatlakozás időpontja: 2006.06.21
Üzeneteinek száma: 41

Jani0624 első hozzászólásában írta meg a helyes választ. Azok bizony az ívelőlapok, angolul Flaps-nek hívják őket, és valóban, a szárnyon többlet felhajtóerő keltésére alkalmazzák kis sebességnél, tehát jellemzően felszálláskor és leszálláskor. Ahogy elnézem őket, ezek inkább leszállási pozícióban vannak (45°-ra kieresztve), tehát a kép valszeg kamu. Nekem nyugodtan elhihetitek, pilóta vagyok. A gép egyébként egy szlovák lajstromban lévő, Boeing 737 típusú, masina, és a SkyEurope a tulaj.

2007. április 9 15:15:45

#19
jani0624

Csatlakozás időpontja: 2005.10.20
Üzeneteinek száma: 34

Amugy most nézem, elírtam vmit, a spiler az spOiler akart lenni. És szerintem sem eredeti így eza kép :-) a kocsin nincs árnyék. :-) Szerintem a hátul lévő gép az original, a kéket meg ügyesen rátették :-)

2007. április 6 22:08:01

#18
Concorde

Csatlakozás időpontja: 2006.08.25
Üzeneteinek száma: 228

na itt az igazság!:D...köszönjük az infót jani0624!:)

2007. április 3 14:53:08

#17
jani0624

Csatlakozás időpontja: 2005.10.20
Üzeneteinek száma: 34

Noh, sok érdekességet olvastam itt össze :-) a Flaps ( magyarul fékszárny(ak), vagy ívelőlap) a felhajtóerő növelésére szolgálnak, Fel és leszállásnál azért engedik ki őket, hogy lasabb repülésnél is ugyanannyi felhajtóerő keletkezzen. A Spiler/Speed Brake, ami meg felfelé nyílik ki magasan a levegőben lassitáshoz használandó, illetve közvetlen földetéréskor a felhajtoerő lerontására, hogy a gép ne emelkedjen vissza :-) Noh, ezt jol megaszondtam

2007. április 1 20:54:25

#16
Peetya911

Csatlakozás időpontja: 2005.10.12
Üzeneteinek száma: 144

azert is kamu ez a kep mert a kisauton nincs arnyek, korulotte pedig igen. de vannak ilyen repterek, ahol a strad felett szallnak kozvetlen a gepek :D

2007. március 31 02:33:07

#15
Tzupi

Csatlakozás időpontja: 2006.03.31
Üzeneteinek száma: 4

fékezéskor a szárnyon lévö lapok szétnyilnak, tehát felfelé és lefelé is állnak vhogy igy >--- ;)

2007. március 30 20:04:12

#14
Janó

Csatlakozás időpontja: 2006.06.12
Üzeneteinek száma: 77

Ez inkább kényszerleszállás

2007. március 29 19:38:02

#13
Concorde

Csatlakozás időpontja: 2006.08.25
Üzeneteinek száma: 228

Az a flaps direkt azért van lefelé hogy felemelje a gép orrát fel- vagy leszálláskor.

2007. március 29 19:36:32

#12
Concorde

Csatlakozás időpontja: 2006.08.25
Üzeneteinek száma: 228

Középkormány?Olyan nem igen van.Ezek a felhajtóerő növelését szolgáló nemtudompontosanmianevük(angolul flap(s)):)Ha lefelé áll a"középkormány" akkor alapba fölfelé kell mennie.:D(logika felsőfokon)

2007. március 29 18:54:50

#11
reda

Csatlakozás időpontja: 2005.09.01
Üzeneteinek száma: 69

Lehet hogy ez az új sporolási módszer. Miért legyen az út csak az autoké ha repülők is használhatják! Már a neve is mutatja kifÚTó XD

2007. március 29 18:43:27

#10
tomcsi71

Csatlakozás időpontja: 2007.03.20
Üzeneteinek száma: 20

bakker ha jobban megnézem kint van! :)

2007. március 29 18:42:14

#9
tomcsi71

Csatlakozás időpontja: 2007.03.20
Üzeneteinek száma: 20

szerintem a legnagyobb gáz a képpel, hogy akár felszáll, akár leszáll kint kellene legyen a futóműve...

2007. március 29 17:34:10

#8
jani0624

Csatlakozás időpontja: 2005.10.20
Üzeneteinek száma: 34

Mi aza középkormány? :-) Szerintem a hátrébb lévő gép még igazi, eltudom képzelni hogy ott haladjon el leszálláshoz, az innenső pedig szép munka :-) Lehet ilyen alacsonyan ilyen szögből lefotózni egy repülőt, de nem hiszem hogy a repülő fotója a háttérrel egyidőben készült.

Mondasz valamit, de nekem az sokkal inkább szemet szúrt, hogy a kocsra nem is vet árnyékot.

2007. szeptember 14 14:18:49

2007. március 29 14:55:22

#7
Kenguru

Csatlakozás időpontja: 2007.01.10
Üzeneteinek száma: 122

Ha az árnyékokat figyeled:kamu

2007. március 29 14:30:56

#6
V/\\zzE

Csatlakozás időpontja: 2007.02.20
Üzeneteinek száma: 120

ha jól megnézitek: a szárnyon a középkormány épp lefele irányitja a gépet mer lefele álló állapotban van. tehát ha innen még lejjebb jön. de ha lejjebb jönne akkor vagy elviszi egy emeletesbusz tetejét, vagy belemegy egy villanyoszlopba. szal nemtom de sztem kamu

2007. március 29 11:12:07

#5
OregSaS

Csatlakozás időpontja: 2007.03.27
Üzeneteinek száma: 8

En lattam olyan ilyen alacsonyan szallni repulot es nem volt repter a kozelben. Biztos a pilota a tajat nezi:)

2007. március 29 10:42:24

#4
MFalcon

Csatlakozás időpontja: 2006.10.10
Üzeneteinek száma: 3

Csak egy picit kamu a kép :-)) Azt a kisautót elfújná a hajtómü ilyen közelröl. Amúgy nem ritkaság hogy a reptér közel van, vagy összeér a kifutóval. Ilyen pölö Korfu is! Háromszor is voltam már és mindig nagy program a repcsik nézegetése le- vagy felszállás közben. :-)))

2007. március 29 09:44:52

#3
gradU

Csatlakozás időpontja: 2005.12.17
Üzeneteinek száma: 25307

Az nem sokáig tudna zavarni... :) :(

2007. március 29 09:21:31

#2
buliboy

Csatlakozás időpontja: 2005.08.29
Üzeneteinek száma: 529

engem meg az ha ilyen közel jönne egy autó a repülöhöz:)

2007. március 29 09:15:47

#1
gradU

Csatlakozás időpontja: 2005.12.17
Üzeneteinek száma: 25307

Engem zavarna, ha ilyen közel repülne el egy gép az autótól.

Összes hozzászólás