|
|||||||||||||
ahhoz képest hogy dicsérik nem túl jó az értékelése
magyarazat :
A salvation armi a szegenyeket segiti akiket a gazdagok nem latnak,,,,
De most mért nem lehet megoldani, hogy aki ebbe a szebbik felét akarja látni az lása azt, aki meg a kevésbé szebbet idézőjelbe, az meg azt, és akkro nincs veszekedés :S
Medusa: jogos, és a vicclapra nem is a készítők tették fel ^^;
mindkét: ez mind szép és jó és kreatív, de nem a vicclapon van a helye. Legalábbis én így gondolom...
látszik, hogy nem ettek Activiát...
Medusa, ez egy kampány a szegény emberek (hajléktalanok, nélkülözők, éhezők) megsegítésére (mint a GradU által megadott linken feltüntetett videóból kiderül, a Canadian Salvation Army = Kanadai Üdvhadsereg reklámja). Különálló plakátok, a felirat rajtuk "Mi látjuk, amit a legtöbben nem".... és lám, igazuk van. Te nem láttad.
Medusa: remek a humorérzéked, télleg...
lostgirl : A leghalványabb fogalmam sincs, miről szól ez. Egyáltalán, szól ez valamiről? Mert szerintem még viccesnek se vicces...
Harimata: ha megadod az e-mail-címed elküldhetem! :)
Ez nem a szellemekről szól, ahogy gondolom mások is rájöttek már....
Nagyon jó képek tényleg. :) Szöszke Paige: Lehet, hogy nem is volt olyan nagy az... csak valaki elhitette veled, hogy az már annak számít. ;)
Én küldtem be :) Amúgy én nagyba is küldem, nem tom mért nyomták össze a szerkik:)
Ez durva!! Nagyon jó! BEzzeg itton csak trágyában dohányzó csajos kapányokra van ész. Még egy komoly vagy legalábbis ötletes 'társadalmi hirdetést' nem láttam eddig. Kár mert kellene. Sok.
Aki készítette, nem gondolta viccesnek a témát. Ugyanez nagyban: http://blogger.xs4all.nl/marcg/archive/2006/11/15/152150.aspx
irigylem a tehetségét aki ezeket készítette!!!!!! (nem a fotót!)