|
|||||||||||||
szerezzen valaki nekem egy ilyen pólót!
ez odabax...nekem is kéne egy ilyen póló...
jaja, Illuminati :D meg earth air fire water
meg volt egy olyan is hogy haverommal indultunk tőle egy kis turára... és anni volt a lényeg hogy kb 25-tel beakadt a kb 2500 km-t futott shimano deore hátsóváltó.. én meg csak tekertem.. hát kiszakad vagy 5 küllő a falnit ugye elhúzta(még a régit) a váltó ripityára tört.. mindegy, a gyereknek volt egy ugyanolyan váltója, azzal haza tudtam gururlni.. még mnbidig azt a váltót gyepálom, idáig nem sikerült tönkretenni.. hozzáteszem azóta rendesen van beállítva a váltó..:D
a belsőcsere az már nekem is megy.. gyorszár ki, 2 csabarhúzóval külső félig le, belső ki, új belső be, gumi vissza, kompresszor, kerék vissza.. de itt szolnokon már nagy tapasztalatom van bringatolásban.. a múltkor egy zuhi után: direkt kimentem a gátra. nem tudtam mi fog ott rám várni. annyi volt a lények hogy elszaggattan a váltópapucsot.. másnap vettem vasboltban 6 mm vastag "lemezt" és abból apa frankón kivágta a kívánt formát.. azt azóta is gyepálom.. és bírja...
Igen, nekem az utóbbi 1,5 évben csak járdaszegély miatt volt defektem.. a hátsóban.. van amikor nem igazán sikerül felugratni.. és mikor 30cal nekicsapódik a hátsókerék.. a sSingle Track felni az mindig bírja de a belsők elég gyorsan cserélődnek.. és a küllők is úgy havi egy kb..:D amúgy http://www.vicclap.hu/forum/tarsalgo/17/ itt van egy biciklis topic...
...egy idő után már ritkán volt rá szükség és addigra már nagyon gyorsan ment a belsőcsere is. :)
Ezeket a dolgokat úgyis tudod, de azért nem mindenki tudja jól megcsinálni: 1. Nem merev lábbal állsz bele a pedálba hanem kirugozód az esést amennyire tudod, ezáltal kevésbé terheled a hátsó kereket. 2. Az se mind1 milyen szögben áll a gép amikor talajt fog, nyílván a hátsót rakod le először, de egy össztelóssal akár bunnyhoppozhatsz is tovább (feltéve, hogy elég ügyes vagy), teló nélkül viszont rögtön a hátsó után lerakod az elsőt is. Ilyesmi. Mindig 3-4 szett belsővel mentünk tekerni, egy
Azt alapból gondoltam hogy nem volt össztelós. annyiból nem lehet kihozni egy vázat és egy rugóstagot.. a karbantartás, az igen... azt kell egy ilyen "olcsó" gépnél.. jó landolási technika? de.. na az milyen?
1. Nem most volt, de sztem most se drágábbak a dolgok. 2. Sok türelem, utánajárás, stb volt beszerezni a cuccokat. És mondjuk az össztelóról le kellett mondani. 3. Nem volt a minőség nyilván, mint az 5-8K-s (néha még drágább) gépek, de odafigyeléssel, karbantartással és főleg jó landolási technikával azért el lehet velük boldogulni.
150-200ezerből meg lehet építeni egy olyan gépet ami nem esik szét dh-n? mondjuk ha így belegondolok elég korrekt bringát lehet annyiból építeni..
Semmit csak mondom. Bringa ügyben igazad van, de mi a 150-200 ezres, darabonként építgetett gépekkel mentünk, míg a rózsadombi srácok bementek a bótba oszt vettek 5-6K-ért biciklit. Ha ünnepnap mentek, akkor hoztak egyet a huguknak is rózsaszínben. :D Mondjuk a legjobb biciklit is haza lehet vágni, de tény hogy nehezebb.
hát de most mit csináljak ha nincs a közelemben dh pálya???:( Az jó ha inkább a bringák halnak meg.. bár ha valami komoly géped van az nem hal meg... viszont a freestyle-t azt maximum nézném.. azt sose művelném.. az nekem túl extrém.
A legveszélyesebb talán, hogy szétesik a gép, de arra is lehet figyelni. Kicsit mint rally. Könnyű meghalni, de a többség nem teszi...
Uff, jó sok hozzászólás született. Azt hittem nélkülem lehal ez a téma! :) *szerényen* Mongoosemarci, az utcai népriogatás se rossz, de azért a DH/DS az igazi adrenalinbomba. Amúgy inkább a bringák haltak meg mint mi, illetve inkább úgy mondom, hogy ha nem idióta módjára mész, mint a sok hülyegyerek aki alá apuci bevágja a 2milllás gépet, akkor általában egy darabban maradsz. Ha esel is, akkor se mindegy hogy hogy tudsz esni és milyen protektor van rajtad... A legveszélyesebb talán, hogy