|
|||||||||||||
nah a képpel kapcsolatban: A kép nem magyar és ott máshogy rakják ki hogy 100m Stop tábla... Ennyi
Lehet, hogy láttad már ezt, de azért megkerestem. Egy kis városi állatkodás. http://vicclap.hu/movie/1724/
A TC-osokat ismertem. Tévében még egy műsorukat sem láttam végig, mindig csak az oldalukról szedtem le, és néztem meg. Nagyon jó szövegük van. A driftelésből nekem elég annyi, hogy megnézek 1-2 videót a gumigyárak kedvenceiről. :)
Radír Bmw-je is jó de nekem főleg a NORBA AE 86 -os Toyota Corolla GT-je tetszik.Az oldal amit néztél Ninó Karottáé(Bazsó Gábor) aki Totalcar műsorvezetője... Most lesz megint szept 9. én driftnap Kecskeméten. Érdemes elmenni ,mert ilyet a moziba se látsz...
Értem. OK. Köszi a linket! A gumiknak is extrém igénybevétel. Szépen eldurrant a Radír bömösének is a gumija. (a driftes oldal videójában) Driftről nem tudtam semmit, csak láttam már, hogy keresztben autóztak a kanyarban. :) Gumigyilkosok!
http://karotta.hu/?cat=38 itt egy alap driftauto építése....
Gradu egy utcai autó komplett kasztnija is tud csavarodni,egy ilyen mutatványtól. Ültetni kell, bukócsövezni,merevíteni, nem árt ha több versenyt is kibír. Lehet utcai autóval is csinálni (Lásd BMW) csak elöbb utóbb meg fog halni a váltój és a felfüggesztése...
hát az f1-es hamar megáll :D karbonfékek, igaz, palik szerint 1000fokos üzemi hőfokjuk van :D de 600 kg-ot hamar megfognak.. a fékjei, a gyorsulása és a kanyarsebessége impozáns :D egyenesben már nem annyira.. <_<
A rallysoknál láttam ilyen fékezés közbeni gázfröccs technikát, de gondolom, a többi autósportban is alkalmazzák. Jó nézni, ahogy bűvészkedik kézzel-lábbal! :) Azt nem gondoltam volna, hogy erre spéci autót használnak a sperr diffin túl. De elhiszem, elég különleges dolog... Mit értesz "hátsó felfüggesztés" alatt? Rugók, lengőkarok? Mi törne szét? Vagy a diffire értetted, hogy egy utcai az széttörne?
Ezek profi versenyzők, egy hajtűkanyart is gyorsabban vesznek be mint akárki. Profi kocsikkal amiket csakis és kizárólag erre a célra építettek. Egy átlagos hátsókerekes autóval meg se érdemes próbálni mert egy ilyen mutatványnál szépen kettétörik a hátsó felfüggesztés...
vastagabbra... A dinamikus drift tűnik a legdurvábbnak. 150-nél megcibálni a kormányt... hát... nagyon érzi az autót.
shelby: Jó videók vannak az oldalon. Nagyon profi a fazon. Szedhetnék kicsit vastagabra, hogy hátsókerekes autóval próbálkozzanak csak... "elvesztik a tapadásukat a hátsó kerekek és az autó s.egge megindul" Szépen fordították le. :) Nem is fara...
http://www.drifter.hu/index2.php?m=6
itt olvashattok pár technikát,hogy hogyan lehet bevenni egy ilyen kanyart. Persze ehhez versenyautó kell és nem közút...
Remek videós összeállítást lehetne készíteni "Akik nem tudtak megállni" címmel...
webjedi a sofőr szívével együtt, arra mérget vehetsz. :)
Japánban és Ausztráliában is...
jó ez a képe (: (nem csak Angliában mennek az autók baloldalon...)