|
|||||||||||||
TDI Passat, 0-100 9,5s); fogyasztás 100km-re: 0ml olaj, 6-6,5 benzinből. Alkatrészárak a suzuki szintjén (bár bemehetsz a kereskedésbe, de hamburgert a Gundelben?)! Mígy szutyó 4.-ben végsebet mér, 5.-ben utazok 160-170-nel. Ja! És lehet beszélgeti 90 fölött is! Jáááááá! Na, melyik kell suzukisok? 12 évesen árát 750 körül tartja! Mondom, tartja! A bővített magyar helyesírási szótárban a suzukit kis betűvel írják, nem érdemel nagyot!
Ez elég szánalmas vita lett! Suzuki: karosszéria: gyenge, csúnya; futómű: gyenge, rossz beállítású; motor: gyenge, nem strapabíró (3 évesen kormolt, mint atom), fék: egy rakás...; fogyasztás: 5,5-6,0 liter, az jó, de egy 700 kilós gépnek? Mitsu: egész csinos, formás, akkori töréstesztek átlagát nyújtja, bitangul eltalált futómű (12 évesen gyári Kayaba gátló, németeknek 4 év és megtartják emlékbe), 1080 kiló extákkal tele (szutyóban jó ha kap a biznic edísön), motor 113 Le, megy ahogy kell (mint
helló agriaboy! én is egri vagyok :D
su sötét vagy atiat sötét vagy nem unjátok loserek?
Su, atiat: meddig csináljátok még? Csubakka is abbahagyta a photoshopozást (bocsi, hogy felhoztam a témát, de ezt muszáj volt)
FeRzY: annyi pénzért már autót is lehetne venni, nem csak ilyen túlméretezett porszívót. a megtörés meg nem úgy szokott csak előfordulni, hogy a suzukis nekimegy valaminek, hanem fordítva is. persze ha te úgy gondolod, hogy mindent ki tudsz védeni a suzukiban ülve, ami az utakon és a parkolókban történik, akkor nem akarnálak lebeszélni róla;) atiat: sötét vagy
csak mitsubishi lancert nem kapsz 20000 km-el 2000es évjárattól 800ezer forinttól... Suzukinál minden barom a törését szidja.... Nem kell megtörni és kész... Ennyi pénzért nem lehet jobbat elvárni..
Su sötét vagy egyébként ha azt írod atiat:sötét vagy az azt jelenti atiat azt írta sötét vagy na ez is a te szintedet jellemzi
Cyberdeath: igazad van, nem kell szervízbe vinni, mert a motorja üzembiztos és a legkissebb koccanástól is totálkáros lesz, amivel a szerelő már nem foglalkozik. igazából még az sem baj, ha vállban szorít, mert ki lehet könyökölni az ablakon:) Ráadásul ha valami csoda folytán túléli valaki benne az első csattanást, nagyon jó állami támogatásokat lehet szerezni tolókocsi vásárláshoz:)
mitsubishi lancer. 1600 ccm 115 ló. olyan futómű hogy besz.arsz. szervizbe nemsűrűn kell vinni. 8 litert eszik. Suzuki odaáll, akármilyen ,azt begyalázza.
Peugeot? Francia s z @ r. Alfa? 2-3 évre tervezik. BMW, mercédesz? Vedd meg, tankolj bele, és tartsd fenn. Ha megengedheted magadnak, én csak örülök neki. Sevrolé? :D Na ne nevettess. Toyota? Nem rossz, de nem olcsó az alkatrész. Szóval kategóriában maradva nem hinném, hogy van optimálisabb autó. Arról nem is beszélve, hogy az 1.6-os széria motor a 900 kilóval néha meglepetést tud okozni a jaszkariknak. ;)
A jó hangtechnika tényleg kb 200-nál kezdődik. Szuzukiról meg annyit, hogy mutass még egy autót, ami ennyire szervízigénytelen? Enyémben 117.000 km van, és még sohasem volt vele semmi. az előzőt is 10 évesen adtuk el, és szerelő még nem látta. Kicsi, olcsó, törékeny, olcsó fenntartás, és bárhová elvisz. Hány autóról mondhatod még el ugyanezt kedves Su?