|
|||||||||||||
ott a nitrospalack a kormanyon, lehet megis csak elszall, de nem ugy ahogy o szeretne )))
Először is: nem vagyok jós. Nem tudom, mi lesz 2010-ben.
Másodszor: Rendben van, nem veszem sértésnek, de te mit gondolnál, mikor ezt írják neked: "...imádom amikor előkerül egy ien ember és kiokít..."?
Nem ismerlek, nem tudom ki vagy, de azt tudom, hogy én gépészmérnöknek készülök, és megkockáztatom, hogy tudok annyival többet az aerodinamikáról, hogy téged "kiokítsalak". Persze ha te már lediplomáztál, akkor elnézést kérek.
Jah, még valami: mindentől függetlenül nem akarok veszekedni veled, ez a vicclap fóruma, itt alapvetően nevetni kellene, szal azt javaslom, ne bonyolódjunk vitába, mert azt személyesen kell csinálni. Aki hsz-ekben mocskolja a másikat, az egyszerűen fél (Te nem tetted ezt, általánosítok). Röhögtünk egy jót az öregen, és pont.
és mivan ha csak a leszoritóerőt szolgálja
imádom amikor előkerül egy ien ember és kiokít(ne vedd sértésnek)
de attól még jól hangzik.és honnan tudod h nem lesz ien motorsportban lehet h pont olvassák a kommentem és már tesztelik is és a 2010-es idényben lesz is lehet h nem ekkora csak kisebb ami éppen elég
Elég abszurd, de tegyük fel, hogy igazad van, és tényleg úgy van csinálva. Ezek a szárnyak minden bizonnyal mervek, a motorkerékpár pedig megdől a (versenymotorok 60 fok felettit is tudnak), ennélfogva gyakrolatilag pont ott válik feleslegessé a szárny, ahol a legjobban szükség lenne rá: a kanyarban.
Ha ez érne valamit, már használnák a versenysportban. De ha megnézed, nem nagyon szokták.
Szóval hagyjuk ezt a leszorítóerőt, mert a díszítésen kívül ennek semmi szerepe nincs.
nem kell hülyének nézni és is tom mien a repülülő szárnya
attól még lehet h pont ugy van csinálva h leszoritsa
Azt biztos nem, mert a repülőgépeknél épp az ellenkező hatás, tehát a minél könnyebben történő felemelkedés a cél.
A szárnyak jelenlétében legalább lesz valami, ami lecsapja a fejét egy ütközésnél.
a elég gyorsan megy lehet hogy mégis felszáll
Richthofen báró leghűségesebb rajongója