|
|||||||||||||
bal oldalon az alytóban a faszinak milyen elégedett képe van
mindjárt valaki elereszt egy "galambot"...na akkor mi lesz?
Sofijának igaza van, még szerencse,h ilyenkor senki sem kiáltja azt hogy 'jegyeket,bérleteket'
Utálom az ilyet...Üres buszon utazni pedig kifejezetten jó kikapcsolódás.
Ennyire durva hering járaton még nem utaztam, pedig errefelé néha szokott lenni túlzsúfoltság, nem is kicsi. Ha már a sofőr se enged fel több utast ... Sajna valahogy a busztársaság nem tudja eltalálni mikor mennyi embernek mekkora szállítási kapacítás kellene.
Apropo figyeltetek hogy csak pasikkal van tele a busz???
Oucccchhhh......
De szerintem ezek valami rekordot akartak megdonteni....
Ilyen képek láttán örülök, hogy nem kell buszoznom...
Hopp, ki is ment a fejemből, pont lejjebb van egy ilyen példaértértékű kép, remélem, az ilyenek ihlették meg a közlekedési vállalatok vezetőit
Lehetne bővíteni, és kapacitást növelni...biztosan sok képet és videót láttatok indiai vonatokról, buszokról, ahol az emberek az ajtón is lógnak kifelé, de ami a legjobb, a tetején is csomókban ülnek. Tessék itt meg kihasználatlanul van a hely, csak némi fémrudat kéne a tetjére erősíteni, mindjárt lenne panoráma kilátás, természetesen külön drágább jegyért/bérletért..
gradU: A hátrányokat direkt nem soroltam, mert abból van elég...
Mármint bal oldal, bocsi. A jobb oldalon az a kéz tetszett meg az üvegre tapadva
A kép jobb szélén az izzadt hónaljú pasas "alatt" állni lehet a legnagyobb szívás. Akkor inkább álljak elől, és essen rám mindenki
én mindíg hallu zsúfoltan utazom, de ennyire még sosem utaztam...
Tisztára mint a SZF K15-ös járata...
Amúgy van előnye. Nem kell kapaszkodni!
Hátránya, hogy ha te vagy elöl, akkor téged présel mindenki fékezéskor. Durva lehet az a K15-ös járat. Én már a nem sínalapú közlekedést kerülöm, ha tudom.