Óvd a Földet 2.

Óvd a Földet 2.

Elgondolkoztató.

  •   Értékeld!
  • Stars
  •   Megosztás:
Előző oldal
Előző oldal
Találomra
Találomra
Következő oldal
Következő oldal

Hozzászólások

2010. január 29 22:33:54

#110
na nézzük csak

Csatlakozás időpontja: 2009.06.10
Üzeneteinek száma: 1250

Az is lehet, hogy csak egy sávban irtották ki az erdőt, és azt a sávot egyszerűen átrepüli.

2010. január 29 22:31:23

#109
na nézzük csak

Csatlakozás időpontja: 2009.06.10
Üzeneteinek száma: 1250

Ne megszokásból közlekedj!

2009. november 23 15:00:24

#108
Ferraro

Csatlakozás időpontja: 2006.03.17
Üzeneteinek száma: 2225

apocalypse now

2007. december 24 20:13:22

#107
morgen001

Csatlakozás időpontja: 2007.01.02
Üzeneteinek száma: 398

Hé Hé! azt ismeritek hogy, a képet értékelni??? ez nem chat szobba amugy a kép anyira nem vicces me föleg a "valoságot mutatja"

2007. december 16 14:46:40

#106
Kinga95

Csatlakozás időpontja: 2006.02.24
Üzeneteinek száma: 311

*tarzanüvöltés*....*ááááááááááááá* és puffffffff....

2007. november 27 19:42:52

#104
Naryta

Csatlakozás időpontja: 2007.11.25
Üzeneteinek száma: 21

erre a képre mondhatni hogy groteksz... nevetséges és egyben szörnyű is

2007. november 17 23:19:41

#94
×Dilis×

Csatlakozás időpontja: 2007.07.10
Üzeneteinek száma: 13

lol

2007. november 16 14:00:41

#83
savanyúméz

Csatlakozás időpontja: 2007.05.14
Üzeneteinek száma: 636

Tárgyként kezeled az élőlényeket, ami véleményem szerint a legundorítóbb dolog a világon.

Su

akik ez ellen harcolnak, azok is ilyenek. egyáltalán ez a harc mánia az embereknél jellemzi az egész fajt.

a tyúkok nem attól gépiesek, mert úgy bánnak velük, hanem tényleg azok. persze nem teljesen, de nagyon közel állnak hozzá.

az állattenyésztésnek megvannak a trükkjei, hogy a nemkívánatos viselkedést(ami legtöbbször szükségből adódik) hogyan kerüljük el. ezért nem lehet ezeket legtöbbször látni csak úgy. az ismeri aki ezzel foglalkozik.

javaslo, hogy ha van helyed hozzá, akkor tarts néhány évig 30-40 darabot belőlük. ennyi idő alatt valószínűleg kicsit kiábrándulsz a fajtájukból. illetve nem tulajdonítasz majd akkora jelentőséget az egyéniségüknek.

2007. november 19 16:18:57

Igen, abban egyetértek, hogy az emberek ilyenek sajnos.Vannak emberek, akik ezellen harcolnak, de őket is megpróbálják eltaposni.Én minden állatot különböző egyéniségnek látok, ugyanúgy, ahogy az embereket, és még mindig fenntartom, hogy te is az vagy, hiszen nem ismerlek, és másról nem beszéltünk még, csak erről a témáról.Ha az ember gépiesen bánik velük, akkor gépek, de a látom, hogy a szomszédom hogy bánik velük, és nem tapasztalatm még, hogy bántanák egymást (tény, hogy a kisebb testűek el vannak zárva).

2007. november 17 10:58:53
Su

ó, igen, a tyúkok. intelligensek és érző lények. még soha nem láttam olyan állatot, ami jobban hasonlított volna egy gépre, mint a tyúkok. elhiheted, van nekem is pár belőle. ha ételt látnak esznek, bármi is legyen. még egymást is. képesek élve felfalni egymást. eszük az semmi nincs. ha tyúkokkal végeznének labirintus kisérleteket, akkor azok egytől egyig éhendöglenének. és kegyetlenek. nagyon. ha találnak maguk közt egy gyengébbet, rászáll az összes többi és megölik. a legtöbb ember is ilyen.

2007. november 17 08:03:24
Su

ó, nem, erről szó sincs, legfeljebb a belőlük előállított terméket. én tisztelem az életet, de ennek is megvan a maga helye, ideje és legfőképpen módja. tisztába vagyok azzal, ha otthon elvágom egy csirke nyakát, akkor azzal kioltom az életét. meghal, elpusztul, megsemmisül. ha otthagyom, megbüdösödik, megférgesedik, majd humusz lesz belőle és rovarpopuláció. persze nem hagyom ott, megeszem, de láttam már olyant is ami nem kés miatt pusztult el és ismerem a lépcsőket. viszont veled ellentétben én fel tudom dolgozni ezeket a dolgokat, érzéseket. megtanultam, hogy így működik az élet, sokszor a felesleges kegyetlenségeivel együtt. elhiheted, az állatok sokkal kegyetlenebbek az embernél.

2007. november 17 07:58:08

Ja, és még egy fontos momentum!A szomszédunkban (közvetlenül a kerítés mellett), 30 éve tyúkfarm van.Tehát igen, láttam már tyúkot, kacsát közelről...és ezért tudom, hogy intelligens, érző lények.

2007. november 16 14:21:20

2007. november 16 13:57:12

#82
savanyúméz

Csatlakozás időpontja: 2007.05.14
Üzeneteinek száma: 636

Még csak annyi, hogy nem, nem hiszem azt, hogy megválthatom a világot.Ez nem így lesz.De legalább próbálok tenni valamit (amint már említettem, nem a számítógép előtt ülve, hanem konkrétan segítek is).Úgy sértegetsz, hogy nem tudsz rólam semmit.Én már rég stílust váltottam veled kapcsolatban, de te egyre csak sértegetni tudsz.a nagyvárosokból nem akarok kilakoltatni senkit, és tisztában vagyok vele, hogy elsősorban a nagyvárosok tehetnek ezekről a dolgokról.a lényeg még mindig az, hogy JOBBAN kéne bánni ezekkel az állatokkal a nagyüzemekben.

Su

nem az a kérdés, hogy jobban kell-e bánni velük. ezt mindenki tudja. itt csak az a kérdés, hogy mi a jobb, mi az ami egy elvárható minimum. és a lényeg az, hogy ezeket a dolgokat miért pont olyanok mondják meg, akiknek csak rózsaszín álmaik vannak a témáról, de nem értenek hozzá egy cseppet sem. ott az út, válaszd azt. legyél te állattartó, élj meg belőle, állítsd elő azt a terméket amire az embereknek szüksége van, úgy, hogy megfelelj minden jöttment környezetvédő légbőlkapott igényeinek(nem az állatok igényeinek, mert ahhoz nem értetek). természetesen ezek a termékek ne csak szűk rétegeknek legyenek elérhetőek, hanem mindenkinek. ha ezt megteszed, akkor elfogadom hozzáértésedet és elismerem, hogy jogosan nyilatkozol kritikusként a témában, de addig már megbocsáss soha nem fogom elismerni az igazadat.


ha tisztában vagy vele, hogy a nagyvárosok az okai ezeknek a problémáknak, és te része vagy a nagyvárosnak, miért nem változtatsz rajta, hogy ne legyél a része? könnyebb másokat baszogatni emiatt?

2007. november 17 07:48:18

2007. november 15 21:18:30

#75
kalmuska61

Csatlakozás időpontja: 2007.07.24
Üzeneteinek száma: 4500

Tudja a fene. Abban igaza van savanyúmézecskének, ez az egész kérdéskör érzelem nélkül nem támogatható. Abban meg gradunak van igaza, hogy a legtöbbet akkor tudunk segíteni, ha vannak megfelelő észérveink. Rögtön lett egy látszólagos ellentmondásunk, amivel nem tudunk mit kezdeni. Hogyan tovább itt a valódi kérdés, má elnézést.

Úgy tovább, hogy le kéne nyugodni mindannyiunknak, tisztában vagyok vele, hogy nekem is van egy stílusom, és vannak dolgok, amikre túl hevesen reagálok.Én is meghallgatom az ész érveket, de SÉRTEGETÉS NÉLKÜL.Csak arra szeretném felhívni a figyelmet, milyen brutális állatkínzások vannak, ezellen tenni kell!Jó, nem mindenki olyan fanatikus, mint én, de apró dolgokkal is lehet tenni!Én azt értem, hogy Su ilyen helyen dolgozott 8 évig, és nagyon örülök neki, hogy nem látott állatkínzást.Csak sajnos nem mindenütt így van ez.A farmokon valóban szeretik az állatokat, de a nagyüzemi állattartás maga egy állatkínzás.Kezdjük a kacsatöméssel, ami azért a beteg tradícióért van, hogy az elit megbetegített, antibiotikumokkal teletömött állatok máját egye.Én szeretek beszélgetni, vitázni, meggyőzni, és meggyőződni, de FINIMAN légyszi...Smiley

2007. november 15 21:44:21

2007. november 15 19:39:28

#74
NevemTeve

Csatlakozás időpontja: 2007.04.21
Üzeneteinek száma: 6511

Gyerekek,

ez az oldal nem erről szól. Smiley Tudom, hogy nem vagyunk egyformák, lehet, sőt gyakran kell is vitatkozni, érvelni, de személyeskedés nélkül. A véleménynyilvánítás szabad.
Én személy szerint szívesebben olvasok humoros hozzászólásokat a képek alatt, mint vagdalkozást...Smiley

2007. november 15 17:07:55

#71
savanyúméz

Csatlakozás időpontja: 2007.05.14
Üzeneteinek száma: 636

lemaradt egy ne ha.

2007. november 14 11:20:56

#49
savanyúméz

Csatlakozás időpontja: 2007.05.14
Üzeneteinek száma: 636

Ja és lehagytam egy fontos dolgot:megvan a cégeknek a listája, amik nem tesztelnek.Nagyon sok van belőle, ezek természetes alapanyagokból készült, bőrbarát, nem drága termékek.Ilyen például az Avon.Meg még sok más.De persze ha a te szemedbe csöpögtetnének hajlakkot, akkor már kicsit mást mondanál...

Su

átküldhetnél egy listát, hogy tudam milyen termékeket ne vásároljak. utálom mikor ellenőrizetlen szarokat akarnak rámsózni. mellesleg a legdurvább mérgeket és a legkárosabb anyagokat a természetes alapanyagokban találod.

2007. november 15 08:15:54

2007. november 13 21:09:01

#42
weiszi1995

Csatlakozás időpontja: 2007.06.17
Üzeneteinek száma: 629

oké Reg, télleg, de szintem ezek nem viccesek

2007. november 13 18:38:19

#41
SlokE

Csatlakozás időpontja: 2006.09.10
Üzeneteinek száma: 320

Ezaz ! Óvd a fákat ! Egyél harkájt -.- rohadt hippik

Harkály.Nem harkáj.Mielőtt szidni kezdesz valakit, vagy valakiket, akiknek nagyon sokmindenben igazuk volt, legalább írni tanulj meg helyesen, bár ez nem leplezné a szűklátókörűségedet.

2007. november 14 10:13:45

2007. november 13 14:32:31

#40
Argo44

Csatlakozás időpontja: 2006.07.22
Üzeneteinek száma: 299

Ez tényleg bámulatos, mert ha utánaolvasol 2003ban 300 000en tüntettek az állatkínzás ellen.

Más dolog, hogy a gyermekbántalmazás ellen csak 10 000en...

kár... jó is lenne... nem lenne annyira környezetszennyező

2007. november 27 19:43:38

Hát nem...végülis bármikor beülhetnék és elindulhatnék így is!Na, hát ezek után aki jót akar, az maradjon otthon...SmileySmileySmiley

2007. november 22 21:57:09

Nem jogsival megy az autó...

2007. november 22 19:37:14

Ja, csak félek tőle...a Margit-szigeti bringóhintó után gondolkodtam el, hogy szüksége van-e arra a világnak, hogy nekem jogsim legyen...Smiley

2007. november 21 17:43:27
Su

jogsi kell. minél hamarabb annál jobb. anélkül manapság már nemigen lehet boldogulni.

2007. november 20 14:59:52

Ok, én ezt elhiszem, csak látom magam körül azokat a huszonvalahány éves embereket, akiket teljes mértékig a szülei tartanak el...kicsit kiábrándító, a régi időkben ez nem így volt, bár akkor minden egész másképp zajlott és már életkorban.Hát, az biztos, hogy nekem is vannak elképzeléseim, amiket nem fogok megvalósítani (kezdjük mindjárt a jogsival!Smiley)

2007. november 19 16:52:48
Su

hát ezt sajnos nem fogod megtudni. hazudni nem szoktam, de mindenféle nyilvános helyeken sem fogom feltárni személyazonosságom még ilyen kis darabkáját sem.

2007. november 19 16:28:19
Su

az ipari termelés is falun zajlik, nem a nagyvárosokban. elhiheted, ugyanaz a falusi ember akinek van otthon háztáji gazdasága, az dolgozik többnyire az ipartelepeken is. általában.

2007. november 19 16:27:02
Su

onnan, hogy én is voltam gyerek és diák és ifjú titán is. én is dolgoztam iskola mellett és most már azt is tudom, hogy az sokkal egyszerűbb, könyebb volt mint elkezdeni és fenntartani felelősséggel egy teljesen különálló életet, egy saját családot. nekem is voltak elképzeléseim amiket megvalósítottam és olyanok amiket soha nem fogok. ez utóbbiból van általában a több.

hidd el nekem, amíg teljesen a saját lábadra nem állsz, amíg bizonyossággal ki nem rajzolódnak a lehetőségeid, amíg a szülők erősen ott vannak a hátad mögött, addig még nem érkezett el a pillanat, hogy meglenne a helyed a világban. persze mint ahogy akkoriban mindezt én sem hittem el, úgy te sem fogod

2007. november 19 16:25:06

Amúgy hol laksz?

2007. november 17 11:10:22

Tisztában vagyok vele, hogy nem vagyok állattenyésztő, nem ebből élek, bár szeretek velük foglalkozni, amit elég gyakran teszek.Tisztelem azt, aki ebből él, szerintem a falusiak jóságos emberek, akik szeretik az állatokat, de nem is róluk beszéltem.Én 5 évesen elhatároztam valamit, az életemet sajnos felforgatni nem tudom, de amit lehet, megteszek, mindenkit meghallgatok, foglalkozom a témával.de sajnos nem csak az a farm létezik, ahol te élsz, nemcsak kisgazdák léteznek.

2007. november 17 11:10:08

Megint olyan dolgokkal dobálódzol, amikkel nem vagy tisztában.Honnan tudsz rólam bármit is?!Anyuci apuci szárnyiró csak annyit, hogy félállásban dolgozom suli mellet, soha, semmire nem kérek pénzt (igen, beismerem, hogy számlákat nem fizetek, viszont jelenleg kitűnőre állok), a lakhelyemet pedig nem tudnám, és nem is akarnám megváltoztatni, nem akarok egy szűk kis panellben élni, itt már végképp nem tudnék semmit tenni ebben a témában (sem).Az életformámról, szokásaimról, még az életkoromról sem tudsz semmit, csak gondolom van egy tapaszatalatod fiatalokkal szemben, és ezt kivetíted rám.Soha ne felejtsd el, hogy mindenki egyéniség, senki nem egyforma...

2007. november 17 11:06:11
Su

á, a vallás kimaradt. ha figyeltél volna és az indulat nem homályosította volna el a látásodat, feltűnt volna, hogy a vallás amit neked tulajdonítottam, az az elvakult elkötelezettségedre vonatkozik. ez is vallás amit te művelsz(még "hitgyülitek is van"). ha már olvasásra buzdítasz, én is azt teszem. olvass, nézd meg mi a vallás, mik a jellemzői és a történelem során mik voltak a következményei. vizsgáld meg mi a csorda, hogy viselkedik. ez azt hiszem a minimum, ha már abban élsz.

2007. november 17 07:40:56
Su

már megint ez a mellébeszélés, a rossz duma jön csak belőled. még konkrét kérdésekre is képtelen vagy tisztességgel választ adni. egyre inkább az a gyanúm, hogy még hazug is vagy, bár persze ez nem bizonyítható.

te akarod megmondani nekem, pelyhestollú csitri létedre, hogy mi a helyes, főleg hogy én mit tegyek, mikor te még a helyed sem találtad meg a világban. fogalmad sincs az életről anyuci és apuci védőszárnyai alatt, nem tudod miből és hogyan fogsz élni, mit fogsz csinálni, egyáltalán azt sem, hogy mindaz mit jelent, vagy hogy később a tetteid milyen súlyúak lesznek, mennyire lesznek képesek hatni a környezetedre, de már nagy garral dirigálnál és osztanád az észt. ez tipikusan egy okos megfontolt ember viselkedésére vall. vicc. a világot akarod megváltoztatni, de még a lakhelyedet sem tudod.

néhány apró gondolkodni való a megnyilvánulásaiddal kapcsolatban: szálka és gerenda; bagoly mondja verébnek; sokat akar a szarka. érted-e?

2007. november 17 07:36:23

Kedves Su!

Rendszeresen jártam vidékre régebben, mostanában sajnos nem volt időm rá.Rengeteg állattal volt dolgom, igen, jártam már farmon, és én is szoktam biciklizni (futni is, de ez most nem ide tartozik), autóm nincs, tömegközlekedéssel járok.Nem hitgyülekezetbe járok, vallásos nem vagyok (abból s szempontból, hogy templomba nem járok).Nem a videókból szereztem az ismereteimet, hanem nagyon sokszor jártam farmon, sőt Spanyolországban kétszer is, ezért is tudom milyen véres, udorító harc a bikaviadal.Tovább látok az orromnál, és nem csak azt hiszem el, amit látok, ami kézzelfogható, mert ez megrögzötté és földhözragadtá tenne.Kertes házban élek, környezetvédő iskolába jártam, ahol elég sok fát ültettünk, és otthon is ezt teszem.Rendszeresen járok menhelyekre segíteni, takarítani, kutyát sétáltatni, gazdát keresek az állatoknak, aláírást gyűjtök, rendszeresen bíznak meg ilyesmivel.Nem gondolod, hogy nem kellene ennyire durva stílusban ilyesmiket kijelentened egy emberről, akit nem is ismersz?!Honnan is tudhatnád, hogy miket teszek/tettem meg...és van egy "baki", amit leírtam még az előző képhez...nem, neked nem kéne filozófiát olvasni.Kezdjük valami egyszerűbbel, hogy szép lassan fejlődjön a lelkivilágod, ami (általában) egészen kicsi korban kezd bonyolultabbá válni, de nálad ez lemaradt.

2007. november 16 13:49:31
Su

még csak annyit, hogy ha majd felnősz és egy kicsit több eszed lesz(ezt kétlem), akkor majd észreveszed, hogy MINDEN ember elsősorban a saját boldogulását nézi és csak utána foglalkozik mással(te is, nem kell a felesleges duma). a te híres nonprofit szervezeteidben dolgozó önzetlen élharcosok is nagyon jól élnek a nonprofit szervezetből. jobban mint ahogy sokan mások, akik becsületes munkával keresik a pénzüket.

2007. november 16 07:31:58
Su

azt azért még hozzátenném mások kedvéért, hogy nekem nincsenek útban a nagyvárosok. akik ott élnek azoknak a saját dolga, az, meg hogy én máshol élek az enyém. egy ilyen kis porbafingó környezetvédő meg úgysem fog kilakoltatni senkit onnan. még ő maga sem mer kiköltözni, mert az ilyen attól fél, hogy megfújja a szél a kis pofikáját.

2007. november 16 07:26:51
Su

ennyit a te vitakultúrádról. és csodálkozol, ha idiótának tart valaki. ülsz egy büdös nagyvárosban, hitgyülikre jársz sokkoló videókat nézni és a természetvédelemről papolsz úgy, hogy falun talán még soha nem jártál. ha emiatt valaki ostobának tart, akinek valamivel szélesebb ismeretei vannak a témáról és mellesleg valamivel több álattal volt már dolga életében mint egy kutya, meg két galamb, akkor az szerinted nem tájékozódik, meg nem ért hozzá, csak azért, mert nevetségesnek tartja az álomvilágodat.(mellesleg ha olyan okos lennél, tudhattad volna, hogy akkor teszel jót a természettel, ha hagyod elpusztulni azt a két galambot, bármennyire is fáj)

egyáltalán láttál te már nyulat, vagy kacsát? megint kijelentesz bődületes marhaságokat és mikor majd most lehülyézlek miatta, akkor majd megint én leszek a tájékozatlan, mert nem informálódom a hitgyüliken. mert te aztán olyan jól informált vagy.

továbbra is fenntartom a véleményemet, miszerint ostoba és haszontalan vagy, sőt inkább kártékony.

de ha annyira tenni akarsz, akkor előbb a saját környezetedet tedd rendbe, mielőtt belepofázol abba, ami tőled távol történik. kezdjük ott, hogy a nagyvárosok és az ott élő hatalmas populáció tehet arról, hogy az élelmiszertermelés ipari méreteket öltött. te és nagyvárosi társaid az okai annak, hogy nem elég a háztáji állattenyésztés. egy falu bármikor megtermeli magának az élelmiszerigényét, a nagyváros az amelyik az ipari termelést szükségessé teszi. természetesen még hosszan lehetne sorolni a lakhelyedhez hasonló termeszvárak káros hatásait. a lényeg, hogy ha tenni akarsz, akkor a gyüliken arra bíztasd fel a harcostársaidat(ez a harc a természetért hülyeség pont úgy hangzik, mint a háború a békéért), hogy rombolják le a környezetedet és ültessenek helyette fát. vagy annyira azért nem szívügyed ez az egész környezetvédelmesdi?

apropó, faültetés. te személy szerint hány darab fát ültettél el az elmúlt 10 évben? gyanítom, hogy a tizedét sem, mint amennyit én 1 év alatt. emlegeted itt a bringára ülést autó helyett. nos én bringázni élvezetből szoktam, mint ahogy az is örömet jelent, hogy fát nevelek. többet mint amennyi ahhoz szükséges, hogy a 3 autóm káros hatásait ellensúlyozza. te ezt elmondhatod magadról hitgyülis? még neked van képed a füstös szobádból megítélni engem, hogy mit teszek a környezetemért? nevetséges.

2007. november 16 07:22:30
Su

miért, amit önjelölt természetvédőnk irogat, az alátámasztható bármivel is? mármint a szent videókon és a mégszentebb frankómondáson kívül? amit én írtam annak legalább van alapja. amit egyébként írsz az szép és jó, és elég is. idiótaság messziről jött borzalmas hírek után élharcost játszani, mikor bőven elég ha az ember a közvetlen környezetével foglalkozik. csak a buta taknyosok hiszik azt, hogy megválthatják a világot az eszement dumáikkal.

azt viszont továbbra is állítom, hogy ha nem tenyésztesz nyulakat, akkor az a populáció meg sem születik, az élethez esélye sem lesz. ez pedig rosszabb, mint ha élhet, de ezért megeszik. ha él, legalább esélyt kap arra, hogy a génjeit továbbörökítse. egyébb igényei a mindennapi kaján, kellemes fészken kívül pedig nemigen vannak a nyulaknak. aki ennél többet tulajdonít nekik az csak önmagát vetíti ki az állatokra, ami buta dolog.

mellesleg növényeket termesztesz? én Őket is sajnálom, de ettől még nem fogok mantraként hajtogatni ostobaságokat mint a sok önmagát környezetvédőként emlegető idióta.

2007. november 16 06:46:36

Igen ez abszolút igaz, hogy csak az érzelmekre hagyatkozva nem lehet igazán jól vitázni.Az ingerültséggel kapcsolatban pedig az embernek valóban uralkodnia kell magán, talán ez félig-meddig betudható annak, hogy elég fiatal vagyok...Smiley

Tény, hogy a világot megváltani nem lehet, de valahol nem is ez a cél, ez már túl tökéletes lenne.Korábban már leírtam (ezen az oldalon), hogy az apró dolgok is előrébb vihetnek, sok kicsi sokra megy.Fantasztikus volt látni például, hogy a vadgalambjaim 1 hónap után elrepülnek.Lehet, hogy rettentően naív vagyok (biztos), de ha az emberek egy kicsit többet tennének, az már maga lenne a csoda.Ha mindenki csak egy kicsit.Amúgy én írásban sem tudom nyugodtnak mutatni magam...Smiley és ez konfliktusokhoz vezet, amiket nem mindig tudok kezelni.

Üdv; Gabi

2007. november 15 17:36:29

Nem haragszom. Mindenki leírta a véleményét, én is. Írásban azért könnyebb nyugodtnak maradni (vagy mutatkozni ), mint élőben. Az ingerültség csak az önuralom hiányáról tanúskodik, nem jó jel. (én is tudok ingerült lenni, de próbálom kerülni több-kevesebb sikerrel) Először magunkon kell megtanulni uralkodni, utána jöhetnek mások is. ;)

Passzivitás? Hát... Végül is megváltani nem lehet a világot kisebb és nagyobb csoportokban sem, de szép lenne, ha sikerülne. Mindenki belső késztetéstől függően próbálja védeni a természetet és a környezetét, igaz, nem mindenkiben van késztetés. Ezt nem tudod ismeretlenül eldönteni sem Suról, sem másról, sem rólam. Valóban nem ismerlek, nem is tudok rólad sokat, ezért csak az írásaid alapján tudok véleményt alkotni rólad.

Jó dolog az érzelem, de annak jó esetben csak a kapcsolatokban van erős hatása. Lila fejjel, indulatosan nem okos dolog vitatkozni, az érzelem az értelem ellen dolgozik olyankor.


Üdv neked is.

2007. november 15 17:23:29

ragudj Gradu, de a vitát, és a személyeskedést nem én kezdtem, én itt olyan sértéseket kaptam, amiket eddig soha.Alapvetően csak akkor vagyok nagyon durva, ha környezetvédelemről van szó, mert sajnos látom az emberek passzivitását ezzel kapcsolatban.Nem én voltam az első, aki ilyen módon kezdett el vitázni,én csak írtam egy hozzászólást, és elég durván belémkötöttek.Ez persze téged nem érdekel...de nem is érdekes, a vitát úgyis befejeztem, miután megkaptam egy ismeretlen embertől, hogy állítólag haszontalan környezetvédő vagyok...SmileySmileySmiley

Nyilván neked is van hited, szívügyed.Ha valaki igazán megsérti ezt, akkor intenzívebben reagálsz, mint ahogy a legtöbben (irigylem azt, aki nem, én elég heves vérmérsékletű vagyok, talán majd kinövöm).A beszélgetéssel kapcsolatban pedig neked is ugyanazt tudom mondani, mint Su-nak:te nem ismersz engem, semmit nem tudsz rólam.Egyébként nem ez az egyetlen szívügyem, szerintem nagy érzelmek és elhivatottság nélkül nincs értelme az életnek (bár ez is felfogás kérdése, ki mire vágyik...)

Üdv

2007. november 15 16:51:42

Nem szeretek olyan szintű személyeskedésbe belemenni, mint amit műveltek. Nem látom értelmét, hiszen nem viszi előbbre a vitát. Igyekszem általában úgy vitatkozni, hogy érvekkel állok elő, amiket lehet cáfolni, vagy elfogadni, de egymás gyalázásába csak a hozzád hasonló stílusúak kedvéért megyek bele. Ez neked jobban megy, csak vitatkozni nem tudsz igazán kulturáltan.
Egyszer majd próbálj meg azért azon elgondolkodni, hogy kevésbé visszataszítóan megfogalmazva a mondanivalódat többre mehetsz.

2007. november 15 16:22:40

Olvastam, hogy mit írt. Az nem az én dolgom, hogy rád mit mond. Ahhoz viszont van közöm, hogy te mit mondtál rám. Élőben is ilyen kis mindenkit kioktató és lekezelő világesze vagy? Öröm lehet veled beszélgetni. Az állatok biztos jól viselik ezt, ők nem értik.

Egyébként még egyikünknek sem válaszoltál, hogy mi a helyzet a növényekkel? Azokat képes vagy megenni? Nem sajnálsz élőlényeket elpusztítani és felfalni? Igen barbár dolog az is. Bár ők csendben tűrik, és senki sem videózza le őket.

2007. november 15 16:15:58

Még csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy ha szerinted minden haszontalan, már meg se merem kérdezni, hogy állsz hozzá a művészethez...na mindegy.

2007. november 15 16:04:56

Hát a hozzád hasonlók körében nem is akarok...egyébként elolvastad, hogy Su miket írt?Ő is megítélt, nem igaz?!Neki miért nem írsz ilyeneket?...

2007. november 15 16:03:19

Teljesen igazad van, egyetértek veled, csak annyit szeretnék még hozzáfűzni, hogy ezeken az állatokon az egyesületek jogilag is, és minden szempontból segítenek.Ha egy galambot mentek meg, nekem az is számít, és az is eredmény, ez ennek a lényege.Ha csak egy kicsit lesz jobb a húsnyulaknak (akiket bezárva rácson tartanak, gyakran megvakulnak a zárt helységben a fekáliából származó ammóniától), az már eredmény.Én sem a húsevést ítélem el, hanem a természet iránti abszolút tiszteletlenséget, és a fölösleges kínzást (a legutóbbi gyűlésen a kacsatömésről volt szó, végignéztük a dokumentumfilmet arról, hogy tradíció címén miket csinálnak velük életük utolsó két hetében-ha ez megszűnik, már az is eredmény).Nagyon örülök, hogy van itt olyan ember, aki nem csak beszél, hanem tapasztalatai, ismeretei vannak és (gyanítom, hogy jóval idősebb vagy nálam...),remélem egyszer majd nekem is széleskörű mezőgazdasági ismereteim lesznek.Su ugyebár azt írta, haszontalan vagyok, hát én nem éreztem haszontalannak, hogy például egy kiskutyát hazavittem borzalmas körülmények közül a Boráros térről, aki most olyan helyre került, ahol igazán kiélheti magát (kutyakiképzőhöz, mert domináns hím, és elég vad, elképzelhető, hogy megtámadott volna valakit), nem érzem haszontalannak azt hogy a nyáron 2 galambot is befogadtam.1 hónap után valami fantasztikus volt nézni, ahogy elrepülnek.Ezek a dolgok számítanak igazán...Smiley

2007. november 15 16:01:46

Nem tudom, hol tanultad ezt a vitatkozási módot, de az, hogy valakire azt mondod, hogy nem normális (már én is megkaptam), értelmes emberek között nem észérv. Könnyen dobálzol ezekkel és minősítesz másokat. Nem ismered azt, hogy "ne ítélj, hogy ne ítéltess!"?

A hozzád hasonlóak naivságából élnek meg sokan. Egyszer talán majd felébredsz Csipkerózsika álmodból és ráeszmélsz a kegyetlen valóságra, hogy a Földön nem sok önzetlen és jószándékú ember van, minden nagy szervezetnél a profit az elsőszámú dolog. A lekezelő stílusoddal nem válsz szimpatikusabbá az emberek körében.

2007. november 15 16:00:38

Éppen ezért nem érted és nem tudod, mert nem néztél utána.Földrajzi és mezőgazdasági ismereteim pedig nekem is vannak, és mégegyszer nyomatékkal hozzátenném, hogy te nem ismersz engem, és nem tudhatod, hogy miket teszek folyamatosan egészen kiskorom óta a környezetemért.Te egy érzéketlen, buta tuskó vagy, aki mindent kétségbe von, és ezáltal azt hiszi, hogy okos.Nem szokták mondani, hogy haszontalan környezetvédő vagyok, mert nagyon is hasznos vagyok, már nem először mondom, nem ismersz.Meg kell mondjam, ilyen sértéseket 20 év alatt nem kaptam.Az ilyen gondolkodásmód fertőzi meg a többi haszontalan, egyéniség nélküli, szürke embert, amilyen te vagy.Ezek után nem hiszem, hogy valaha bármit is megtettél azért, hogy akár 1 állat megmeneküljön, vagy biciklire ültél volna autó helyett, vagy akár csak elgondolkoztál volna.Mert sok kicsi sokra megy.A hozzám hasonló fanatikusok pedig nem egy dobozba dobják be a pénzt, hanem látják az eredményét is.A tények pedig engem igazolnak.Rendkívül korlátolt ember vagy, és sötét, mint az éjszaka...tudod az a probléma, hogy mivel mindenki magából indul ki, nem tudod elhinni, hogy vannak emberek, akik nem haszonlesésből, vagy pénzsóvárságból csinálnak valamit.Az állatvédő egyesületek pedig nemzetközi szinten komoly eredményeket érnek el.Szerintem neked kéne előbb tájékozódni, aztán beszélni, mert jelenleg én jóval tájékozottabb vagyok, mint te, és hidd el, tudom hogy miről beszélek.Azt hiszem, fölösleges ezt a vitát folytatni, úgyis csak a magad igazát tudod fújni, anélkül, hogy bármit is láttál, hallottál, tanultál volna.

Üdv; Gabi

2007. november 15 15:46:36

Lehet, valóban Sue-t írtam, utánanéztem, igazad van. Amúgy nincs lóarcom. Alogikám, amelyet én követek, kizárja a vagdalkozást. Ha nincs elég észérv, inkább feladom a vitát. Amiket Te írogatsz észérv gyanánt, eleve nem alátámaszthatók. A mezőgazdaságról, hidd el elég széleskörű az ismeretem. Valóban, tény az ember azért kezdett el állatokat tartani, hogy táplálkozási igényeit kielégítse. Valóban, ez a folyamat a 21. században is megvan, sőt mára nagyipari méereteket öltött. Valóban, igaz vannak felemás dolgok,vannak furcsa emberek, akik kínozzák a rájuk bízott állatokat. Hidd el, ez nem mentesít senkit a ráosztott felelősség aló. Természetesen nem az a megoldás, hogy nem eszek hamburgert, ezzel megmenekül néhány marha. Természetesen nem az a megoldás, hogy védem az állatokat mindenféle szervezetben, itt tér el az én elképzelésem a cimbiétől. Akkor vajon, mi a megoldás? Szerintem az egyetlen járható út, ha megfelelő körülményeket teremtünk azoknak az állatoknak, akiknek az életét így is- úgyis elvesszük. Valamikor tartottam nyuszikat. Nagyon szerettem azt a kis bandát, de tisztában voltam vele, vagy leadom őket a felvásárlónak, vagy megeszem. Épp azért hagytam abba a tartásukat, mert sajnáltam őket. Érted, Őket? Na, ennyi, mindegy. Üdvözöl: Kálmuska

2007. november 15 09:43:14
Su

így legalább az én hitem is erősödhet

2007. november 15 09:00:50
Su

ó igen, a hit és az ostobaság mindig vágyik a követőkre, mert így látja igazoltnak önmagát. annak azért örülök, hogy rögtön engem igazoltál, miszerint egyesek vagyonokat képesek keresni ezen. illetve a sok hiszékeny emberen

2007. november 15 08:57:54
Su

lehet, hogy nem az. én kifejezetten az ostoba és az idióta szavakat használtam. hülyének azért nem mondanám

2007. november 15 08:52:50
Su

kalmupötyike. először is csak Su, e nélkül. művelődj, akkor nem tűnsz majd talán olyan taplónak rögtön az első mondatodban. másodszor meg ezt kifejtenéd? mondani könnyű bármit. én is állíthatom, hogy ló arcod van, de talán ha mindezt érvekkel tudnád alátámasztani.vagy arra már nem fussa?

2007. november 15 08:50:08
Su

mint már említettem én veled ellentétben nem nézek aberrált videokat. azon kívül csak ismételni tudom, hogy fenntartásokkal fogadom el ezeket a tényeket. főleg a történelmi tényeket. természetesen elfogadom, hogy borzalmak történnek és történtek, de gondolkodás nélkül akkor sem fogok mindent elhinni és nem fogom továbbra sem minden németről, lengyelről, stb-ről azt állítani, hogy tömeggyilkos, vagy hogy pedofil. és természetesen főleg nem olyannak fogok elhinni bármit aki abból él, hogy ezeket elhiteti másokkal. mielőtt valakire rávetem magam és pellengérre állítom, egész biztos lehetsz, hogy előbb megvizsgálom, hogy az jogos-e, nem pedig vaktában lövöldözve kérdés nélkül letámadom az egész népcsoportjával együtt mint ahogy te csinálnád.

sajnos ismerek olyan embereket mint amilyennek te is itt előadtad magad. nem túl okosak és legtöbbször olyan dolgokat kérnek számon másokon, amiknek maguk sem tesznek eleget. nekik is elég a hitük és a hitüknek mindig megtalálják azt a részét, ahol ők mentesülnek a kritikáik alól.

kiváncsi lennék, ha számba vennénk egy hónapodat, hogy mikor, hol és mit vásárolsz, mivel közlekedsz, egyáltalán hol élsz, akkor hány olyan dolgot találnánk ahol vétesz a szent környezeted ellen.

ha eddig még nem modta még soha senki a szemedbe, hogy ostoba és haszontalan környezetvédő vagy, az vagy azért lehet, mert ugyanolyan idióták vesznek körbe mint te vagy, vagy azért, mert eddig senki nem vette rá a fáradtságot. ha éppen nem unatkoztam volna, én sem foglalkozom a hülyeségeiddel. peched van.

2007. november 15 08:47:51
Su

a nagyüzemi állattartásról alig van fogalmam. csak 8 évet dolgoztam a területen. szerinted egész biztos lehetek benne, hogy ez idő alatt minden nap becsaptak és elrejtették előlem azokat a borzalmakat, amikről te beszélsz. pedig a születéstől a vágóhídig mindenből láttam eleget. persze a halál az nem jó, de ha húst akarunk enni, akkor meg kell ölni az állatot, mint ahogy a növényt is, ha azt akarjuk megenni. számomra mindegyik élőlény, mindkettő halála szükséges rossz. az élet így működik. viszont kegyetlenkedést nem láttam. nekem az a tapasztalatom, hogy az állattenyésztők szeretik az állatokat. amelyik meg nem, az nem sokáig van ebben a szakmában.

az állatok egy része azért születik, hogy az embert szolgálja. ha nem így lenne, mára a fajtája is kihalt volna. ezért legtöbbször azzal fizet, hogy megeszik. ha nem így lenne meg se születne. a lét pedig mindig több a nemlétnél. az élet mindig kizsákmányolja az életet. az ember eszközeinél fogva mindennél jobban megteheti ezt. ez attól még nem lesz rossz dolog. ha úgy lenne, akkor minden élőlénynek meg kellene halnia, mert mindegyik kizsákmányolja a másikat. ettől nem kell megvédeni az állatokat, ez a létük része, mint ahogy a miénk is, ettől még nem kell őket megvédeni. vagy a növényeket is megvéded amiket megeszel? azok is érző lények, azokat is kizsákmányolod. bár tudom, azok nem tudnak olyan szépen nézni a boci szemeikkel. igazából te nem az állatokat véded, csak találtál helyettük olyant aki kevesebb lelkiismeret furdalást okoz a mimóza lelkednek.

2007. november 15 08:11:20
Su

nem, én gondolkodom. lehet, hogy te gondolkozni szoktál, de az emberek nagy része gondolkodni. hmmm, mintha te lettél volna az aki hasonló témában kioktatott valakit. kicsi a világ.

azt azért elképzeltem amint egy vadidegen fószer bemegy egy rejtett kamerával valami objektumba és odaszól az ipséknek, hogy "figyelj, végignézhetem ahogy az állatokat kínozzátok?" aztán a rejtett kamerás felvételeket meg bizonyítékként elédtárja. roppant életszerű.

az meg szinte teljesen elképzelhetetlen, hogy a felvételek azért készülnek, hogy a magadfajta kis butusokat beetessék. ilyen eszébe se jutna senkinek, aki abból él, hogy ezek a butusok támogassák a "harcba". hol élsz te királylány?

tudom, hogy most el fogsz keseredni és egy világ dől össze benned, de a csillagok háborúja sem igaz, és hupikék törpikék sem léteznek.

persze könnyű azt hinni, hogy a rossz dolgok rossz emberek miatt történnek, de valójában nem az a legrosszabb aki filmre veszi őket, vagy szerepel bennük hanem az aki vevő rá. az ilyen videókra amiket te emlegetsz, azokra pedig te és hasonszőrű társaid a vevők, ezek miattatok készülnek. a film is és ami rajta történik az is. erre igényetek van, látni akarod, hogy elborzadj, hogy legyen miért felemelni a hangodat és élharcost játszani ami szerintem perverzió.

még nem találkoztam olyan emberrel akinek feltűnt volna, hogy egy divatot követ. sőt általában igyekeznek "tisztázni", hogy amit tesznek azt nem divatból teszik. ez persze a tényeken nem változtat. a vegák amúgy nem attól idióták, hogy növényeket esznek, hanem azért amiért ezt teszik. persze ezt te nem értheted tévedhetetlenséged megkérdőjelezhetetlen buta kis burkában.

engem valóban nem érdekel az állatok jóléte úgy ahogy te azt elképzeled. csupán együtt tudok élni velük, bárhol, bármikor. meg tudom találni a helyüket a környezetemben, fel tudom fogni mi kell nekik, ha szükséges megadom, ha pedig nem tudom, akkor nem tartok a környezetembe belőlük, vagy másik környezetet választok. amit meg teszek értük(valójában nem értük teszem, hanem magamért, az életteremért) azok valós dolgok és nem arról szólnak, hogy aberrált videókat terjesztek és másoknak dirigálok, hogy mit csináljon az állatokkal(még az is lehet, hogy tehenet is csak képeken láttál. azért arra kiváncsi lennék melyik nagyvárosban élsz).

nem tudom még hányféleképpen kell leírnom, hogy felfogd, hogy az ilyen egyesületek hiénák és a hiszékenységetekből élnek. minél nagyobb egy egyesület annál inkább. számukra a profit a lényeg és a termék amit árulnak a "tények" amire te vevő vagy. ezek a tények egyébként legtöbbször erősen megkérdőjelezhetők és erősen kiragadott példák amiknek sok köze nincs a valósághoz. de már ezt is írtam, akkor se fogtad fel. nem is fogod, mert ez olyan mint a vallás. áldozni is szoktatok?


mellesleg az usában sokkal jobb a helyzet, ugyanis vannak erre megfelelő szervek és egyéb szervezetek akik a mindenhol előforduló idiótákat a megfelelő bíróságokra juttatják(az állatokat pedig ellátják). majdnem olyanok mint te és a szervezeteid, azzal a különbséggel, hogy azok valóban tesznek is valamit, míg ti csak riogattok és a feszültséget keltitek, legfeljebb jó esetben is csak látszattevékenységet végeztek. már gondoltam rá, hogy hasonló megoldásnak itt is lenne helye, hiszen a törvényi háttér alakul hozzá, de mivel ehhez a munkához ilyen semmitérő "környezetvédőket" lehet találni mint te is vagy, úgy gondolom még korai lenne belevágni, a gondolkodásotok nem elég érett hozzá.

én azt hiszem el amit látok, vagy amit ellenőrizni tudok. a többit csak elképzelhetőnek tartom. ezzel szemben te csak hinni tudsz, ami a legveszélyesebb ostobaság a világon. az én lelkemnek nem fáj, hogy látom az élet olyan amilyen. ilyen volt mielőtt ember lett és utánunk is ilyen lesz. az ember sem más, mint más vadállatok, csak az eszközei mások. én ezt felfogtam, megértettem, de te mindent be akarsz zsúfolni az ember köré épített olcsó kis kényelmes barbie házadba. ettől nem lesz se szebb, se jobb a világ.


a vallásos ember is úgy érzi van isten, mégis betanult szövegekkel akar meggyőzni másokat. a kettő egymást nem zárja ki. sőt, ez a hit kell ahhoz, hogy gondolkodás nélkül betanult dumákkal kápráztass el másokat. a hitedben nem ez a probléma, hanem a kétely hiánya(ez szüli a sablondumát), hogy egyszer sem vagy képes gondolkodni azon, hogy esetleg bizonyos dolgok másként vannak. én emiatt nézlek le leginkább.

egy gondolkodó ember a személyes tapasztalatai, a megszerzett tudása alapján cselekszik, nem elég neki hinni. amivel kapcsolatban nincs személyes tapasztalatom, azt is el tudom fogadni, de hinni nem tudok benne. a kétely mindig meg kell, hogy maradjon, kevés olyan dolog van a világon amit kétkedés nélkül el lehet fogadni. a személyes tapasztalatom pedig az, hogy sokan túldramatizálják a dolgokat.

2007. november 15 08:10:56

Ó, köszönöm, végre valaki osztja a véleményem!Hál'Istennek azért nagyon sok jóérzésű ember van, ezt bizonyítja a rengeteg aláírás, és hogy fanatizmusból vagyonokat képesek kiadni egy megmentett állatért, vagy hogy ne küldjék kényszervágóhídra, ha nem muszáj.Smiley

2007. november 14 13:14:08

Svanyúméz meg nem hülye, egyáltalán. Másképp gondolkodik bizonyos dolgokról, de az érvelése jórészt igaz.

2007. november 14 12:29:59

Hát Sue, ebben vannak logikai bakugrások....

2007. november 14 12:28:32

Eszembe jutott még valami; a pedifilizmust és a gyermekbántalmazást nem látod felháborítónak?!Van személyes tapasztalatod?!Nincs, csak felvételeken láttad...na és a Holocaust?Vagy bármi más?Amiről dokumentumok, különböző filmek, és a fogolytábor maradt fenn?Azt sem hiszed el?!Egyébként kiskorom óta teszek a természetért...te nem ismersz engem, és ennyire durva szidalmakat a természetvédelemre és magamra még nem kaptam...Smiley

2007. november 14 11:47:12

Igen és te gondolkozol?!Miattam történtek?!Bocs hogy ezt mondom, de te nem vagy normális.Ezek rejtett kamerás felvételek, amiken világosan látszik, hogy mi folyik ott.Nem divatból vagyok vega, nem érdekel a divat.Úgy látom, hogy nem igazán érdekel az állatok jóléte, nem is értem minek koptatom a szám...sokmindennel lehet segíteni, de te sehogy nem akarsz...inkább ne hidd el, amit ott látsz (mellesleg a világ egyik legnagyobb állatvédő egyesületéről van szó), ne is nézd meg.Mivel Magyarországon vagyok tag egy egyesületben, tényeket mondok!Tény, hogy az USA-ban még durvább a dolog, de itthon sem rózsás.Te kapásból el se akarod hinni (pedig nem láttál semmit), és ez az igazi szűklátókörűség.Félted a kis lelked.

A kizsákmányolástól pedig mit gondolsz miért kell megvédeni őket?!Azért, mert gondolkodó, érző lények, nem tárgyak, és nem arra születtek, hogy az embert szolgálják.

Nem betanult szövegeket mondok-ezeket gyűlölöm-azt mondom, amit érzek és gondolok.

Te is sokmindenben hiszel, amivel kapcsolatban nincs személyes tapasztalatod, de tudod, hogy létezik.Ne akard bemesélni, hogy te nem hiszed el, hogy ez a barbarizmus létezik!Csak vegyük a nagyüzemi állattartást.Az már maga egy állatkínzás.Ha ezt nem látod be, érzéketlen vagy.Járkálj csak becsukott szemmel...

2007. november 14 11:17:50
Su

azt már korábban bebizonyítottad, hogy nem gondolkodsz, így lehet ez a vagdalkozás körüli gondolataiddal is. olyan "referenciákat" emlegetsz, akiknek a megélhetése származik abból, hogy veled elhitessék mindazt, amit mondasz. az általad istenített videók nagy része is kizárólag abból a célból készültek, hogy te elhidd amit azokon látsz és anyagilag támogasd az állatkínzások elleni harcot. mondhatnánk azt is, hogy azok az állatkínzások miattad történtek. nem kétlem azt sem, hogy vannak olyan helyek, ahol akár borzasztó dolgok is történhetnek, de ez nem egyetemleges és főleg nem lehet ellenük tenni hülye videók terjesztésével, egyesületek támogatásával és hasonló dolgokkal.ez a részedről csak önámítás. ráadásul mindazokról a "tényekről" amikről beszélsz egyáltalán nincs személyes tapasztalatod és úgysem hallgatod meg azt akinek esetleg van. mi ez, ha nem vagdalkozás? olyan betanult szöveget papolsz, ami mögött nincs tartalom és ami nagyrészt hazugság, vagy féligazság, de arra már nem veszed a fáradtságot, hogy megnézd, ezek a dolgok tényleg így működnek-e. azt hiszed teszel valamit a környezetért, az állatok védelméért, pedig nem teszel semmit, csak magadat nyugtatod meg a hamis tudattal.

az is sokat elárul a szűklátókörű divatgondolkoásodból, hogy vega vagy.

az állatkisírletek nélküli kozmetikumok a világ egyik legjobb biznisze. az olyan okosok mint teönként és dalolva megveszik az ilyen ellenőrizetlen, ennélfogva jóval kisebb önköltségű termékeket drágán.

mellesleg még mindig nem árultad el, hogy MIÉRT KELL megvédeni az állatokat a kizsákmányolástól.

2007. november 14 10:24:30

Nem csak a hiéna típusú oldalakról tájékozódom, 2 állatvédő egyesületnek is a tagja vagyok, elég videót végignéztem.Nem a húsevéssel van bajom (vega vagyok), hanem ahogy bánnak velük, a megalázás és kínzás.Ezenkívül az állatkísérletek 80%-a a kozmetikaipar miatt van, ezzel fölösleges fájdalmat okozva, mert NINCS szükség több kozmetikumra.Mégis rengeteg nyulat vakítanak meg.Rejtett kamerás felvételek bizonyítják, hogy sokszor élő állatokat nyúznak meg, hogy a sznob, szűklátókörű hülye libák mutogathassák magukat.Te nem ismersz engem, és úgy gondolom, hogy nem én vagyok aki vagdalkozik.

2007. november 14 09:48:54
Su

azt azért elárulhatnád, hogy miért is kellene tenni az állatok kizsákmányolása ellen. vagy csak azt tudod, hogy tenni kell ellene, a miért már annyira nem világos? vagdalkozol itt mindennel, de fogalmad az nem sok van róla.

szerintem mielőtt kinyitod a szádat tájékozódj, de ne csak a hiéna típusu alapítványok oldaláról.

2007. november 14 06:40:00

Tény, hogy a gyermekbántalmazás ellen tüntetőkenek is igaza van, de az állatokat abszolút 100%-ig kizsákmányolják, és nincs aki segítsen nekik!Talán még védtelenebbek, mint a gyerekek!És sajnos a gyermekbántalmazás és az állatkínzás is tovább folyik, de akár egy ember is sokat tehet ellene, ha nem passív, a passzivitásnál minden jobb!

2007. november 13 22:32:39

2007. november 13 13:17:32

#38
Argo44

Csatlakozás időpontja: 2006.07.22
Üzeneteinek száma: 299

Biztos a majom is megunta a banánízű banánjátSmiley
komolyra fordítva a szót: jucus, hiába gyűjtöd szelektíven(én is így teszek) egyszer kb. este 8 körül jött a kukásautó, és mindet beleborította UGYANABBA A TÁROLÓBA! így sok értelme van... de csinálom mert legalább azt érzem hogy egy kicsivel többet teszek a környezetért...

2007. november 13 12:16:48

#36
kalmuska61

Csatlakozás időpontja: 2007.07.24
Üzeneteinek száma: 4500

Sok volt a valahol

2007. november 13 11:58:25

#35
kalmuska61

Csatlakozás időpontja: 2007.07.24
Üzeneteinek száma: 4500

Amúgy valahol Juckónak van valahol igaza

2007. november 13 06:54:48

#31
Su

Csatlakozás időpontja: 2006.05.08
Üzeneteinek száma: 7959

helyes, mutassatok példát. ruhát le, fügefalevelet fel és irány a természet. legalább hamar eltakarodnak az ostobák és a dögevőknek is jut táplálék, még ha sovány is. a legviccesebb az egészben, hogy bár az egész környezetszennyezés és a bolygónk tönkretétele az ember ostoba állati csordaszemléletének köszönhető, ugyanakkor a legostobábbak azok akik felemelik a hangjukat ellene.

Összes hozzászólás