http://images.google.co.hu/imgres?imgurl=http://www.automagazin.com.ua/crash/salon.jpg&imgrefurl=http://www.automagazin.com.ua/crash/&h=375&w=500&sz=50&tbnid=9yWSC9gtXNkJ:&tbnh=95&tbnw=127&hl=hu&start=24&prev=/images?q=crash+suzuki&start=20&svnum=10&hl=hu&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:hu-HU:official&sa=N ütkörés utáni.
Még a BMW légzsákokhoz...nagyon so kember akinek légzsákos autója van és karambolozik nem mindig az ütközésbe hal bele hanem a légzsákok ütésétől vagy megég az arca amikor a légzsák kirobban..
.... én úgy gondolom, hogy nem nagyon érdemli meg ez az autónak csúfolt valami, hogy bárki is megpróbálja bebizonyítani, hogy nem életveszélyes beleülni. főleg, hogy lehet sok minden jót vetíteni róla, de a tények sajnos mást mesélnek.
kimrai: ja, 4*-os, tegyük hozzá, hogy a kategóriájában, tehát annyit is ér. sweex: ha ezt nem számolod így össze, nekem eszembe se jutna. a részeg fazon se mehetett nagyon gyorsan, mivel frankón kacsázott jobbra balra a teljes út szélességben, ezért is volt az ütközés. ami meg a BMW-s meghalást illeti én láttam 2x100-as ütközést is aminél mindkét fél épségben kiszállt az autóból.....
Vannak még csodák!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
csak ennyi ehez a képhez hogy ha ütközöl nem fog a lápa égve maradni mert azt szétszedi egyből. pláne nem minda három fog égni. Rettenet: az ismerősödnek nem kellet gyorsan menni elég ha a részeg ment gyorsan. ök mentek mondjok 40-nel a részeg meg 80-nal az ütközésnél olyan mintha 120-szal mennél a falnak.
Láttam én már BMW-ben is embert meghalni,pedig légzsákok meg mindenféle kütyü volt benne.Az új Swift ráadásul 4*-os volt a törésteszten(5*-ból).A régin meg nem csináltak.
Ahogy sellenhu is mondta, valami képszerkesztővel csinálták, több dolog is árulkodik róla. Gyanús elmosások, és látszik, h. körbe van vágva. Szal nem a suzuki ennyire rossz... Meg különben is jó mocikat gyártanak.
shelbycobra: no igen, egy tonna alatt nem nagyon érdemes autót venni:)
én láttam nyáron amikor egy gyorsasági motoros kettévágott egy suzukit:( Nem volt szivderitő látvány, nem is értem hogy ezek a mocsok suzukik hogy kaptak igazolást a töréstesztről.életveszélyesek, én egy wartburgban vagy egy ladában is nagyobb biztonságban érzem magam mint ebben. nem véletlen hogy a suzuki 600-7500 kg lehet egy lada meg 1000.
varti a vasbeton oszlopnak kb fele a terhelhetősége mint egy fának. ha választanom kellene hogy minek menjek neki akkor az oszlopot választanám mert az törik a fa meg rugalmas.de azt se suzukival:D
balzsu: egy ismerősöm lánya is. nem túl nagy sebességgel frontálisan csattantak. a szembejövő részeg disznónak semmi baja nem lett(az alkoholmérgezésen kívül). a lány azonnal meghalt, a pasija súlyosan megsérült.
ftcsrac: ha örökölni akarsz tőle, akkor le ne beszéld(na jó ez kicsit morbid volt). én mindenesetre keresnék neki suzuki karambolos képeket és mutogatnám. háttérinformáció: a DVD szabvány meghatározásakor már mindkét elnevezés felmerült és végül a "versatile" lett a nyerő, tehát a "video" soha nem volt hivatalos elnevezés. más kérdés, hogy azok a cégek akik a "video" mellett kardoskodtak, továbbra is próbálták használni, hátha a köztudatban marad. egyébként meg szerintem lényegtelen az egész.
ez naon nem vicces egyik ismerősöm hasonló balesetben halt meg....
Psycho, meg a többiek..csak okoskodok még a DVD-s képhez: A DVD jelentése megjelenése után Digital Video Disc volt, mivel akkoriban még nem ismerték fel, hogy e szabvány milyen sokrétűen felhasználható. Emiatt később Digital Versatile Disc, azaz digitális sokrétű lemez lett belőle....hogy én milyen okos vagyok:DD
apám most akar venni egy Suzukit..lebeszélem róla..de sztem hajthatatlan...
én nem csodálkozom,mivel Suzukiról van szóóó...mindenki tudja,h 1 nagyhatalom SZ/\R
varti: az az autó papír keménységű fémből van, az a fa pedig igencsak erős. Szerintem az is lehet h vmi (pl. kamion nekiütközött az út szélén álló kocsinak és nekinyomta a fának. bár az eleje nem tűnik roncsoltnak, úgyhogy NEMTOM.